Jump to content

overs0ul

Members
  • Мнения

    233
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно overs0ul

  • Рожден ден 25.05.1988

Друго

  • Kaра
    B4 1.9 TDI 270hp ++

Контакти

  • MSN
    genetic-motorsport@mail.bg
  • Skype
    genetic-motorsport

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Някъде към Марс ли беше
  • Интереси
    Дизелови истории и охлювчета .

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

overs0ul's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. първо виж дали ти трепти /мята много ремъка второ и почти сигурно е динамото .
  2. Цитиране на предходен пост! Тук си много прав колега само да има кой да ги пипа нещата стават доооста интересни с механичната помпа самоче това при словие че той иска нещо повече къде електрониката да не е играе а механика . Интересното е че нищо не казва защо го интересува възможно ли е .
  3. Трябва ти е една диагностика - възможное темепарурният ти датчик за охладителната течност да показва глупости като загрее и другата възможност е също и температурния датчик на нафтата който се намира в помпата да е сгънал . Но има и други възможности отиди на диагностика и ако неможе да разрешите проблема качи кодовете с грешките за да видиме . Поздрави.
  4. Не искам да прозвучи като заяждане но защо ти е да го правиш това . Иначе да напълно възможное и то не трудно но после настройката на механичната помпа трябва да ти я прави човек който знае какво прави иначе ще е ужас . Проблем ли имаш със колата че търсиш такова решение или просто за информация защото ако има проблем сподели и може да се намери друго решение . Поздрави .
  5. Хора нищо лично към никой ама да се изписах куп глупости , от всичко свързано с работата на двигателя мига и сигнализира че има нередност. Се едно сега да вляза в някой форум и да питам някой що ме боли пръста на левия крак . За тия неща се отива на дигностика и се вижда какво е (ако диагностика знае кво да гледа де не само грешките). Тъй че до утре може да си гадаете какво е . Пример : Я си представете че се е скапала не само стоп машинката ами и някой дадтчик или ,клапан или друго наведнъж - кво праиме като преди 10 год. проба грешка ......
  6. Колега нещо при инталацията се е объркало . И въпроса ми е ваг кома от китай или от българиа си го зел в смисъл регистриран ли е защото и от тук идват проблеми . Поздрави
  7. overs0ul

