kostakazakoff Публикувано 16 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Монтирах възвратен клапан след помпата. Колата пали по-добре сутрин, но все още не е както трябва. Прикашля, претриса и пали с опит да загасне. Подпирам малко с педала на газта. Може и буренцето да е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 или уплътненията на дюзите да са нацепени,запали,развивай един по един болтовете на главата на инжекциона ,тоест прекъсваш горивото към един цилиндър,там където накъсването е най осезаемо при развит болт,дюзата -цилиндъра съответно работи най добре ,там където е малка разликата дюзата цилиндъра не работи добре ,сваляш дюза,може на ултра звук да я занесеш или да смениш с друга и сменяш гумените пръстени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev1971 Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 На Sunday, December 08, 2013 at 17:53, kostakazakoff написа: Киеоблемът в голяма степен е решен, а именно - колата работи кат о швейцарски часовник, има мощност и не мени обороти в движение. Остава сутринта да видя как ще е студения старт и, ако не е добре, да монтирам един възвратен клапан (мисля да го сложа между горивния филтър и инжекциона). Та... как стана всичко. Награбих един мултицет и статията на VBI като един алманах (записана на смартфона) - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746 . Замерих потенциометъра - зле. На празен ход - 1,26 V. Следва реглаж, заспива на 05 - 07 V. След това дойде ред на електро клапана. Оня "майстор" панагюрски така го беше омазал, че колата гореше като реактивен самолет. Стойностите бяха около 16 мА . Следва реглаж с шестограм 3-ка и вкарване в стойности 3 - 4 мА. Резултатът е: Колата пали на страх (както казва Иван), върви мазно и оборотите на празен ход спят и в движение и на място. Благодаря много на всички от форума, които подпомагат умствено нас - незнаещите, че... "майстори" много и бели големи правят и... много пари взимат. За справка, оня калъф ми взе 120 лв за подмяна на инжекцион (перфектно работещ) с друг + 30 лв за "диагностика" + 80 лв, които дадох за инжекциона (което си беше подарък като цена- от колегата barev1111). И всичко това - заради една счупена букса на TPS-a. Между другото, препоръчвам момчето за части втора употреба. Много е коректен и цените са му ниски. Здравей колега,благодарности за подробно описаната тема, може ли Тел.за контакт че в Ст Загора нямаме специалисти за този ремонт, срещу заплащане да настроиме и моят автомобил.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване