Speed_rr Публикувано 21 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2013 Колеги някой знае ли за какво служи тази клапа на долният капак на всмукателния колектор и трябва ли да хлопче така свободно на горе, долу, ляво и дясно??? Колата започна да прекъсва и да не работи като трябва при положение, че са сменени с чисто нови : кабели, свещи и вакуум маркучи. Качиха я на диагносика и отчита само,че смуче въздух от някъде!!! Възможно ли е тази клапа да дава този проблем, защото момчето което ми я прави мисли, че има някакво износване и не отваря и затваря както трябва. Моля за вашата помощ колеги!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Тая джаджа трябва да е статична, не трябва да мърда. Само 2.8 има променливи пътища на всмукателните колектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speed_rr Публикувано 26 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 Mахнах я тази клапа. днес ще я зглобя и ще пиша как се държи колата. При мен има ход клапата, но се е поизносила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 Как точно прецени, че е износена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speed_rr Публикувано 28 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 По тропането, следите и деругите, но вече е махната и всмукатела е поставен отново на колата. Проблема е отсранен колеги!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Майко мила- разсказал си играта на газоразпредлението като си я махнал.Ще си замълча, идва ми в повече от такова творчество, особенно след като вчера вечерта оправяхме точно такива 'поправки' Редактирано 28 Ноември 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speed_rr Публикувано 1 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не виждам почти никаква разлика колега, ако ми кажеш от къде да купя нова клапа, но не за 500лв., може и да си сложа за да си стане оригинал Редактирано 2 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 Ти нещо не си добре, не можа ли просто да я залепиш? Тя е статична, повтарям "СТАТИЧНА". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Би ли очертал на снимката, кое точно се е движило и какво си премахнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speed_rr Публикувано 4 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 RaDi_b4 кой беше ти та да ми пишеш, че не съм добре а??? Не ми повтаряй, че е статична защото не е!!! Пуснах темата за ди ми помогнете, ако можете, а не да ми филосовствате... Както казах колата е сглобена и за мен няма разлика! Колата е моя и аз решавам какво ще правя с нея. Не мисля, че трябва да се обиждаме колега RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 (Редактирано) Статична е 'клапата'. А Ради е виждал доста такива мотори. И то не на снимка.Изпочупили са се застопоряващите 6 пъпки на вътрешната част и са тропали.На моя също съм разглобявал и профилактирал всмукателния колектор. В момента е хаос газоразпределението, колата ти не върви и гори много. Добре, че нямаш дебитомер, че тогава съвсем щеше да си я скопил.На бас, че имаш два екрана грешки записани.А на пишман майстора, който ти е поставил диагнозата аз не бих му дал дори да ми отвие капачкаат на резервоара- личи си колко е в час с подобно изсказване. ЕДИТ: Умирам от любопитство как точно на диагностиката излиза, че 'смуче въздух', даже съм готов да си платя, за да видя такава грешка Редактирано 5 Декември 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 Аз бях... До тук. Всеки има право сам да съсипе колата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speed_rr Публикувано 6 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Знаете ли от къде да закупя този капак с тази клапа, нова??? Намерих втора ръка, но не ми я дават само нея, а целия всмукател и аз няма как да се уверя, че е здрава. Втората употреба я изкара я не! Съгласен съм, че трябва да я има, но нова оригинална е много пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Нова е неразумно скъпа.Няма голяма философия- вземаш, отвиваш болтчетата и проверяваш дали се клати вътрешната част, която и при теб се е калтела и лепиш, за да се фиксира.Купуваш трите гарнитурки, сглабяш и си ти. Ето ти как изглеждат гарнитурите, аз ги смених без болтовете, макар, е дават и те да се сменят, просто сложих усилител/лепило за резби: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speed_rr Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Ще помисля за втора ръка, а иначе сложих нови гарнитурки и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 (Редактирано) Здрасти колега понеже мисля да направя едно почистване и смяна на гарнитурите,да питам трябва да взема 1 бр. от голямата и 2 бр. от по-малките ли?Мерси. Редактирано 9 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Принципно дават и болтчетата да се сменят, но е достатъчно да ги измиеш и да сложиш локтайт за резби. При свалени колектори е престъпление, ако не смениш и гарнитурите на капаците на клапаните, ако цапат (но ще си отворищш още работа ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да разбирам ,че това са гарнитурите 2+1.Иначе трудоемка ли работата по сваляне на колекторите+капаците на клапаните(не съм го правил до сега,но мисля,че съм сравнително сръчен и си ползвам мозъка по предназначение. Редактирано 10 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Много е важно да внимаваш като изключваш буксите на дюзите, на датчика на Хол (там пипаш като неврохирург, че обикновенно е опечена и става на сол куплунга на датчика) и като махаш маркучите на картерната вентилация, че и те често са опечени и се разпадат.Спазваш правилата: - идеално обезмасляване - НИКАКАЪВ силикон - стягане на кръст на болтовете, като не се престараваш със стягането2- 3 часа с почистването на колектора и капаците с обезмаслител, ако не си даваш зор.Пластмасовите капаци/ успокоители на маслото върху разпределителните валове не се крепят на нищо, освен на капаците на главите, т.е. нищо не е повредено, ако им се чудиш защо просто си стоят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelss Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Кое точно е клапата защото аз намерих в моя колектор разни подобия на клапи с 2.6 съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване