J_O_R_O Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, та значи днеска както си я карах колата следобед реших да я закача на компа и имах обичайните грешки за сондата и реших да пусна "Control Module Finder"(VCDS-Lite 1.2 исках да видя за какво става дума, за първи път го пускам този "контрол модул") стоя закачена 20 мин. или 30 мин. и нямаше грешки и след това реших да запаля но уви. Мирише на бензин, отгоре около турбото избива бензина и не иска да запали, оставих ме я да мине малко време защото си помислихме, че сме я задавили но пак не запали. Извадих ме 1-та свещ и не даваше искра.Къде може да е проблема? Редактирано 12 Ноември 2013 от J_O_R_O Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shawn Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 бубина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Пак провери какви грешки е записала след като не запалва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Значи днеска забелязахме, че комутаторът е заминал, само на 1 и 2 цилиндър показва 240 ома, а на 3 и 4 нищо не показва, а като поставя мултицетът да пищи нищо не показва и не пищи мултицетът на нито един, смених го. Сега пък не иска да пръска гориво(вчера ме удави от бензин, а нямаше ток, днеска няма бензин, а има ток). Пуснах VCDS-Lite 1.2 и направих тест на дюзите за гориво и те изобщо не зацъкаха - някой да знае къде е релето, бубината или нещо такова което управлява дюзите?Грешки нямам колега, само сондата, че нямам подгрев, тя ми е много стара тази грешка няма махане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Май ще излезе , че новия комутатор не е за тази кола защото ги мерих с мултицетът на омове и ми показва 1000+ оМ на всичките(знам. че трябва да са 680+/- оМ), а дюзите за гориво почнаха да пръскат!Искам само да знам дали с "VCDS Lite 1.2" може да развали компа на колата и дали може да спре да подава ток или бензин по някакъв начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване