Jump to content

[Audi A4 B7] Кое да избера и защо?


Recommended Posts

Здравейте,

нов съм във форума и се казвам Пламен.

 

Спрял съм се на 2 обяви за Audi A4 B7 (2007) и бих искал да чуя мнения и критика.

1. Ръчни скорости или автоматик? - какви са предимствата на ръчните скорости, освен че е по-лесно. Чувал съм, че ремонтите са по-чести и по-скъпи на автоматиците, както и че с ръчни скорости се кара по-спортно, докато автоматика "пази" колата.

2. Американска или европейска? - един приятел ми сподели, че американските са с други части и/или номера на части и съответно значително по-трудно се отремонтират просто, защото няма части за тях. Някакъв опит по този въпрос? Този въпрос е по-скоро генерален, а не конкретен за модела.

 

Обявите:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11376036247976525&f1=details&slink=42wr1n

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11371508328593582&f1=details&slink=438ssa

 

Благодаря на всички предварително!

Надявам се на вашата помощ, тъй като нямам кого да питам за тези неща.

Редактирано от plam4u
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Въпрос на вкус - щом е куатро,не е тежко да е автомат.

2. Ко? Не. Разликите не са някакви фрапантни

 

Сивата ми изглежда по-наредена със С Лйан пакета, въпреки че американските с тия оранжеви мигачи и шарении по бронята и номер кат на мотор, не ме радват. А милестото табло...Но въпрос на вкус

 

газ ли ще слагаш на тази кола?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Да разбирам, че няма да има осезаема разлика в ускорението при ръчни и автоматични скорости? Разлика в ремонтите има ли (честота и цена) или тя също е незначителна?

2. whew, значи няма разлика в частите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако автомата ти е в добро здраве, нямаш ядове там. Това не е мултитроник, за да се притесняваш, това е добрия стар типтроник. Не си мисли, че ръчната кутия не може да се строши. Там имаш маховик у а, което също е не евтино. И да ръчката върви идея повече. Ще имаш разлика в ускорението. Но тук се свежда до това - автомат ли ти се кара, скорости ли ти се бутат.

 

За частите - има някои специфични части, които са предназначени за американския пазар - примерно бронята, виждаш че има светлини на нея, фаровете са по-различни, което не означава че няма да пасне евро броня или европейски фарове. Като изключим някои специфични части, които са си правени строго за американския пазар, останалите неща са същите. Ето давам ти пример - някоя електроника е различна - табло, комфорт модул, ако окоти някой от агрегатите, които са спец. за американски пазар, ще е трудно намирането. Но основни агрегати по двигателя не са различни.

 

Пак те питам, тая кола на газ или на бензин ще я караш, защото ако е на газ поинтересувай се, нещата с газта са малко по-различни. Ако я караш на бензин, значи разхода на те тревожи, едва ли части и обслужване ще те бутат.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата В7-ца с ръчната кутия е по лачената от двете с автопилота,ел.седалките и другите шукарии.То човека е писал,че няма аналог на пазара.Сега наистина разликата е бая пари,ама кеф цена няма.Другото е,че тая В7-ца ще върви повече от същия мотор на А6 купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще я карам на бензин. Карам сравнително рядко и няма нужда от допълнителни усложнения каквато е газовата уредба (според мен).

Автомат никога не съм карал и само съм чувал/чел някакви неща (от сорта.. повече се чупи, по-тромава колата, по-висок разход на гориво и прочие).

 

Благодаря за бързите отговори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търсих една тема...тъкмо я намерих:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/374136-Audi-A4-B6-USA-vs-Europe-models

 

и друго http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2802695

 

 

хахаха този с американската кола си изтри обявата току що  hahaah

double-facepalm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОМГ... това ми решава проблема с дилемата на този етап.. просто няма коли на пазара и нямам много избор. Остава само автомата за сега.

 

Приемам предложения (може и друга марка кола). Критериите по-които избирах кола бяха:

  • над 200 коня до 300 коня 
  • до 20 000 лв (изключения за нещо по-специално)
  • след 2005-та година
  • кожен салон
  • навигация (не е задължително, особено ако цената пада осезаемо)
Редактирано от plam4u
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Вторият линк е от някакъв форум със зададен въпрос, но без отговор. Другия все още го чета (благодаря).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги тая сивата нещо и се скри обявата много бързо или се чете яко форума и утре ще е 30 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сензорите и горивото наистина са различни при американските и европейските модели, то по-добре да не се рискува, та дори да има малки разлики в горивото.

Другото е, че бронята в ъглите най-често се чуква.. сменяш я с обикновена и компютъра на колата побеснява, защото светлините не са вързани.

Редактирано от plam4u
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...