Jump to content

турбо garet gt18v на а6 1.9 тди 110к.с AFN


Recommended Posts

здравейте както писах в една друга тема оригиналното турбо на моя фритюрник предаде богу дух.

Изпадна ми тази турбина в много добро състояние и на много добра цена.

модела е GT18V виждам че се слага на Опел 2.2 дизел помпа дюза.

до колкото виждам без да съм свалил моята турбина, всички захващания и дупки съвпадат идеално. турбината е с променлива геометрия така че няма причина да не стане. Четох в няколко форума че я използват за тунинг на такива мотори и че може да изкара до към 200-220 коня.

моята кола е с ЧИП итрябва в момента да е 142коня. Не търся повече мощност, поне за сега. В бъдеще може да сменя дюзите и буталото на ГНП и да я понадуя малко.

Та въпроса ми е става ли тази турбина за моя мотор, ако става какви са предимствата и недостатъците и.Ще се промени ли нещо в работата на двигателя.

Хич не съм запознат с турбини, затова питам. нямаше ли нещо че колкото е по-голяма турбината се намалява мощноста в ниски обороти.

какво е вашето мнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно няма да съвпадне към изпускателния ти колектор и трябва или да я заваряваш или с фланец.. Преди време се колебаех за такава, но не я взех. Няма да имаш съществени проблеми с развъртането на турбото.. Провери отново начинът й на захващане и положението в което застава преди да даваш пари :)

Добър вариант за турбинка е gt1749va! Тя ще ти пасне на надлъжния мотор без преправяне и развърта бързо. Има ги за по 300-400лв а ако решиш да я рециклираш - правиш хибрид gt1752va, с който можеш да изкараш 180коня.

gt1749vb е още по-корава, но не става за твоя мотор защото опира. По-голяма турбина за повече мощност с минимално преправяне е gt2052v (от 2.5тди), но за нея ти трябват разпръсквачи минимум 0.216ум.. Нагоре вече става филм и приключение за заварчика :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз като я гледах ми се стори че навсякаде ще пасне идеално. единственото е че трябва да се завърти на 90 градуса, топлата част, но това не би трябвало да е проблем. към катализатора съвпадат болтовете, на студената част също са едно към едно. на изпускателя доколкото мога да видя май също са еднакви болтовете. 

въпроса е ако я успея да я поставя ще работи ли добре . цената е в пъти под 300 лв затова не ми се изпуска. просто приятел почти ми я подарява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно съвпадането на изпускателния колектор провери с какъв фланец се води мотора и ти и с какъв фланец се води турбината (Т3, Т25, Т04 и т.н). Другото което си мисля е че май не може да не минеш ремап с новата турбина, защото е по-различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ремапа е най-лесната част. снощи свалих моята и има разлика от 5мм в разстоянието на болтовете на колектора. днес ще търся някой да ми направи един фланец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти. А видя ли изобщо в какво положение ще застане, ще може ли актуатора добре да я управлява?.. Относно ремапа - има смисъл само ако смениш разпръсквачите, иначе няма файда, а и колата ще си върви добре, няма нищо да счупиш. За повече пауър ти трябва гориво -> по-големи разпръсквачи. 0.216ум се намират втора употрвба за около 200лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не ми се пише Ама Лазаре прав си донякъде ама има и други неща които не са така - турбината не я бърка кви са разпръсквачите тя си надува колкото софта казвам - има за сега тия може и  тия - това че няма да я натовари не означава че не ефективна .

Прав си трябва малко да се помисли за фланци и положение ама винаги има варина - за флекса и железото - :hilezh:

Иначе с ГТ18 - и 200-220 коня ама си мноооо дале от истината колега . - няма да изпадам в подробности - можеби там ис е напредела ама с изивнение ВНТ2052 вади 200-220 коня (сега осите ги оставя на на страна щото при хибриди е друга бирата ползата е друга )- та 18ката - 170-коня около 180

А и малко интерената част правил съм я и не е приятна - кво праиме ако не дойде маслоподаването на турбото както трябва да бъде - въртял съм геометри не един път и трябва да знаеш кво правиш там

А и последно - ми актуатора е наи лесен с няколко лога да се настрой така че сам си прецени -.

Щом чипа ти е наи лесната част  - дейставай - ама после дано не ти стане най тегава част - и защо имам лаг ил исе развърта по бавно .

Няма невъзможни неща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам за сега само качих турбината, че такава играчка беше че направо не ми се сеща.кофтито е че застава под друг ъгъл, както отбеляза колегата по-горе, и в момента няма място за акуратора. За съжаление колата ми трябва постоянно и днес сглобих турбината без акуратор, като съм отворил геометрията така че да надува съвсем малко. 0.2-0.3.

Надявам се другата седмица да ми остане време да измисля захващане на акуратора и после да го натроя.

то найстина с ваг-кома настройката на акуратора е най-лесното нещо. Засега смятам да я докарам до старите заводски данни, и да я видя как ще се държи известно време, и тогава до продължавам напред. Честно сазано ако знаех колко играчка е нямаше да се захвана изобщо. Особенно долната магистрала за маслото ми взе акъла.трябва да се удължи малко и никой майстор не искаше да го направи, та правих един фланец и така.

Както и да е, важното е че вече колата е в движение, пък и с намалена мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долната "магистрала" се реже и наддава с едно маркучле ;) Доста опити и нерви са нужни за всички тези процедури, да не говорим после за подбор на подходящи и читави разпръсквачи, помпен елемент с гърбица, настройки по софта, нови турбопътища и как и откъде да минат... Дано не задълбаваш толкова във филма :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега няма да задълбавам само турбината засега, другите неща за вбъдеще евентуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...