ivan_stz Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Здравейте от около 2 меса съм собственик на A4 1.8TQ комби 97г. 150 к.с. Реших да слагам ГИ. Препоръчаха ми майстор който да го монтира. Обадих се по телефона обясних каква е колата и т.н. Като цяло много не ме интересува какъв е ГИ въпроса е да нямам проблеми. Човека не работи с конкретни марки и т.н. подбира си частите според автомобила и така. Поразпитах за него и всеки само положителни мнения ми каза затова и се доверих. Но за съжаление изникна проблеми като държа да подчертая че човека за това вина няма! Оказа се че вероятно колата ми има чип или е правена някаква манипулация по турбото, защото като търсих информация за този двигател видях и на какво налягане работи турбината и т.н. общо взето доста се рових из форума да се образовам така да се каже Проблема е че правя налягане от сорта на 1.0-1.2 бара което за мен е супер защото колата си върви много прилично, но имаме проблем с газовото. Когато се настъпи педала до долу и се покара малко така при отнемане на газта забиват газовите инжектори и блокира всичко колата гасне и се бърза да се извади единия маркуч на газта който влиза в газовата рейка, защото един е успял да се пръсне. Компа на газовото е ТАМОНА. Та... в общи линии това е проблема който имам. Вариантите който ми се предлагат са няколко. Единия е да се сваля турбината и да се гледа дали някой не е барал гейта.Другия да пробваме с друг компютър на газовото с който да се освобождава налягането което е между изпарителя и газовите дюзи в смисал да оставя дюзите отворени за определено време след отнемане на газта. Тамона-та разбрах такава функция няма. Проблема е че монтьора не е убеден че ще има резултат от цялта работа иначе каза че не е проблем да се пробва.Варианта с баране на турбото нещо не ми харесва тъй като на безнин нямам никакви проблеми. Колата съм я взел от роднини който 100% не са правили никакви интервенции по нея. Обръщам се към вас за съвет как да процедирам в тази ситуация, защото гледам из форума доста хора карат 1.8Т + чип на газ и нямат проблеми с газта (или поне така се твърди из форума) Също така евентуално съвет с какъв газов комп да се смени. Насочил съм се към Ланди или Фобус за тях знам че имат такава настройка ако можете да предложите още варианти добре дошло. Благодаря предварителноПоздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Освен компа важно е и с какви дюзи ще ти е окомплектовано ГИ-то както и изпарител тръби и т. н.По добре сваляй системата и слагай такава каквато ще ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruman4eto Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Освен компа важно е и с какви дюзи ще ти е окомплектовано ГИ-то както и изпарител тръби и т. н.По добре сваляй системата и слагай такава каквато ще ти свърши работа.И коя система ще му свърши работа аз сам с ЛАНДИ с чипа върви до 4200 махам чипа върви до 5500 и много умряло (Това е на Метан) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Знаеш ли колко модела на Ланди има?Освен това става въпрос за пропан-бутан а не метан!При кой си ходил,къде си монтирал?Вземи малко се обоснови преди да пишеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 според мене задължително тръба 8мм от бутилката до изпарителя; изпарител, който да е за над 140kw ( Majic или подобен); голяма сонда на бутилката, размер на дюзите над 2мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan_stz Публикувано 4 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Благодаря за отговорите! Относно проблема в общи линии е разрешен човека който я монтира намери начин да върви за което съм му благодарен Сега ме интересува друго нещо. Стана ясно че кола е с чип който след 4000 оборота отваря на максимум бензиновите дюзи и не ги затваря, някой се е правил на майстор след 4000 оборота минавам на бензин. Някой има ли престава колко ще струва тода се оправи. Вероятно ще трябва да се ремапва бензиновия комп но незнам какви пари е тази процедура за да се подкара газта както трябва. Благодаря предварителноПоздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване