tvard Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 Въпроса ми е, ще има ли проблем с ESP-то? Обмислям слагането на заден диференциал от V8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 ESP-то ти работи на база на данните от ABS датчиците, не би трябвало да има проблем да смениш диференциала. Трябва обаче да видиш с какво предавателно число е защото при V8цата има с 3.89:1 и 4.11:1, а и не знам дали ще болт он на А8цата ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 14 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 То ESP-то ще си работи, но при блокиране на някое от колелата (в случая едно от задните) торсена ще прехвърля въртящ момент към блокираното колело. Дали това ще създава проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 То ESP-то ще си работи, но при блокиране на някое от колелата (в случая едно от задните) торсена ще прехвърля въртящ момент към блокираното колело. Дали това ще създава проблеми?колега какво имаш пред вид под блокиране на колелото защото ако е само забавяне е друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 peugeot 405 mi 16 май отзад беше с торсен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 18 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 (Редактирано) ESP-то ти работи на база на данните от ABS датчиците, не би трябвало да има проблем да смениш диференциала. Трябва обаче да видиш с какво предавателно число е защото при V8цата има с 3.89:1 и 4.11:1, а и не знам дали ще болт он на А8цата ти.Ето как, самия дифф е почти еднакъв.разлика в лагерите Редактирано 18 Декември 2013 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 А ти искаш да го набуташ в кожуха на А8цата, ясно. А относно въпроса ти, наскоро гледах проект S6 C4 с торсен заден диф и човека не се оплакваше от EDL-а. Естествено не е същото като ESP, но пак блокира колелата при боксуване, така че не виждам причина да се притесняваш. Бухай новия диф и кажи после как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 (Редактирано) То друг начин няма. Лек се преправя самия дифф, заради единия лагер. Със сигурност ще споделя как се държи колата с новия дифф.пп Според quaife няма да имам проблеми с ESP-то. Редактирано 19 Декември 2013 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Да, но квифето не е торсен. И аз ги гледам много, но от това което прочетох, торсенът не е това което търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Е какво е квифето тогава? Така като съм го гледал е на същия принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 И да и не точно. Квифето се самозаключва на някакви проценти при приплъзване на едното колело, в завой и като е във въздуха, при торсена не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Ама не точно, но и ти си прав. Куафи имат варианти на Eaton и Torsen диффове. Но и двата "страдат" от проблема с гумата във въздуха. С две думи играят го отворен диференциал в такъв момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Хмм бях чел, че квифето нямат проблем с гумата във въздуха. Може да бъркам, аз се спрях на уейвтрак, просто чакам да ми дойде музата да изтупам една торба пари за тази простотия. С нетърпение чакам да кажеш как се държи колата в сравнение с отвореният диф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Намерих интересен мод, който може да се направи. Някой дали го е правил във форума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 (Редактирано) Куайфа е баш торсен. Такъв е и пелокуина. И от двата сме слагали и разликата е нечовешка - лекува болестта въртигумка. Уейвтрака също е торсен но с него нямам допир. Редактирано 20 Декември 2013 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 20 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Куайфа е баш торсен. Такъв е и пелокуина. И от двата сме слагали и разликата е нечовешка - лекува болестта въртигумка. Уейвтрака също е торсен но с него нямам допир. На предно или задно сте ги слагали?За сега успях да му врътна едни 150км, имам чувството че есп-то се задейства по-малко. Чакам да падне малко сняг за повече тестове.Какъв ли е ефекта от три торсена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Слагали сме много куайфове на предно, и пелокуини отпред и отзад в Ауди ТТ, ефекта при предно е много по-адекватно ускорение направо и особено в завой. При ТТ-то пък нямам думи, то е някъде 700кс и проблеми със сцеплението на практика не се забелязват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 26 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 С новия дифф, се оправи недозавиването (не напълно, но осезаемо). Даже предната вечер ме изненада на едни павета и ESP-то не реагира много адекватно. Явно ще му свиквам наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване