lodigiani Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Здравейте колеги, Пуснал съм въпроса ми в темата за VAG-COM, но си позволявам да го направя и тук с надежда някой да окаже допълнително съдействие. Предварително извинявам се за което.След скан с VCDS 11.11.3 ми излизат долуприложените 2 грешки и не могат да се изтрият. Същевременно нямам проблем /видим такъв/ с колата - Ауди А3 8P. Ще се радвам ако някой може да ми помогне и да ми даде насока. -------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 L HW: 8P0 820 043 L Component: KlimavollautomatH17 0200 Revision: 019716 Serial number: 8P0820043L Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 356B3F0D5C5A5711 Fault Found:00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 110 Mileage: 125560 km Time Indication: 0 Date: 2013.06.11 Time: 13:41:38 Freeze Frame: ON-------------------------------------------------------------Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5B176DB40A1F11 Fault Found:00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective------------------------------------------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 (Редактирано) Колега имаш ядове с електрическия нагревател при парното,прилича на водния радиатор но е на ток .Грешката е електрическа което значи че или е буксата на самия радиатор или радиатора е за смяна.В много редки случаи и блока за климатроника е проблем.. Редактирано 19 Юни 2013 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 19 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 (Редактирано) Колега, много и Благодаря за отговора. Може ли да има някаква зависимост с дюзите, защото понякога /на 2-3 месеца/ ми дава греша при 1ви и 3ти цилиндър? Някаква идея от къде да тръгна... може би да намеря и да сваля нагревателя... а след това?Цитиране на предходен пост! Редактирано 20 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 за жалост дюзите са си отделно от отоплението в купето.Ако колата е над 300 000 км пробег е нормално да имаш ядове с тях.,но първо се препоръчва реглаж и ако няма промяна лошо...треа да се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 25 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 (Редактирано) В записа на грешката се вижда - 126 000км. А грешките на дюза 1 и дюза 3 се появяват рядко и ги чистя без проблем.Лога не е пред мен,допълнително ще постна за информация, ако на някой му говори в детайли.Цитиране на предходен пост! Редактирано 25 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване