dobatavision Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 (Редактирано) 1. Турбуто по някога спира в движение.2. Това са грешките в VAG-COM.3. Под масления филтър има теч на какво се дължи ... ?4. И нещо друго ако изглежда проблемно от снимките дайте съвет ! Благодаря за вниманието ! Address 01: Engine Labels: Redir Fail!Control Module Part Number: 038 906 012 AT Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2815 Software Coding: 00002 2 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Редактирано 14 Януари 2014 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 (Редактирано) Грешките мисля ,че ти ги трупа клапана N75 които управлява геометрията на турбото. Маслото под масленият филтър е от о-пръстена между топлообменника и тялото на филтъра. Препоръчвам ти да го смениш, защото може да ти изхвърли всичкото масло от там, а и струва само 5лв.А другото омасляване ти е от картерните газове, можеш да го измиеш с обезмаслител спокойно. Редактирано 14 Януари 2014 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 14 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 (Редактирано) Да измия самия клапан или само да забърша около него ? А омасляването при ЕГР-а какво да го правя ? Редактирано 14 Януари 2014 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Да забърши маслото. Почти всички ТДИ-та омасляват при ЕГР-а, просто периодично го почиствай с парцал, и си карай спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 15 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 А нещо затапвания такива работи да му правя ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Няма да сгрешиш , ако го затапиш. Но 1-во трябва да го свалиш и да го измиеш идеално за да си сигурен , че е затворил на 100%. След това вземаш шпилка 4мм. мисля, че беше и я набиваш в маркуча за вакуум който го управлява.След това го събираш по обратният ред и си готов. Аз така го направих преди 50к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 16 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 А къде да търся налягането на турбото в VAG-COM предполагам, че ще покаже дали пренадува ... ? Какви са нормалните стойности ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 18 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2014 За дебитомера :на 3-ти каналОбороти --- "дебитомер - Искано" --- "дебитомер - Реално" --- "положение на EGR-клапан"както и на 10-ти канал:"реална стойност на дебитомера" --- атмосферно налягане --- реално налягане на турбината --- Положение на педала на газта в %канал 11Обороти --- "турбо - искано налягане" --- "турбо - реално налягане" --- положение на Н75 Ако , ти е сток колата налягането трябва де е 0.9. Ако, има чип 1,15 - 1,20.Но имай в предвид , че ваг - ком-а показва налягането плюс атмосферното , тоест плюс 1 ( 1,9 за сток и 2,15 - 2,20 с чип ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 18 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2014 Мерси много за тази информация колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване