Jump to content

2.6 V6 150к.с - Странно чукане от всмукателният колектор!


Speed_rr

Recommended Posts

Колеги някой знае ли за какво служи тази клапа на долният капак на всмукателния колектор и трябва ли да хлопче така свободно на горе, долу, ляво и дясно??? Колата започна да прекъсва и да не работи като трябва при положение, че са сменени с чисто нови :  кабели, свещи и вакуум маркучи. Качиха я на диагносика и отчита само,че смуче въздух от някъде!!! Възможно ли е тази клапа да дава този проблем, защото момчето което ми я прави мисли, че има някакво износване и не отваря и затваря както трябва. Моля за вашата помощ колеги!!!

post-82327-0-10715000-1385053158_thumb.j

post-82327-0-99453400-1385053167_thumb.j

post-82327-0-74264000-1385053179_thumb.j

post-82327-0-38216200-1385053195_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая джаджа трябва да е статична, не трябва да мърда. Само 2.8 има променливи пътища на всмукателните колектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mахнах я тази клапа.  днес ще я зглобя и ще пиша как се държи колата.  При мен има ход  клапата, но се е поизносила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тропането, следите и деругите, но вече е махната и всмукатела е поставен отново на колата. Проблема е отсранен колеги!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майко мила- разсказал си играта на газоразпредлението като си я махнал.

Ще си замълча, идва ми в повече от такова творчество, особенно след като вчера вечерта оправяхме точно такива 'поправки' :unsure:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не виждам почти никаква разлика колега, ако ми кажеш от къде да купя нова клапа, но не за 500лв., може и да си сложа за да си стане оригинал :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RaDi_b4 кой беше ти та да ми пишеш, че не съм добре а??? Не ми повтаряй, че е статична защото не е!!! Пуснах темата за ди ми помогнете,  ако можете, а не да ми филосовствате... Както казах колата е сглобена и за мен няма разлика! Колата е моя и аз решавам какво ще правя с нея. Не мисля, че трябва да се обиждаме колега RaDi_b4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Статична е 'клапата'. А Ради е виждал доста такива мотори. И то не на снимка.

Изпочупили са се застопоряващите 6 пъпки на вътрешната част и са тропали.

На моя също съм разглобявал и профилактирал всмукателния колектор. В момента е хаос газоразпределението, колата ти не върви и гори много. Добре, че нямаш дебитомер, че тогава съвсем щеше да си я скопил.

На бас, че имаш два екрана грешки записани.

А на пишман майстора, който ти е поставил диагнозата аз не бих му дал дори да ми отвие капачкаат на резервоара- личи си колко е в час с подобно изсказване.

 

ЕДИТ: Умирам от любопитство как точно на диагностиката излиза, че 'смуче въздух', даже съм готов да си платя, за да видя такава грешка :hilezh:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли от къде да закупя този капак с тази клапа, нова??? Намерих втора ръка, но не ми я дават само нея, а целия всмукател и аз няма как да се уверя, че е здрава. Втората употреба я изкара я не! Съгласен съм, че трябва да я има, но нова оригинална е много пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова е неразумно скъпа.

Няма голяма философия- вземаш, отвиваш болтчетата и проверяваш дали се клати вътрешната част, която и при теб се е калтела и лепиш, за да се фиксира.

Купуваш трите гарнитурки, сглабяш и си ти. Ето ти как изглеждат гарнитурите, аз ги смених без болтовете, макар, е дават и те да се сменят, просто сложих усилител/лепило за резби:

 

o633390466888125000.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здрасти колега понеже мисля да направя едно почистване и смяна на гарнитурите,да питам трябва да взема 1 бр. от голямата и 2 бр. от по-малките ли?

Мерси.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно дават и болтчетата да се сменят, но е достатъчно да ги измиеш и да сложиш локтайт за резби. При свалени колектори е престъпление, ако не смениш и гарнитурите на капаците на клапаните, ако цапат (но ще си отворищш още работа :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Да разбирам ,че това са гарнитурите 2+1.Иначе трудоемка ли работата по сваляне на колекторите+капаците на клапаните(не съм го правил до сега,но мисля,че съм сравнително сръчен и си ползвам мозъка по предназначение. :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно да внимаваш като изключваш буксите на дюзите, на датчика на Хол (там пипаш като неврохирург, че обикновенно е опечена и става на сол куплунга на датчика) и като махаш маркучите на картерната вентилация, че и те често са опечени и се разпадат.

Спазваш правилата:

 - идеално обезмасляване

 - НИКАКАЪВ силикон

 - стягане на кръст на болтовете, като не се престараваш със стягането

2- 3 часа с почистването на колектора и капаците с обезмаслител, ако не си даваш зор.

Пластмасовите капаци/ успокоители на маслото върху разпределителните валове не се крепят на нищо, освен на капаците на главите, т.е. нищо не е повредено, ако им се чудиш защо просто си стоят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...