Jump to content

Проблем с AHF


dobatavision

Recommended Posts

1. Турбуто по някога спира в движение.
2. Това са грешките в VAG-COM.
3. Под масления филтър има теч на какво се дължи ... ?
4. И нещо друго ако изглежда проблемно от снимките дайте съвет !      
   Благодаря за вниманието !
 
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 012 AT
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2815
           Software Coding: 00002
            
2 Faults Found:
 
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) 
            P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
 

 

 
 
tx1d.jpg
ylg4.jpg
ocnj.jpg
e0h2.jpg

 

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките мисля ,че ти ги трупа клапана N75 които управлява геометрията на турбото. Маслото под масленият филтър е от о-пръстена между топлообменника и тялото на филтъра. Препоръчвам ти да го смениш, защото може да ти изхвърли всичкото масло от там, а и струва само 5лв.А другото омасляване ти е от картерните газове, можеш да го измиеш с обезмаслител спокойно.

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да измия самия клапан или само да забърша около него ?

 

А омасляването при ЕГР-а какво да го правя ?

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да забърши маслото. Почти всички ТДИ-та омасляват при ЕГР-а, просто периодично го почиствай с парцал, и си карай спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да сгрешиш , ако го затапиш. Но 1-во трябва да го свалиш и да го измиеш идеално за да си сигурен , че е затворил на 100%. След това вземаш шпилка 4мм. мисля, че беше и я набиваш в маркуча за вакуум който го управлява.След това го събираш по обратният ред и си готов. Аз така го направих преди 50к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде да търся налягането на турбото в VAG-COM предполагам, че ще покаже дали пренадува ... ? Какви са нормалните стойности ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дебитомера :
на 3-ти канал
Обороти --- "дебитомер - Искано" --- "дебитомер - Реално" --- "положение на EGR-клапан"

както и на 10-ти канал:
"реална стойност на дебитомера" --- атмосферно налягане --- реално налягане на турбината --- Положение на педала на газта в %

канал 11
Обороти --- "турбо - искано налягане" --- "турбо - реално налягане" --- положение на Н75

 

Ако , ти е сток колата налягането трябва де е 0.9. Ако, има чип 1,15 - 1,20.Но имай в предвид , че ваг - ком-а показва налягането плюс атмосферното , тоест плюс 1 ( 1,9 за сток и 2,15 - 2,20 с чип ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...