Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Благодаря за бързите отговори колеги :)
Най-вероятно на пролет ще разглабям таблото да видя къде не е хванато както трябва, защото не е както трябва нещо.
Сега дилемите са как да измисля разпънката (дали с планки по-напред да е изнесена заради акумолатора) и другата е да разбера какво и стана днес че изведнъж не искаше да запали на бензин само на газ ...
Подозирам гофрето да не се е прецакало, защото е кът при 2.3 нг двигателите (често се къса).
И както казах на пролет се надявам да влезе за боя в зависимост от това с какви финанси ще разполагам :)

Поздрави и при някакво развитие с колата ще пиша в темата  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, за разпънката хвани един кадърен стругар и ще ти я направи спраямо мястото.Има и готови, моето купе навремето беше с такава,на нея си пишеше на немски Ауди 80/90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нуждая се от малко помощ. Трябва ми да знам колко е разстоянието между копчето за стъклата и запалката. - между двете жълти линии на картинката. Ако имате шублер ще е чудно

Мерси предварително

image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре 03. 02. се очакват 20С пролетно време и който реши може да открие кабрио сезона :hilezh:
Аз с удоволствие бих се пуснал, но за ден - два не ми се сваля хардтопа. Ей това е един от недостатъците на твърдите тавани ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много си прав за недостатъка на хардтопа. Дай да си ги шитнем на страна тея хардтопи викам.

Аз за да спра да спамя темата за кабриолетите реших да си пусна своя тема за реставрацията на моята кола

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=180848

 

:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ги шитнем навесите в смисъл да ги продадем или да не ги слагаме :hilezh: Еее вършат си работа просто трябва да си корав и да взимаш твърдо решение от кога до кога с хардтоп и от кога до кога без. Ако се подхожда мекушаво, ще има кабриострадания  :lol: 
Следя ти темата с интерес :zustimm:  Преди време мислех да пускам подобна тема, кои са готините оригинални неща за едно кабрио (брони, джанти, салони, хардтопи, фарове дреболии по салона и т.н. и .н.) и как да се сдобием с тях, но мисля твоята тема, ще изчерпи всичко по темата ....без едно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-ва броня :hilezh:
Одеве ни посрамиха, изпревариха ни как се вика. Докато се прибирам и гледам един пич с мацка и едно "Бе Ен Ве" 318-ка кабрио си го отворил и се кефи, а аз още с "навеса" ;)
Иначе днес чудно време за кабрио в колата показваше 20-21С, слънце - чудно! Някой не откри ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не посмях,,,тука на село гледат лошо на такива начинания по никое време,,,хахах,,не че ми дреме много де!!!Само една баня и беше файдата на мойта, ама падна сол една кофа, понеже аз зимата си я разкарвам не я жаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Сезонът на кабриолетите вече наближава и ми се иска тази година да купя нов гюрук. Поручвали ли сте от къде може да се купи? Единствената опция в БГ е Вилнер, но от тях обявената цена за доставка и монтаж е 1700лв, а това не е никак добра цена с оглед обявените в Германия, на пример, за около 500евро. Ако знаете някъде да се продава кабриолет на части с хубав гюрук също е опция. Общо взето всякакво съдействие е добре дошло. За момента Спас няма кабриолет на части. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си слагай стар според мен. Няма смисъл ще дадеш 300-400 (толкова искат на запзен) още поне 200 до 400 за монтажа и след 1-2 години пак ще търсиш гюрук А най вероятно още 100-на да ти презашият слюдата, защото най вероятно ще се наложи. Та в най добрия случай 600-700 лв в лощия може и към 900 да излезе стар гюрук до финал.

Правилно си се ориентирал към Германия вземи си от там ушит по лиценз и кройка с плат Шонек за около 500Е и доставка 20-на и намери някой кадърен да го монтирате.
А така си 1000 + монтаж 200 до 400. Ако си сръчен може и сам с помощта на брат ти да го монтирате има си указания Предполагам за 1 ден, ще се справите и после, ще си поделите 200-те лева за монтажа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък утре ще ходя до Кремиковци, че не съм си виждал колата от близо два месеца. Последния път дори не успях да я изкарам от гаража, заради проблем по задвижването (дори не разбрах какво точно, но по мое мнение е умряло външно каре).

 

Междувременно ще си търся хубав прозрачен винил и обущар, който да ми ремонтира слюдата, че тая година парите за нов гюрук може и да не стигнат...

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук повечето предлагат винил за рекламни цели, който се начупва и матира сигурно поне 3 пъти по бързо. Ако имаш възможност поръчай си винил за кабрио от Германия (в немския ибей).
Аз съм ти казвал най-скъпото в тази операция е самата смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама, хич не ми пука! Този гюрук ще седи на колата не повече от една година. Следващият собственик на хидравличния гюрук да си сменя слюдата както намери за добре, на мен ми трябва да е здраво само докато събера пари да оправя механичния...

 

Иначе, колата хич не съм сигурен, че ще успея да си я ползвам това лято. Спуканият радиатор на парното вече е толкова зле, че чак мокета ми е намокрил. От седенето на колата както е била покрита и затворена, с цялата влага вътре в интериора, всичко що е естествена кожа - мухлясало! Разбирайте, седалки, волан, врати, кожух на скоростен лост - всичко! Само по капака на гюрука и още 1-2 изкуствени повърхности нямаше мухъл. Сега трябва и това да оправям! Ще търся препарати за премахване на мухъл/гъбички и отделно ще събирам пари да си оправя мизериите по охладителна система, кормилна система и преден мост. Включително и гаден теч от казанчето за сервото. По кормилната система главният проблем е от рейката, която е толкова протекла, че изтеклото масло чак е разяло тампоните на носачите, та и тях трябва да сменям.

 

Абе, 23-годишен немски кютук... Хора, докато още ви е време, си купувайте японски коли и не се занимавайте с мизерии...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо аз съм ти казал нещо за изненадите от Гюнтер и Шванц :hilezh:  Ама няма се плашиш това са коли за манаци-мазохисти :hilezh:
Обаче доста работи са ти се отворили, а това с мухала не знам. защо така се е получило не би трябвало, но явно там където я държиш е перкалено влажно. То по-добре навън пред блока да я беше държал.
На радиатора му сложи един байпас и го изолирай от системата за да може да караш колата докато го смениш, че смяната си 'бало фара Иначе хубав БЕР е 105 лв.
Относно мухъла е от много проблеми, това че ти е текло в купето от казанчето, явно този гюрук не ти уплътнява добре и т.н.
Салона хващаш и го изчистваш, после една боя същия цвят го минаваш и импрегнираш и до другата зима си слагаш твоя си гюрук и го напасваш добре да не тече вътре покрай уплътненията и нещата, ще си дойдат на мястото. Но като жцяло доста работа те чака. За рейката си намери някоя нетечаща и си я смени слагаш нова течност и си готов Моята старата съвсем леко омасляваше, но аз мразя да има омалсвания и течове по колата отидих избрах една запзена нетечаща и пр. абсолютно същата и я сменихме. За сега си е ОК. Преди това обаче я занесох на рейкаджиите и срещу 5 лв ми я закачха да я тестват под налягане и пр. да кажат става ли. Ако стигнеш до там, ще ти кажа къде ги рециклират и тестват.

И за последното си прав, ама от време на време трябват и "емоции", щот с японките скукааааа, нищо се не троши или мнооого рядко :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв шанс да е от гаража. Да не забравяме, че колата седи цялата покрита с брезент. Дефакто е изолирана от елементите в гаража. Баш след като ми се наложи да дупча задния прозорец, имаше едни валежи. Възможно е колата още от тогава да се е намокрила и аз като съм я закарал в гаража и като съм я покрил с брезента, да е нямало влагата от къде да излезе и така да е станала мизерията.

 

Иначе, рейката смятам да си я рециклирам. Факт е, че ако си купя нерециклирана, но здрава рейка, не е сигурно колко време ще издържи.

 

Относно японките, не споделям мнението, че са по-скучни. С парите, които съм дал по Аудито, можех да си сложа 245 коньов атмосферен двг в Субаруто и отделно да му сменя задните барабани с дискове + още някои благинки. Толкова коне на 1200кг кола с 4x4 и къси предавателни числа определено нямаше да са скучни. :hilezh: Е, заради късите скорости щеше да е изключително нервна кола, но със сигурност нямаше да е скучна.

 

Или пък можех да си продам Импрезата и да си взема Импреза WRX (има-няма 220 турбо коне).

 

Абе, нищо, сега с това Ауди поне мога да казвам, че съм собственик на почти-класическа кола, ако не друго. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал за скучните.... под скучни разбирай не се чупят лесно и няма, какво да им се прави толкова само си караш :hilezh:
Аз кабриото съм го приел за хобикар, че като се сетя, колко пари са налети в него и колко предстоят направо не искам да смятам цифрите хахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Шеви, много съжалявам за случката с кабриолета.

Фалове стават. И точно след тях е момента за сериозна реставрация.

При мен обстоятелствата бяха далеч по - сериозно от при теб. Колата беше открадната и лежеше по корем. Нямаше мухъл но пък за сметка на това центалната конзола беше изкормена.

Така че ще изчистиш мухъла.

Хвани се един ден сам или с познат и свални таблото и сшожи един Бер.

Съветвам те ако колата има много проблеми които са скъпи да се огледаш за по-нова в по-добро състояние.

Аз ако бях в европа щях да си взема кабриолет от англия. Постоянно гледам как коли на оод 100 хил мили се продават за 1000 и малко паунда. А за 2 и нещо схардопи болера и рекаро съм виждал. Но за под хиляда също се намират добри от 99 и 00. И не знам възможно ли е но бих обърнал волана и всищко ще заспи

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и проблеми да има колата, вкарването на друга кола от чужбина е свързано със свои си усложнения. Трябва да плащам за транспорт, като евентуално относно регистрацията трябва да мисля чалъми как да пренабивам номерата мотор и рама от едната кола на другата, за да не плащам еко такса и другите задължения, които идват с регистрацията на кола нов внос. Отделно ми трябва гараж за две коли, едната трябва да я разглобявам за части или да се чудя как да я продам.

 

А това с обръщането на дирекцията хич не е малък разход. Да не говорим за масова кола като B4 колко е финансово недомислено.

 

Да не говорим, че в някой клуб за класически автомобили, някой като ти поиска DAT карта или погледне колата и документите по-обстойно, ще види, че работата с тази кола хич не е чиста. И после си търси евентуален глупак-купувач, който да се хване да я купи.

 

На кратко, много сложно и много безсмислено става.

 

Аз както го замислих, ще ударя на колата една пълна реставрация по някое време. Карта от DAT Group още не съм изкарал, но от алтернативно място си изкарах пълен списък с кодовете на опциите, с които колата е излязла от завода.

 

Колата оригинално е била оборудвана с ето тези джанти:

2013-04-25123735_zpsac83a6cf.jpg

 

Освен това, оригинално е дошла с дървен Nardi волан.

 

Била е с ръчен черен гюрук (най-вероятно този, който пред. собственик на колата ми даде).

 

И тн....

 

Абе, ще си накупя частите, с които Аудито е излязло от завода, ще си го направя 1:1 оригинално по списък и няма да се занимавам с тунинги и глупости, които през 1992г. са нямали нищо общо с точно тази определена кола.

 

А, и като за финал, ще си намеря windschott и hardtop.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове от известно време търся пръскалки за предната броня ,имам цялата система само пръскалките ми лиспват .Проверих в Порше .бг ,могат да се поръчат но естественно цената им е малко дебела 260лв така ,че това ще ми е последен вариянт.Някой ако има представа от къде мога да ги взема по тънко нека сподели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо от англия се намират от време на време в бея или направо с ЕС2 броня си вземи пръскалки. А какви точно пръскалки търсиш? Има поне 3 вида (4 ако броим РС2)

 

Шеви хубавото на твоята е, че е от най-първите и е дошла с Нардито и със спийдлайн джантите. Лесно ще я върнеш в сток вид.

А за вкарването на кола имах предвид, че ако искаш по-нова и по-безпроблемна от гледна точка на ръжда и износване можеш да си вземеш едно Английско в много добро състояния за около 2000 лева и за още толкова ще стане идеално. Волана не би трябвало да се обръща трудно - табла и части за ляв волан има бол. Не мисля, че това ще е много скъпо да се направи и няма какво да пренабиваш номерата и т.н. Можеш и за донор да си използваш твоята (звучи малко страшно а). Механично мисля педалите - кормилната система и спирачната система се прехвърлят, но само не знам като се сложи новото табло как ще се премести таблото с бушоните, но би трябвало да има начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да взима кола от Англия и да се занимава с обръщане 'щот си е "филм". Донори и тук се намират за по 1000-1500 лв Иначе да специално неговата лесно, ще я върне в сток вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес беше продуктивен ден... :hilezh:

 

Първо, благодарение на един наш общ познат ;) ;) се оборудвах с мечтаните джанти:

Wy1S2vB.jpg

gdRvoAz.jpg

 

А след това, се захванах с интериора...

 

Преди:

PR6Ikht.jpg

MZYu7jo.jpg

Не съм снимал другите части на интериора, защото сами можете да си представите ужаса. Най-зле бяха задната седалка и волана... Корите на вратите също не бяха пожалени.

 

И след:

tUu9YET.jpg

ENyrb6I.jpg

znpXw92.jpg?1

Q5osClV.jpg

ZGcV1ra.jpg

v9BQCZs.jpg

 

През идните седмици, следва сваляне на седалките и освежаване на целия салон. Отделно, покрай свалянето на седалките и задните кори, ще видя какво е останало от оригиналното окабеляване за субуфера и задните говорители.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...