Jump to content

ESP и преден/заден Torsen диференциал


Recommended Posts

Въпроса ми е, ще има ли проблем с ESP-то? Обмислям слагането на заден диференциал от V8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ESP-то ти работи на база на данните от ABS датчиците, не би трябвало да има проблем да смениш диференциала. Трябва обаче да видиш с какво предавателно число е защото при V8цата има с 3.89:1 и 4.11:1, а и не знам дали ще болт он на А8цата ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ESP-то ще си работи, но при блокиране на някое от колелата (в случая едно от задните) торсена ще прехвърля въртящ момент към блокираното колело. Дали това ще създава проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ESP-то ще си работи, но при блокиране на някое от колелата (в случая едно от задните) торсена ще прехвърля въртящ момент към блокираното колело. Дали това ще създава проблеми?

колега какво имаш пред вид под блокиране на колелото защото ако е само забавяне е друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ESP-то ти работи на база на данните от ABS датчиците, не би трябвало да има проблем да смениш диференциала. Трябва обаче да видиш с какво предавателно число е защото при V8цата има с 3.89:1 и 4.11:1, а и не знам дали ще болт он на А8цата ти.

Ето как, самия дифф е почти еднакъв.

032216185.jpg?r=0

032216196.jpg?r=0

разлика в лагерите

032216191.jpg?r=0

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти искаш да го набуташ в кожуха на А8цата, ясно. А относно въпроса ти, наскоро гледах проект S6 C4 с торсен заден диф и човека не се оплакваше от EDL-а. Естествено не е същото като ESP, но пак блокира колелата при боксуване, така че не виждам причина да се притесняваш. Бухай новия диф и кажи после как е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То друг начин няма. Лек се преправя самия дифф, заради единия лагер. Със сигурност ще споделя как се държи колата с новия дифф.

пп Според quaife няма да имам проблеми с ESP-то.

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но квифето не е торсен. И аз ги гледам много, но от това което прочетох, торсенът не е това което търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да и не точно. Квифето се самозаключва на някакви проценти при приплъзване на едното колело, в завой и като е във въздуха, при торсена не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не точно, но и ти си прав. Куафи имат варианти на Eaton и Torsen диффове. Но и двата "страдат" от проблема с гумата във въздуха. С две думи играят го отворен диференциал в такъв момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм бях чел, че квифето нямат проблем с гумата във въздуха. Може да бъркам, аз се спрях на уейвтрак, просто чакам да ми дойде музата да изтупам една торба пари за тази простотия. С нетърпение чакам да кажеш как се държи колата в сравнение с отвореният диф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих интересен мод, който може да се направи. Някой дали го е правил във форума? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куайфа е баш торсен. Такъв е и пелокуина. И от двата сме слагали и разликата е нечовешка - лекува болестта въртигумка. Уейвтрака също е торсен но с него нямам допир. 

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куайфа е баш торсен. Такъв е и пелокуина. И от двата сме слагали и разликата е нечовешка - лекува болестта въртигумка. Уейвтрака също е торсен но с него нямам допир. 

На предно или задно сте ги слагали?

За сега успях да му врътна едни 150км, имам чувството че есп-то се задейства по-малко. Чакам да падне малко сняг за повече тестове.

Какъв ли е ефекта от три торсена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагали сме много куайфове на предно, и пелокуини отпред и отзад в Ауди ТТ, ефекта при предно е много по-адекватно ускорение направо и особено в завой. При ТТ-то пък нямам думи, то е някъде 700кс и проблеми със сцеплението на практика не се забелязват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С новия дифф, се оправи недозавиването (не напълно, но осезаемо). Даже предната вечер ме изненада на едни павета и ESP-то не реагира много адекватно. Явно ще му свиквам наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...