    1.9 тди 116

    Искаш да кажеш подкачаща помпа в резервоара ли ? Адо за това питаш да имаш такава . Ако е свършила пътя ще ти е доста зор паенето и вървенето при рязко натискане на газта. Поздрави.
  8. Ето няколко снимки : http://overs0ull.snimka.bg/automobiles/koli.719165.33151242 - нова http://overs0ull.snimka.bg/automobiles/koli.719165.33151243 - франкенщайн монтиран преработена на вакум и всичко е 6.. Поздрави
  9. Ами всичко е възможно аз съм с гтб2269вклр и имам само 4 счупени кутии докато не сложих от AEL кутия. Иначе от 1749ва стават лопатките зависи дали е от надлъжен или напречен има разлика в позицията на актуатора и съответно в позицията на геометрията но с малко доработка сичко става. Поздрави.
  10. Ами със старата електроника няма как да ги видиш на диагностика като визуално представяне но имам как да ги нагласиш много лесно . ще можеш да видиш 10 стойости в зависимост от апаратурата която имаш и 2рото поле е от 0 до 100 което отговаря на предварението а милиграмите бяха на следвашата или по следватата графа ама там колко бях стойностите ако не бъркам нещо от 0 до 80 или там някъде са милиграмите тоето 3-до 9 мг само че с различни милиграми и най вече трябва да имаш усет на ухо да можеш да усетиш милиграмите дали са много или не в смисъл да не хълца но и да не е мудно . Един до няколко ипита и ще се стане . Поздрави
  11. От диагностика също може да се разбере дали е прехвърлил зъб ако знае диагностика какво да гледа - като предварение , цикъл на впръскване , оборти , датчиците (хол и колянов вал и синхронизацията към тях ) и т. ако знае как фунционира дадения двигател и какви трябва да са заводските стойности може да разбере дали има проблем в зацепването или в датчиците и все пак ако не е сигорен проверкаа е лесна на белези и точка . Иначе колега наистина си дал пари за тази работа отиди при твоя "майстор" и му занеси принтирана схема за зацепване на твоя двигател примерно от аутодата има доволно за почти всички и му кажи да я провери и ако не е наред да я оправи срамно няма да сгрешиш - срамно е да не си признаеш и да направиш по голяма глупост . Поздрави . п.п И наистина е възможно ако е прехвърлен зъб да е мудна да няма мощност и да харчи доволно , все пак до един зъб няма да има щети но недай си боже е хлабав ремъка и прехвърли 2 зъба става проблем . Така че действай бързо .
  12. Колега написъл съм -мотори втора употреба ! За нов ми е ясно че няма как повярвай ми - аз имам апаратурата за обучение на тези мотори на турбините на 3.0 , 2.7 и 4.2 TDI така че знам Повярвай ми . Целта е да помогнем на човека е не да си вярваме един на друг . Колега иди при колегата Пепи (Buzzi) за да изкара лог и да го качи за да го разгледаме - конкретно какво става с турбото и мотора какво прави и кога и как .
  13. Здравей колега . Така първо колата чипвана ли е ? Второ тези 2 бара на място ли са или при подадена газ - ако е при подадена газ са малко трябва да бъдат от 4 нагоре . Трето сигорнили сте че след трошенето на първото турбо всичко е почистено от всмукателната система и кулер и тръби ако има останали парчета от турбото или перка съответно и новото ще е капут . Другото което е на 100% ли сте сигорни че дпф е както трябва защото ако целия е в масло задръстен (негледайте компютър ами потока накрая на ауспуха ) ще прави тапа и звреска температура на турбото защото задържа газовете и познай резултата .... Другото което е като си сложил новите турбини оставили им около 150-200 км без пълна газ с нормално каране да се напаснат сегменти , лагер и т.н защото ако не си ето ти отговора . Има още варианти ама трябва човек който знае какво прави и къде да гледа . Поздрави .
  14. Първо нека колега сподели точния код на мотора за да можем да му кажем с какво управление е на турбото - ТОЧНО ! дали е Borg Warner впочти 100% съм сигорен че е той но има и други варианти , и след това да му помогнем . Има два варианта на управлението на borg warner 1- може да се ремонтира мотора безпроблемно има вродени дефекти. 2- неможе да бъде ремонтиран - защото е с микропроцесорно управление което е залято със смола и не позволява досъп до процесора и еепромите и пътеките . Така причината наистина е че няма надув но това не означава че е мотора си е отишъл нека направи един лог да видим как се движат процентите на мотора , има и вариант за лош контакт или по-прекъснат кабел до мотора (случвало ми се е не един път ) . Другото което е може и да мине без адаптация на мотора ако е достатъчно прецизен и бележи местоположението на стария мотор(1мм не го бърка) при смяна с друг мотор има 3 болта които са с елипсовидни отвори и позволяват мърдането на мотора иначе обучението е сложно като цяло и се изисква специализирана апаратура . Слагал съм мотри втора употреба и сме минавали без убочение а системата работи на 100% разтоварва и затваря геометрията . Поздрави колега и дано се реши проблема при въпроси ще помагаме .
  15. Отдавна не бях чел такива ........... само колегата "bgtuning" - се изказа точно . Първо за твоята кола колега се разпояват 2 чипа "Low" i "Hight" поставят се цокли ако сика мапера ако ли не директно се запояват новите чипове(аз лично като я настроя колата да ми хареса дирекнотно запоявам новите защото има случай на калпави цокли и не добро контактуване " . Второ цената зависи от града в София 200 - 250 лв е нормално за това защото се пак има и разпояване и запояване ако е само флашване е друга играта , другото което е гаранцията е нелепо казана смешна - защото единственото което може да стане ако е добре настроена колата и чипа е кадърен да няма контакт и да не запалиш - това е свързано с компа , друго е вече турбото , помпа , съединител - замаховика няма да говориме няма кво да му стане не е демпфер . Ако всичко е кадърно направено няма да има проблеми - като пушеци , харчове , пренадувания и т.н и т.н . Сега вече колко пари ти се дават ти си решаваш - като ми дойде клиента и му кажа цената той си решава , все пак като те е страх от мечки не ходиш в гората а и кеф цена НЕМА ! Отностно реното - без пробем се вадят 100 коня отгоре ама важните са нютоните не конете
×
×
  • Create New...