N1995 Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 И аз препоръчвам Склад66, супер добър къстъмър сървис, отговориха ми на всички въпроси и ми изпратиха кабела още същия ден и на следващия беше при мен. През ден си закачам колата за да видя дали не мога да счупя нещо, работи перфектно. Като се има предвдив, че го ползвам на MAC с виртуалка на Windows Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetan Публикувано 24 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 благодаря !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CITIZEN Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Здравейте и аз да споделя как реших проблема с дроселната клапа в самото начало чаткаше от време на време и след гасене на двигателя се позиционираше 3 -4 пъти. Грешката на таблото се появяваше и изчистваше от само себе си. След време проблема се зачести като забелязах, че като влезе в грешка вакумите за EGR ако отварят и затварят доста очестено. Наложи се да разглобявам клапата беше с износени събни колела и точно от тях се чува този звук тъй като моторчето се опитва да позиционира, но нямам как тъй като зъбната рейка е износена. След дълго търсене намерих човек който да ми изработи зъбните колела, като едното направо го отляха върху метала. Е така си спестих едни 350-500лв. за клапа, а ремонта ми излезе 60лв. и се жертвах известен период до като направят матриците, сега като има готови матрици нещата ще стават много по бързо. Ако някой има подобен проблем ще му дам контактите на човека, надявам се да съм бил полезен. Редактирано 13 Август 2013 от CITIZEN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Значи си търсил малко повече отколкото аз преди време . Накрая се отказах и си купих нов, но бих дал стария да ми го направят - би ли споделил координати на хората тук или на л. с., може да са полезни и за дроселите на смукателните колектори. Оста на рейката маха ли се за да отлеят или направо докато е на дросела? Мерси. А, и пластмасата предполагам е технологична, а не обикновена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CITIZEN Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 (Редактирано) Не знам дали е коректно тук, но ще ги оставя за да не пиша само лични ако администраторите сметнат, че не е коректно да изтрият поста:Човека е много коректен: казва се Георги - 0898416610 от Кюстендил и се занимава и с изработката на зъбни колела. Пластмасата е някаква с висока износо-усточивост. При мен изработката отне 3 седмици, защото трябваше да свалят колетата и да направят матрици, но резултата си струваше. Сега за колегите ще е по-лесно. За да се отлее зъбната рейка се сваля оста, а другото колело голямото е същото по размер като за другите две клапи само вътрешния отвор е 4мм. Редактирано 15 Август 2013 от CITIZEN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Това за зъбните колела е много добре, че имам и аз един ЕГР развален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Здравейте .Някой има ли инфо дали този човек още ли прави зъбни колела за ЕГР клапата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване