Jump to content

donkov

Members
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8T

donkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. според мене, като сменяш фаровете, сменяй и калниците. В противен случай ще стоят малко като "подарени" (стърчат малко навънка и е много грозно)
  2. според мене задължително тръба 8мм от бутилката до изпарителя; изпарител, който да е за над 140kw ( Majic или подобен); голяма сонда на бутилката, размер на дюзите над 2мм.
  3. аз имах проблем с вископрерката - започваше да издава много странни звуци. Проблема се оказа лагера на виското - трябва да се свали бронята и радиаторите (може и ремъците да се сменят тогава), за да може с обратен чук да се избие лагера ( отпред се държи със зегерка). След смяната му всичко е наред. Ще снимам малко по-късно лагера, за да го видите. 48лв струва лагера
  4. Просто го закачи на Vag-com и виж на втора, колко ти поразва дебитомера- трабва да е 120g/s. Най-вероятно ти губи нялягане някаде след дебитомера (както беше при мене). За N75 има опция Outputtest, на Vag-com-a - ако цъка, значи е ОК
  5. относно клапана на картерната вентилация - при надуване, през който и да е отвор, трябва да пропуска въздух. Когато запушиш единия отвор и надуеш през другия тогава една мембранка в самия клапан да се запуши т.е когато турбото надуе, тогава клапана не трябва да изпуска. Ако питаш мене, най-добре е да намериш някой с двигател като твоя, чиято кола няма никакви проблеми и след това започваш да сменяш заподозрените модули с неговите. Така най-лесно ще разбереш къде е проблема.
  6. при бяха прескочили 2 или 3, но грешка не записваше. Колата обаче доста мудно вървеше без значение, че турбото си правеше налягане.
  7. donkov

    Неизвесна букса

    Перката е "виско" - започва да се върти с паленето на двигателя и е синхронизира с оборотите му
  8. трябва да си вземеш и нова гарнитура на картера - беше 20 и няколко лева и задължително да ти го подлепят със силикон
  9. за дросела първо пробвай да го адаптираш (в търсачката на форума има подобни теми) и ако не стане вземи от работеща кола за проба. Това пренадуване може да се дължи и на N75 (клапана, който управлява гейта на турбото). При всички положения недей кара на това налягане за да не счупиш турбото ( за стоково над 1 бар не е добре)
  10. donkov

    Таван - помагайте

    Моя таван за аванта го претапицираха за 70лв. в Плевен преди повече от година. Плата е 1:1 с оригиналния. Ако някой се интересува мога да му изпратя тел. на ЛС
  11. Провери датчика на Хол(в тази тема пише къде се намира http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=82084&hl=%E2%F1%E8%F7%EA%EE+%E0%E7+1.8%F2), дросела,акумулатора и виж през ваг-ком дали ламбда сондата ти чертае синусуида (стойностите трябва да сa -10 +10V). Ламбдата и датчика на Хол са най-вероятните заподозряни). Възможно е и от ГИ ламбдта да ти прави приблеми.
  12. модулът на централното се намира в багажника, от дясно, като отворих капачето ще го видих обвит в дунапрен.
  13. може да ползваш графитеното колело от всяка кола от Ваг групата, която има централно - аз взех от голф3 и няма проблеми
  14. donkov

    Чука мотора 1.8Т АЕБ

    аз също съм за маслена помпа - цедката й много често се задръства. Ходи до някой сервиз да ти премерят налягането на маслото. При мене смяна на помпата с труда беше към 200лв някаде
×
×
  • Create New...