Freeride Публикувано 17 Август 2006 Доклад Share Публикувано 17 Август 2006 Взех от Unitrade 4 литра, Castrol, синтетично, казаха ми че ще стигне. Още не си знаех спецификациите, отидох при майстора за смяна на ремъци, че тия дни я купих, направо да смени и маслото. Сложил го цялото, като я взех викам му - добре ли е - добре е. Днес чета в спецификации, че двигателя 1,8T иска 3,5 л. / 3,7 заедно с филтъра. На пръчката за проверка ми показва 3-4 мм над извивката , която по пр. е над MAX с отделно още 2-3 мм. Да вадя ли масло, чета че масло в повече може да повреди "Three Way Catalytic Converter" (TWC) -не знам какво е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 17 Август 2006 Доклад Share Публикувано 17 Август 2006 вади го , по бързичко и то!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 17 Август 2006 Доклад Share Публикувано 17 Август 2006 (Редактирано) вади го , по бързичко и то!!! ,че ще ти изхвърчатт семерингите и с катализатора "аллес капут". Аман от тъпи и прости майстори. Най-безболезнено ще стане в сервиз, където имат вакуумпомпа, но маслото няма как да ти го върнат. Редактирано 17 Август 2006 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 17 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2006 Лелеее! Ще си търся друг майстор. Явно дори малко в повече е от значение, в книжката го пише с червени букви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 17 Август 2006 Доклад Share Публикувано 17 Август 2006 Като чета какви олигофрени майстори има и все повече благославям 18-20 годишните момчета, които смениха маслото на моята когато я взех - нивото не е мръднало за 5000+ километра и е точно по средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 18 Август 2006 Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 Като чета какви олигофрени майстори има и все повече благославям 18-20 годишните момчета, които смениха маслото на моята когато я взех - нивото не е мръднало за 5000+ километра и е точно по средата.Ако наистина е точно по средата мисля , че има за какво да ги благославяш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 18 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 Най-безболезнено ще стане в сервиз, където имат вакуумпомпа, но маслото няма как да ти го върнат. От помпата като дръпнат половин литър няма ли да стане да си го съхраня за доливане ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 18 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 Както и да е, смених сервиза, отвъртяха ми пропката, източиха 1л. после доляха малко, сега е ОК нивото.Само дето шефа там ми оплю Castrol-a 5W-40(може би щото работят само с Texaco (българско) и му гради имиджа) , и що съм бил сложил пълна синтетика на кола на 200 000 км. ...а в Unitrade това ми казаха да купувам и това да слагам.Май истината е човек да си намери един свестен сервиз и майстори и само там да ходи, щото всеки се прави на разбирач, някъде ще вземат да ми сипят самолетно гориво или да ми сложат част от жигула.Откакто взех колата преди няколко дена:1. Продавача не успя да и извади номер (или се направи), не ме питайте как съм я докарал от Дупница без номер.2. Дал ми я с напомпани задни гуми на 4 атмосфери - така съм покарал доста! Като камион!3. В магазина за авточасти сбъркаха: ролка, 2 ремъка, майстора изтъпя като му ги дадох, прати ме за други.4. Автоалармаджията се опита да ми я пробута без защитена задна врата, щото се оплете в кабели, добре че го гледах в ръцете.5. Додоха ми я застрахована без да е маркирана, мислех че е, добре че попитах след 2 дена, в които реално застраховката не е важала против кражба.6. Майстора ми сложи 1 литър масло в повече, скъса ми кабел от алармата (къде пипа там ?!?!)Дано да спра дотук списъка на Иначе си карам с кеф! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 18 Август 2006 Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 питай ме каквито проблеми да имаш с тази кола, ще ти отговарям каквото мога, и с части и със съвети.поздравиSLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 18 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 питай ме каквито проблеми да имаш с тази кола, ще ти отговарям каквото мога, и с части и със съвети.поздравиSLAFМерси предварително! След морето мисля да продължавам с инспекциите по колата, мисля да сменям трансмисионни масла, ще търся кора за отдолу, диагностика и т.н. така че съвет от колега ще е добре дошъл!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 18 Август 2006 Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 нали знаеш кои е твоя човек за кората!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 18 Август 2006 Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 Мдам, корите, които Кольо намери са доста добре изляти, пасват перфектно пък и са на 1/12 от цената в магазина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 18 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2006 (Редактирано) Да, четох по въпроса за корите, така че като се върна ще се обадя! При всички положения ще си взема! Пишеше, че май не са здрави колкото оригиналните, но след като разликата в цената е такава, по-добре от отливките - и да я счупя , ще сменя няколко за същите пари. Няма гаранция че и оригиналната няма да се опука някъде набързо.По-скоро ме притесняват вариантите на заместителите на щипките. Искам да е сигурно, но и удобно за сваляне. Редактирано 18 Август 2006 от Freeride Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts