Jump to content

A3 Проблем с мигачите


sievers

Recommended Posts

Здравейте,

от днес се появи странен проблем с моята 3-ка. При включване, мигачите само светят не (мигат), докато аварийните си работят без проблеми.

Ако някой е имал подобен проблем, моля нека сподели. 

Благодаря Ви !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в самото реле,един диод трябва да се смени.Едвали ще можеш да се справиш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релетата за мигачите и аварийните са в самия бутон за аварийните. Релетата са две - едно за мигачите и едно за аварийните светлини. Проблемът е, че с времето самата пластина на релетата не дава добър контакт с пъпката, която осигурява така необходимия светлинен сигнал или просто има натрупана мръсотия. Аз си го оправих сам, но в моя случай малко се престарах и изкривих пластината ... но вкарах в главна роля един край от малка свинска опашка, който служи за уплътнение между пластината на релето и корпуса на бутона - подпира пластината и тя дава контакт. Вече мигат безпроблемно, че даже и безшумно. :D

 

Ето го разглабянето: http:// www.youtube.com/watch?v=QN-tNDB7DpE

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си бушон. Само спамиш темите, за да привличаш клиенти за сервизченценцето ти. В тоя интернет бълва от теми как се преебават релетата при Сеат, Ауди, VW, Шкода и лично аз съм отварял две релета за абсолютно същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
On 10/14/2013 at 6:57 PM, darknessevil said:

Релетата за мигачите и аварийните са в самия бутон за аварийните. Релетата са две - едно за мигачите и едно за аварийните светлини. Проблемът е, че с времето самата пластина на релетата не дава добър контакт с пъпката, която осигурява така необходимия светлинен сигнал или просто има натрупана мръсотия. Аз си го оправих сам, но в моя случай малко се престарах и изкривих пластината ... но вкарах в главна роля един край от малка свинска опашка, който служи за уплътнение между пластината на релето и корпуса на бутона - подпира пластината и тя дава контакт. Вече мигат безпроблемно, че даже и безшумно. :D

 

Ето го разглабянето: http:// www.youtube.com/watch?v=QN-tNDB7DpE

 

Връщам доста стара тема отново, но имам същият проблем, а не успявам да намеря клипче, в което е показано как се сваля този бутон за аварийните светлини. Линкът по-горе за жалост е достъпен само за "private members" и не ми се отваря. Ако някой може да прати някакви снимки или видео с това как става цялото раглабяне ще съм ви много благодарен.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не успявам да намеря подходящо клипче, но като цяло се свалят радиото и пепелника и след това се виждат няколко винта, които държат централната конзола - пластмасата около радиото и бутона. Мисля, че бутонът се задържаше посредством метални пластини от горната и долната му страна, но не мога да потвърдя на 100%.

 

Ако попадна на подходящо видео ще пиша отново. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така е както си го описал. Сваля се радиото и пепелника. Зад пепелника има 1 винт и зад радиото още 2. После пластмасата се издърпва напред. Бутона за аварийните се държи на пластинки от двете му страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...