kerscher4 Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 Здравейте , от дълго време насам ми тресе колата на място и между 1800 и 2000 оборота на скорост , въпросът е с центровка само на вала и презацепване на ангренажа може ли да се оправи или е възможно и да се наложи да взема някоя дюза ? Моля кажете ми някой майстор от София в който е в 4ас с тази работа , или някой колега от форума който също може да центрова добре и да си го по4ерпя колкото си струва ? П.С. бях говорил с Едно мом4е Мишо който е добре запознат с това , но заминава и ще се върне след бая време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 Ако проблема ти е само в центровката ще се оправиш с центровка / презацепване на ремъка... ако си за дюза - ще ти трябва дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 (Редактирано) Днес ми се случи същото нещо. Прибирам се от морето и на пловдив на Ромпетрол спирам да допълня резервоара и усетих, че ми тресе. Никога до сега не ми е тресло. Лоста на скоростите също се тресе. Колата е Б6 1.9 ТДИ 131к Възможно ли е да ми е от скапана нафта, по принцип живея във Финландия и там мисля, че нафтата е добра. Преди около седмица ми сменига един ремък, възможни ли е и от това да е? И къде мога да ида примерно утре (понеделник си заминавам), да ми направят тая центровка ако е за центровка. И само да допълня, че имаше и моменти днес, в които не тресеше, а си работеше съвсем нормално. Редактирано 21 Юли 2013 от VBI Коригиране на пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Какво е това Б4 131 к.с..... най вероятно си с Б6/Б7 А ако ремъка, който са ти сменили не е ангренажния, ами каналния - то няма как да ти е мръднала центровката... Аз залагам на "хубавите" ни горива - те нямат нищо общо с това, което сипваш във Финландия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Да де Б6 е не съм видял кво съм написал. Ами да, мисля не е ангренажния сменен. А за горивото, от 3 седмици карам в БГ за нашите си горива, и нямаше никакви проблеми. Обаче съм сипвал от уж хубавия дизел по-скъпия. Обаче сега на Бургас една женица на Лукойл ми го напълни с обикновен дизел. А възможно ли е, да е от датчика за въздух, защото ми казаха, че като ми се пуска охлаждането това намалявало тока, а като намали тока почва да потреперва. По принцип вчера казарах малко по-бързичко, та незнам дали няма да е нещо от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerscher4 Публикувано 20 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) показанията на дюзите на моята Б6-та са съответно: 1.922,04-3.01-0.8 като се подаде газ(обороти) леко стойностите отиват към 0 малко , примерно: 1.61.8-3.01 0 както се вижда тази на 3-ти цилиндър (която е най-зле) не се променя, На какъв проблем ви мязат тия стойности - на центровка или за смяна на някой дюзи ??Като напомнят 4е колата тресе на място и на скорост в диапазона между 1800 - 2000/2100 оборота. Много ще съм благодарен ако някой е е 4ас какво да правя и да не се лутам ! Редактирано 20 Юли 2013 от kerscher4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Какви са показанията на 4-ти канал?Ориентировъчни километри на колата?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Идвам от диагностика. Дюзите са наред, двигателя работи добре, температурен датчик ми е за смяна. Тресенето, което не е чак толкова силно сега ми казаха, че може да е от лоша нафта или от махаковика, който е тръгнал. Но аз това го знаех вече, та остава да е от нафтата силно се надявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerscher4 Публикувано 20 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) не знам какви са показанията на 4-ти канал, утре ще проверя. 4-ти канал беше за валовете нали така ?Какви норми трябва да показва на 4-ти канал за да е ок ? Благодаря предварително Редактирано 20 Юли 2013 от kerscher4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) -2 до +2 ... за 1.9 ТДИ около нулата или малко на плюс (да кажем +0.5) би трябвало да е добре Редактирано 20 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerscher4 Публикувано 20 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 това 4е дюзата на 3-ти цилиндър е на -3.01 и не мърда от там довежда ли на мисълта 4е е прецакана или не е задължително да се утулвам в нея ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Не е задължително да е дюза. Може и да е компресия на цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) Аз ти пиша за синхронизацията на валовете, а не за милиграмите на дюзите.... синхронизацията на валовете е една стойност мисля че 4.4 Ти си дал стойностите на дюзите от 13-ти канал, т.нар. Injection Quantity Deviation... стойностите не са ти добри, но може да е от центровката на валовете или от нещо други както Недко писа Редактирано 20 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerscher4 Публикувано 20 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) ясно ако синхронизацията на валовете е разли4на стойност от 4.4 не е добре и вероятно е от това , ако е 4.4 вероятно трябва да се види зацепването на ангренажа, ако не е той остава да е проблем дюзите( може и проблем с кабела на някоя) ? така го разбрах поне А както колегата написа може и лоша компресия на цилиндър - това проверява и поправя ? Питам за да се ориентирам в какъв порядък да запо4на проверка Благодаря Редактирано 20 Юли 2013 от kerscher4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) Не бе човек синхронизацията на валовете е в Engine модула, от там measurement blocks и избираш 4-ти канал... излизат ти 4 стойности, теб те интересува последната - Torsion Value. To трябва да е около нулата или малко на плюс (това имах в предвид под 4.4). Ако тази стойност не е ОК, трябва да се препипа ангренажа докато влезе в желаната стойност и след това гледаш 13-ти канал с милиграмите Редактирано 20 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerscher4 Публикувано 20 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Сега вече разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване