-
Content Count
2,933 -
Joined
-
Last visited
About kapitango
-
Rank
Absofuckinglutely
- Birthday 09/09/1944
Друго
-
Kaра
S6 plus
Контакти
-
AIM
kapitango
-
ICQ
0
-
Skype
kapitango
Персонална информация
-
Location
с. Сусурлево
-
Трима сме но влизам веднъж на два месеца :)
-
За коя синя букса говориш?
-
Съжалявам, че късно виждам публикацията, щях да ти подаря цял комплект перфектен скоростен лост с всичко по него. Миналия месец сложих 6-степенна кутия на А6-цата на сина и всичко стоя цял месец в гаража. Намери се купувач за скоростите от 2,6 и му дадох всичко с кутията (полуоски, карета, кардан и скоростен лост с механизма) Свържи се с Дан Тес и го питай дали не му е излишен и може да се спазарите.
-
Сега разглобих другото дистанционно и се оказа, че има щампована със зелена боя буквата "А". Ясна е вече работата. Благодарности на всички.
-
Ми гледах с какво ли не и нищо не виждам след номера. Може би има някакви остатъци от зелена боя, но не мога да определя какво е било написано.
-
На мен ми звучи, като да смуче въздух от някъде. Провери вакуумите и с един спрей с етер (и с дезодорант става ако няма етер) провери около всукателния колектор и дросела.
-
Още не съм открил за какво е (не съм се занимавал). Просто съм я изключил и за сега всичко си работи коректно.
-
Някой може ли да каже какво дистанционно мога да поръчам от китаеца? На дистанционното от оригиналния ключ пише: VDO 571 8L0 837 231 Няма буква на края. В обявите в Ибей всичките са с някаква буква след номера.
-
Audi A6 C4 2.8 174кс. автомат - масло в антифриза
kapitango replied to Georgievvvvv's topic in type С4
Най-вероятно е гарнитура, но може да е и от топлообменника над масления филтър. -
Ще държи феродото, няма проблем. Ето това са килограмите на маховиците, които се предлагат за да си ги сравниш: Алуминиев маховик- 5,4кг (12 lbs) Стоманен спортен - 6,8кг (15 lbs) Стандартен демпфрен- 12,3кг(27 lbs)
-
AUDI100 спирам да коментирам твоите мнения само ще ти спомена че имам над 300 000 км на С4-ки и съм пробвал почти всички конфигурации на тези динозаври. С4 платформата ми е слабост и винаги ще си имам една С4-ка в гаража без значение каква друга кола ще си купя. Спирам с ОфТопика, обещавам. За маховика, олекоти го колкото можеш повече. Само гледай да не го изтъняваш повече от 15 мм. На местата където трие феродовия диск гледай да е поне 20мм. за да не се криви при прегряване. Ако го докараш до около 7,5 кг. е добре. Мосля че ако се олекоти повече ще стане много тънък. Препоръчвам ти 5-лъчева керамика. При теб и 4-лъчева ще държи без проблем но съм сигурен че след време ще минеш на компресор, а над 350 коня и 400 нютона е по-добре с 5-лъчева. Гледай феродовия (керамичния) диск да е максимално лек за да нямаш ядове с влизането на предавките на високи обороти. За електрониката, аз не ги обичам много дебитомерите, въпреки че сегашната ми е с дебитомер. Управлението по ТПС и по МАП сензор е възможно най-безпроблемното и надеждно. Но трябва някой да ти напише нови карти и да ти ремапне еку-то. Аз лично бих предпочел Хелата с отделен контролер за управлението на всмукателя и ще трябва заигравка за приспособяването на стъпковото моторче от 2,6 за да се монтира коректно на всмукателя от 2,8.
-
AUDI100 спри да се излагаш вече. Преднячка Ц4 е с обикновенна носеща греда отзад, докато куатрото е с независимо окачване. Няма никаква база са сравнение между двете платформи. И спри да сравняваш АСЕ-то с ААН. Това, че ти не си усетил разлика говори лошо за теб. Няма как да не усетиш разлика между 250 Нм и 185Нм. Сигурно и на 4,2 да се качиш пак няма да усетиш разлика. Почти, но електрониката на 2,6 се управлява освен по ламбда контрол и ТПС, и по МАП сензор- няма МАФ (дебитомер). Също липсва системата за променлива дължина на смукателните рънове, която я има при 2,8. Иначе освен горните две разлики между двата мотора се различава само хода на коляновия вал и по-никите бутала, всичко друго е 100% идентично. И ЕКУ-тата съответно са различни, при 2,6 е Хела а при 2,8 мисля, че беше Хитачи. И понеже някои колеги от форума бъркат недозавиване със свръх завиване, ще си позволя да цитирам Валтер Рьол, понеже няма как да го обясня по добре от него: "Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"!
-
Измерете налягането с манометър направо навит на мястото на датчика. Понякога тези датчици се прецакват и лъжат. Притягането няма да смачка гарнитурите повече от колкото са направени да се смачкат, най много да извадите някоя резба. Просто си поръчаш две гарнитури 0,6 или 0,7 по-тънки от стандартните. Двете излизаха 50лв. преди време. Сега не знам колко са. Ето това е чудесен бюджетен заместите на комбинираните датчици. Работят отлично но не знам колко ще изкара. При мен имам два, които работят от две години и за сега са добре. https://www.banggood.com/18-NPT-Oil-Pressure-Sensor-Engine-Oil-Pressure-Switch-Sensor-Gauge-Sender-p-1027389.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
-
Не очаквай да стане някаква бегачка. След цялата операция колата тръгва осезаемо по-добре но големите килограми си тежат и няма отърване. С хубаво ниско и твърдо окачване се подобрява значително поведенито, има си някои А6 С4-ки които си имат заводски монтирани задни стабилизиращи щанги и дебела предна щанга като на S-ка. Преди месец купихме такава за синковеца. Поведението на пътя е много по-добро в сравнение с липсваща задна щанга и тънка предна. Но тежкия изнесен напред мотор си недозавива. При куатрото разликата в масите между преден и заден мост е по-малка но пак си го има недозавиването. Докато преднячките Ц4 недозавиват безобразно. А колегата дето агитира за АЦЕ да има много здраве. Първо АЦЕ-то е по-изнесен напред от V6, и второ е спреляк от класа с механичен инжекцион, който 2-3-ма майстори в цяла БГ могат да настроят.