sievers Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 Здравейте,от днес се появи странен проблем с моята 3-ка. При включване, мигачите само светят не (мигат), докато аварийните си работят без проблеми.Ако някой е имал подобен проблем, моля нека сподели. Благодаря Ви ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 Провери ли си всички крушки на мигачите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 14 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 Какво точно трябва да им проверя?Съжалявам, не съм много запознат.Светят си, но не мигат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 Проблема е в самото реле,един диод трябва да се смени.Едвали ще можеш да се справиш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bet365 Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 или копчето на аварийните е прецакано , при мен беше така а4 б5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 (Редактирано) Релетата за мигачите и аварийните са в самия бутон за аварийните. Релетата са две - едно за мигачите и едно за аварийните светлини. Проблемът е, че с времето самата пластина на релетата не дава добър контакт с пъпката, която осигурява така необходимия светлинен сигнал или просто има натрупана мръсотия. Аз си го оправих сам, но в моя случай малко се престарах и изкривих пластината ... но вкарах в главна роля един край от малка свинска опашка, който служи за уплътнение между пластината на релето и корпуса на бутона - подпира пластината и тя дава контакт. Вече мигат безпроблемно, че даже и безшумно. Ето го разглабянето: http:// www.youtube.com/watch?v=QN-tNDB7DpE Редактирано 14 Октомври 2013 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 бушон е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 Ти си бушон. Само спамиш темите, за да привличаш клиенти за сервизченценцето ти. В тоя интернет бълва от теми как се преебават релетата при Сеат, Ауди, VW, Шкода и лично аз съм отварял две релета за абсолютно същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanio Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 On 10/14/2013 at 6:57 PM, darknessevil said: Релетата за мигачите и аварийните са в самия бутон за аварийните. Релетата са две - едно за мигачите и едно за аварийните светлини. Проблемът е, че с времето самата пластина на релетата не дава добър контакт с пъпката, която осигурява така необходимия светлинен сигнал или просто има натрупана мръсотия. Аз си го оправих сам, но в моя случай малко се престарах и изкривих пластината ... но вкарах в главна роля един край от малка свинска опашка, който служи за уплътнение между пластината на релето и корпуса на бутона - подпира пластината и тя дава контакт. Вече мигат безпроблемно, че даже и безшумно. Ето го разглабянето: http:// www.youtube.com/watch?v=QN-tNDB7DpE Връщам доста стара тема отново, но имам същият проблем, а не успявам да намеря клипче, в което е показано как се сваля този бутон за аварийните светлини. Линкът по-горе за жалост е достъпен само за "private members" и не ми се отваря. Ако някой може да прати някакви снимки или видео с това как става цялото раглабяне ще съм ви много благодарен. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Колега, не успявам да намеря подходящо клипче, но като цяло се свалят радиото и пепелника и след това се виждат няколко винта, които държат централната конзола - пластмасата около радиото и бутона. Мисля, че бутонът се задържаше посредством метални пластини от горната и долната му страна, но не мога да потвърдя на 100%. Ако попадна на подходящо видео ще пиша отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 точно така е както си го описал. Сваля се радиото и пепелника. Зад пепелника има 1 винт и зад радиото още 2. После пластмасата се издърпва напред. Бутона за аварийните се държи на пластинки от двете му страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване