Jump to content

Когато загрее гасне на газ


Recommended Posts

Моля Ви, помогнете с някакви мнения. Колата е Ауди Б3, моно инжекция, газовата уредба е Ловато. На бензин работи прекрасно, на газ докато е студена няма проблеми, когато загрее докато е в движение работи добре, но на празен ход неможе да държи ниските обороти и гасне след което трудно пали а понякога даже се налага да я паля на бензин. След като истине пак е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти е богата сместа на газ и затова като загрее гасне - регулирай си изпарителя при 90С загрял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен става въпрос,за бедна смес когато е загрял мотора и ще се наложи обогатяване.Винаги,когато е студен изпарителя пуска повече газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя може да гасне и от бедна и от богата смес. Въпроса е, че като е бедна сместа ще гасне и при студен мотор (а при него си работи добре), където реално е необходимо по-богата смес за да работи добре докато загрее. При всички положения ще се наложи реглаж на изпарителя :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е но имах в предвид,че при загрял двигател сместа обеднява.Няма логика на студен изпарител да е нормална сместа а на горещ да се обогатява.Точно обратното е,това са личните ми наблюдения с газовите уредби на всякакви модели изпарители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е в това, че ако си направиш сместа богата на загрял двигател и той почне да гасне от това, на студен ще работи добре. Т.е. тук не става въпрос изпарителя сам да си обогатява/обеднява сместа, а по-скоро за лош реглаж. Често ми се е случвало колеги, които карат на къси разстояния да си нагласят сместа на изпарителя така, че да им работи добре, но в първия случай в който загрее двигателя на 90С се почват проблемите с ниските обороти. Аналогично на това, ако сместа се регулира добре на загрял 90С двигател, същия няма да работи добре при <30С температура примерно - затова и трябва да се подгрее на бензин.

Иначе ако има проблем със самия изпарител/мембрани си абсолютно прав за това, което пишеш denev. Също така и сутрин докато е студен изпарителя действително подава богата смес заради по-втечнената газ. Просто идеята ми е да си провери как му е регулиран изпарителя и да го нагласи при 90С загрял двигател. Ако не може да се регулира вече е друг въпрос.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти е богата сместа на газ и затова като загрее гасне - регулирай си изпарителя при 90С загрял двигател.

Мисля,че това е решението на въпроса :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...