димчо-скалата Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Колеги какъв е начина да сменя четките на динамото?Необходимо ли е да се смъкне цялото динамо от ремъка или да се опитам откъм задната част,където е захранването да работя?Факт е че няма много място за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 незнам колко място има при теб ,но повечето могат да се сменят при монтиран алтернатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
димчо-скалата Публикувано 24 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Четките успях да ги сменя,но проблема остана нерешен.Динамото отново не зарежда акумулатора,на таблото продължава да свети индикация-акумулатор.Какво може да не работи в динамото?Моля за мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Май 2013 Доклад Share Публикувано 25 Май 2013 Щом като свети лампата може да е заминал самия реле-регулатор или статорната намотка/дидодна плочка. Каква марка е алтернатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 25 Май 2013 Доклад Share Публикувано 25 Май 2013 Премери с мултицет какво напрежение дава алтернатора. Могъщо е старите четки да са оставили вдлъбнатини в пърстена и новите четки да не налягат хубаво. Свали новите четки и виж има ли следи на тях къде налягат. Само четките ли смени или цялото реле-регулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 Ако не лягат четките няма да свети и лампата на акумулатора като даде на "контакт" - просто през тях се затваря веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 то ако е така и по пътя като ти свършат четките и нема ти светне лампата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 Да, няма да ти светне лампата - поразгледай някоя ел. схема за да ти стане ясно. Не мисли, че лампата на акумулатора ще те предупреди в 100% от случаите при проблем със зареждането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 то много тъпо така ,при най -често срещания дефект нема светне лампа.и караш докато свърши акумулатора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
димчо-скалата Публикувано 26 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 Евентуално препоръки за добър майстор във Варна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 то много тъпо така ,при най -често срещания дефект нема светне лампа.и караш докато свърши акумулатора...За съжаление тази индикация не е много съвършена. Реално ще светне при скъсване на ремък, изгоряла диодна плочка, изгорял статор и евентуално изгорял реле-регулатор. При проблем с ротор/четки няма да светне, но пък има начин да се хване този проблем преди запалване - като дадеш "контакт" не светва лампата за акумулатора и това е сигурен белег, че не зарежда алтернатора и има проблем с четки/реле/ротор. Лошото е, че понякога човек не обръща внимание дали всичко светва като се даде на "контакт", обикновено се гледа дали не остава да свети нещо след запалване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване