Jump to content

kapitango

Members
  • Posts

    2,935
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About kapitango

  • Birthday 09/09/1944

Друго

  • Kaра
    S6 plus

Контакти

  • AIM
    kapitango
  • ICQ
    0
  • Skype
    kapitango

Персонална информация

  • Location
    с. Сусурлево

Recent Profile Visitors

7,536 profile views

kapitango's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Купих и от сините кабели, сложих VAG_EEPROM_Programmer_Setup_119 и VAG-CAN Commander 1.4 Full. Купих и VAG-Tacho-2.6+Opel-Immo-2.0. Програмите се свързват с всички контролери без този на таблото. Не знам какво става??? Някой няма ли да подскаже как става?
  2. Наложи ми се да сменя таблото на едната А6-ца (АВС 2,6 quattro) понеже старото създаваше проблеми. Новото табло, обаче е с над 200 хил.км. по-малко, като показание. Искам да си въведа оригиналните километри на таблото, най-малко за да нямам проблеми при годишния преглед. С Ваг-Ком на 17 -Instruments Adaptation показанията на километража излизат на 9-ти канал но не ги променя след въвеждане на новата стойност. Някой ако може да обясни как се прави ще съм му благодарен.
  3. Дай телефон да се чуем колега

  4. Съжалявам, че късно виждам публикацията, щях да ти подаря цял комплект перфектен скоростен лост с всичко по него. Миналия месец сложих 6-степенна кутия на А6-цата на сина и всичко стоя цял месец в гаража. Намери се купувач за скоростите от 2,6 и му дадох всичко с кутията (полуоски, карета, кардан и скоростен лост с механизма) Свържи се с Дан Тес и го питай дали не му е излишен и може да се спазарите.
  5. Сега разглобих другото дистанционно и се оказа, че има щампована със зелена боя буквата "А". Ясна е вече работата. Благодарности на всички.
  6. Ми гледах с какво ли не и нищо не виждам след номера. Може би има някакви остатъци от зелена боя, но не мога да определя какво е било написано.
  7. На мен ми звучи, като да смуче въздух от някъде. Провери вакуумите и с един спрей с етер (и с дезодорант става ако няма етер) провери около всукателния колектор и дросела.
  8. Още не съм открил за какво е (не съм се занимавал). Просто съм я изключил и за сега всичко си работи коректно.
  9. Някой може ли да каже какво дистанционно мога да поръчам от китаеца? На дистанционното от оригиналния ключ пише: VDO 571 8L0 837 231 Няма буква на края. В обявите в Ибей всичките са с някаква буква след номера.
  10. Най-вероятно е гарнитура, но може да е и от топлообменника над масления филтър.
  11. Ще държи феродото, няма проблем. Ето това са килограмите на маховиците, които се предлагат за да си ги сравниш: Алуминиев маховик- 5,4кг (12 lbs) Стоманен спортен - 6,8кг (15 lbs) Стандартен демпфрен- 12,3кг(27 lbs)
  12. AUDI100 спирам да коментирам твоите мнения само ще ти спомена че имам над 300 000 км на С4-ки и съм пробвал почти всички конфигурации на тези динозаври. С4 платформата ми е слабост и винаги ще си имам една С4-ка в гаража без значение каква друга кола ще си купя. Спирам с ОфТопика, обещавам. За маховика, олекоти го колкото можеш повече. Само гледай да не го изтъняваш повече от 15 мм. На местата където трие феродовия диск гледай да е поне 20мм. за да не се криви при прегряване. Ако го докараш до около 7,5 кг. е добре. Мосля че ако се олекоти повече ще стане много тънък. Препоръчвам ти 5-лъчева керамика. При теб и 4-лъчева ще държи без проблем но съм сигурен че след време ще минеш на компресор, а над 350 коня и 400 нютона е по-добре с 5-лъчева. Гледай феродовия (керамичния) диск да е максимално лек за да нямаш ядове с влизането на предавките на високи обороти. За електрониката, аз не ги обичам много дебитомерите, въпреки че сегашната ми е с дебитомер. Управлението по ТПС и по МАП сензор е възможно най-безпроблемното и надеждно. Но трябва някой да ти напише нови карти и да ти ремапне еку-то. Аз лично бих предпочел Хелата с отделен контролер за управлението на всмукателя и ще трябва заигравка за приспособяването на стъпковото моторче от 2,6 за да се монтира коректно на всмукателя от 2,8.
  13. AUDI100 спри да се излагаш вече. Преднячка Ц4 е с обикновенна носеща греда отзад, докато куатрото е с независимо окачване. Няма никаква база са сравнение между двете платформи. И спри да сравняваш АСЕ-то с ААН. Това, че ти не си усетил разлика говори лошо за теб. Няма как да не усетиш разлика между 250 Нм и 185Нм. Сигурно и на 4,2 да се качиш пак няма да усетиш разлика. Почти, но електрониката на 2,6 се управлява освен по ламбда контрол и ТПС, и по МАП сензор- няма МАФ (дебитомер). Също липсва системата за променлива дължина на смукателните рънове, която я има при 2,8. Иначе освен горните две разлики между двата мотора се различава само хода на коляновия вал и по-никите бутала, всичко друго е 100% идентично. И ЕКУ-тата съответно са различни, при 2,6 е Хела а при 2,8 мисля, че беше Хитачи. И понеже някои колеги от форума бъркат недозавиване със свръх завиване, ще си позволя да цитирам Валтер Рьол, понеже няма как да го обясня по добре от него: "Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"!
  14. Измерете налягането с манометър направо навит на мястото на датчика. Понякога тези датчици се прецакват и лъжат. Притягането няма да смачка гарнитурите повече от колкото са направени да се смачкат, най много да извадите някоя резба. Просто си поръчаш две гарнитури 0,6 или 0,7 по-тънки от стандартните. Двете излизаха 50лв. преди време. Сега не знам колко са. Ето това е чудесен бюджетен заместите на комбинираните датчици. Работят отлично но не знам колко ще изкара. При мен имам два, които работят от две години и за сега са добре. https://www.banggood.com/18-NPT-Oil-Pressure-Sensor-Engine-Oil-Pressure-Switch-Sensor-Gauge-Sender-p-1027389.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
×
×
  • Create New...