kashonia Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Моля Ви, помогнете с някакви мнения. Колата е Ауди Б3, моно инжекция, газовата уредба е Ловато. На бензин работи прекрасно, на газ докато е студена няма проблеми, когато загрее докато е в движение работи добре, но на празен ход неможе да държи ниските обороти и гасне след което трудно пали а понякога даже се налага да я паля на бензин. След като истине пак е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Може би ти е богата сместа на газ и затова като загрее гасне - регулирай си изпарителя при 90С загрял двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Според мен става въпрос,за бедна смес когато е загрял мотора и ще се наложи обогатяване.Винаги,когато е студен изпарителя пуска повече газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Двигателя може да гасне и от бедна и от богата смес. Въпроса е, че като е бедна сместа ще гасне и при студен мотор (а при него си работи добре), където реално е необходимо по-богата смес за да работи добре докато загрее. При всички положения ще се наложи реглаж на изпарителя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Да така е но имах в предвид,че при загрял двигател сместа обеднява.Няма логика на студен изпарител да е нормална сместа а на горещ да се обогатява.Точно обратното е,това са личните ми наблюдения с газовите уредби на всякакви модели изпарители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 (Редактирано) Логиката е в това, че ако си направиш сместа богата на загрял двигател и той почне да гасне от това, на студен ще работи добре. Т.е. тук не става въпрос изпарителя сам да си обогатява/обеднява сместа, а по-скоро за лош реглаж. Често ми се е случвало колеги, които карат на къси разстояния да си нагласят сместа на изпарителя така, че да им работи добре, но в първия случай в който загрее двигателя на 90С се почват проблемите с ниските обороти. Аналогично на това, ако сместа се регулира добре на загрял 90С двигател, същия няма да работи добре при <30С температура примерно - затова и трябва да се подгрее на бензин. Иначе ако има проблем със самия изпарител/мембрани си абсолютно прав за това, което пишеш denev. Също така и сутрин докато е студен изпарителя действително подава богата смес заради по-втечнената газ. Просто идеята ми е да си провери как му е регулиран изпарителя и да го нагласи при 90С загрял двигател. Ако не може да се регулира вече е друг въпрос. Редактирано 3 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kashonia Публикувано 5 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 На студен двигател работи перфектно и сутрин пали без проблем но като дига градусите оборотите падат и при - 90С гасне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 Може би ти е богата сместа на газ и затова като загрее гасне - регулирай си изпарителя при 90С загрял двигател.Мисля,че това е решението на въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване