vancho20 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Така ми правеше когато имах спукана мембрана, не съм се сетил ще проверя и това. Редактирано 6 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Проверих, при запален двигател от маркуча за вакума на изпарителя излиза газ, малко но достатъчно да дави двигателя като пали. Явно пак има пробив в мембраната. И се съмнявам че е резултат от 3-4 дневното палене на газ, когато ми спря бензиновата помпа. Беше сутрин под нула и палех на газ. Предния път пак така се прецака мембраната.Ще се вкарвам пак в големия филм. На прехваления Бигаз на който набих 1900лв като нов, се оказа компа най свястната част. Рейката и изпарителя след 25к км започнаха да издишат, на 40к км и мап сензор. Газаджиите ми викаха тогава една нова рейка и изпарител на томасето с този комп(бигаз) и заспива работата.Правели ли сте такива интервенции по ГИ. Компа ще си пасне ли с друга рейка и редуктор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Най-накрая всичко е наред . Купих нова рейка и колата поработи колега каква рейка взе, цена нещо . ? Tomasetto Antarctic или Tomasetto Аrtic ? първия го дават доста мощен , втория до 240кс, но чета че, не можел да храни повече от 140кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 7 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Рейка - някаква турска взех. В магазина само такава имаха за 68лв. Разпробих дюзите на 2.5мм, май трябваше да са на 2.3, но не намерих такава бургия. Незнам само дали е от изпарителя (че и на него му прваих нещо) или от дюзите, но губи налягане, когато се изреже яко, и то след 4000-4500об. Иначе добре се държи до тези обороти. Сетих се - на кутията на рейката пише DBESS. Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) На каква кола си направил 2,5 мм дупки и на какво налягане я караш? Аз съм с 50 кс. на цилиндър и съм с 2,6 мм Редактирано 7 Февруари 2014 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 7 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 2000 кубика, 136коня. 1.05 бара е някъде. Старите, тези на бигаз са 2.8 сигурно, защото са по-големи Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Ако успяваш да докараш приличен празен ход, браво, но това налягане е много ниско. Ако изпарителят е читав, с по-малки дупки и по-високо налягане ще държи повече на мачкане. Ти имаш 34 к.с. на цилиндър тези рейки са тип Валтек и ще изкарат тази мощност при по-високо налягане. 2,3 мм при 1,5 бара. Тук има една таблица, по която можеш да се ръководиш. http://www.lpgtrade.com/valtek-injectors-nozzle-diameter/ При това ниско налягане компютъра държи постоянно отворени инжекторите /тези има много голямо време на затваряне 3 мм/ в един момент и за това ти пада налягането рязко и обръща на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 7 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Не съм писал, че обръща на бензин, а под "губи налягане" имах предвид, че пада много и колата става много тромава след тези обороти. Като стигна 5500об. тогава превключи на бензин. Последно го тествах на 4та по люлинската магистрала. Иначе и аз имам съмнения, че са малко по-големи дюзите от колкото трябва. Празния ход няма проблеми. Редуктора го бях настроил на 1.15бара (беше около 1.00) и след известно време стана 1.05, както е и сега. Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Редактирано 7 Февруари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) Дайте някаква препоръка за рейка и редуктор за 1.8Т 150кс. Компа ми е Бигаз. Бюджет около 200лв . Редактирано 8 Февруари 2014 от vancho20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Рециклирането в официален сервиз е, че само ти сменят гумичките. И после калибрират.Колко струва това удоволствие?Струва ли си и правят ли ги качествено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Колега, за 200 лв трудно ще вземеш подходящ редуктор и сносна рейка. В тази цена може да сложиш един Меджик за 250 к.с. /около 120 лв/ и едни Валтеко подобни рейки - 60-80 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A80 Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Колеги, дайте някакъв съвет Гледах едно БМВ 328 (Е46), с компютър и изпарител БиГас е, тествах я колата, работи добре, но свети чека заради газта. Дали е необходимо да се реши този проблем и къде е "грешката" в компа ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 По-добре първо прочетете грешката. Само на газ ли я записва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 2 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Да питам тук Значи ако взема други дюзи и ги разпробия на 2.2 или 2.3мм и вдигна налягането, колата ще върви ли както трябва във целия диапазон от обороти? Сега на равно си върви г/д до 5000, но на равно, а на стръмен баир на 3-та, 4-та след 4к умира.Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Пробвай първо от 2 мм на 1,5 бара. После ако са много високи времената, лесно можеш да ги направиш 2,2 ако са ниски, лесно можеш да намалиш налягането. Ако нямаш много опит в настройката на ГИ можа да ти помогна да го направим заедно ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 5 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Благодаря, ще купя други дюзи и ще пробвам, само си чакам батерията за лаптопа, че да видя първо какво става .Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Какво налягане трябва да държи рейката, при натоварване? Новия редуктор го регулирах на 1,2 бара, но при 5000об/мин. на 3та предавка превкл. на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Ти какви дюзи сложи последно? Каква е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Така... получих си батерията и си поиграх малко. Ето какво забелязах: при високи обороти на 1-ва и 2-ра не минава на бензин (5-6хил), но при тези обороти (може би някъде още след 3500-4000) налягането от 0.9 пада до 0.6 и го държи. Колата си набира много добре, без придърпвания, но щом натисна съединителя за да мина на следващата предавка, налягането отива до 1.3-1.4 и после придърпа яко като го отпусна. На 3-та не видях какво стана, защото лаптопа се изключи . Имам въпрос: защо, след като нагласих налягането на 1,15 преди месец и нещо-2, сега е на 0.9?Преди и по време на тези тестове си поиграх и с картата малко. Сега времената на бензин станаха ~3,2ms, а на газ около 5,2ms, преди това бяха 3,9 и 5,9 някъде. Празния ход стана по-стабилен (910-920об/мин) и колата върви много добре още от ниски обороти, без да свети чек . И още един въпрос: има една опция за закъсняване на отварянето на газовите дюзи, но ще трябва да "разкарам" релето за изключване на бенз.помпа. Проблема е, че при първото преминаване от бензин на газ, повечето пъти не е гладко. Дали ще се промени това?И още нещо - когато е по-топло времето и отворя шибедаха, защо като карам по баир напр. на 5-та с 70-80 и подам газ да ускоря, почва да смърди на бензин? Това се случва винаги, а и не само по баир... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Ти какви дюзи сложи последно? Каква е колата? 1.8T A4 B5 AEB мотор, компа ми е бигаз, редуктора томасето артик, рейката си е бигаз с биджоти фаст . По софта някъде мярнах ,че превключва на бензин когато падне под 0,7бар по дефаут. А мисля че падаше до 0,6 като тествах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Към колегата cecko06. Нормално е налягането да се променя с времето ако не си сменях филтъра на клапаните. От по-ниското налягане са ти се увеличили времената. Помня, че още миналия път коментирахме, че 2,5 са прекалено големи отвори за твоята кола. Към колегата vancho20 Съвсем нормално е при преминаване на газ да не е гладко, защото газа не е достигнал още оптималната си температура за работа - 40-50 градуса, съответно изгаря по различен начин. Някои системи имат корекции за това. Това се наблюдава предимно зимата, лятото по-малко. Системата на Бигаз работи на 1,5 бара, заради много бързите инжектори и прецизното дозиране. Пробвай да увеличиш налягането малко. Също така при турбо коли е добре да са обеднят ръчно малко времената след 10м/с. Пробвай първоначално с 5% и виж как се държи. Колко е пика на турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 а моята колкото и да я бъзиках докато не свалих налягането на 0,5 не тръгна добре и гореше много -предполагам от богата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Налягането беше на 1,4-1,5 преди да закача кабела, свалих го на 1,2 . Вчера като тествах се оказа че съм имал газ за 10-15км.Днес не съм гледал по софта как е но добре върви за сега. donceconeимах предвид когато е загряла колата и смачкам педала , като стигне 5000 об на 3та предавка и връща на бензин, понеже не стига газта.Днес като я настъпвах за малко нямаше проблем но май не стигна до 5000 понеже ми беше късо растоянието на отсечката.Утре ще я потествам пак.А по софта много не пипам само си диагностицирам, не съм много на ясно още за да бърникам.Не знам колко е пика на турбото, няма с какво да го измеря, а и моята кола не се разбира много с евтини китайски кабели vagcom. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Направи ли калибрация след като го свали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 Ами не , с предния редуктор беше такова налягането и пак такова го направих с новия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване