dobatavision

Members
  • Content Count

    488
  • Joined

  • Last visited

About dobatavision

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    AUDI ABK/FOCUS TDDi

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,279 profile views
  1. С изстудяващ спрей и набиване на еврейска звезда стана.
  2. С континентал возията наистина става доста по-приятна и са много тихи, това са гумите които ме карат да се усмихвам при всяко по-внезапно спиране. Goodyear/Dunlop по конкретно goodyear са ужасно твърди не се износват и шумят все едно лагерите са за смяна ...
  3. Готово е парното, някой беше счупил само задна горна щипка и не беше сложена долната задна. Всички щипки без задна горна ги щракнах.
  4. Отзад не са ли 2 метални щипки както и отпред или нещо пластмасово е ?
  5. Предстои смяна на радиаторчето. На тази сглобка(в прикачения файл) ще мога ли да отделя кутията с радиатора от кутията с изпарителя на място (да не изваждам фреона от климатика) ?
  6. Благодаря за съветите, ще махна шпилките след това набивам дванадесетограм, пръскам с изстудяващ спрей и пробвам... Има ли шанс да стане с метчик с обратна резба в дупката за шестограма ?
  7. А тези шпилки които стръчат мога ли да ги развия да не пречат ?
  8. Здравейте, колеги не мога да си сменя ангренажа, размазаха се шестограмите. Някой знае ли дали стърчащите щпилки могат да се развият от шайбата за да мога по лесно да набия нещо в главите на шестограмите. Дайте и съвети за 'как се развива размазан шестограм на кофти място ...' Това е снимката на шпилките и шестограмите: Благодаря за вниманието !
  9. Ако използвам течен тефлон и след това някога реша да свалям маркуча, ще може ли да го изкарам ?
  10. Да има логика новите маркучи са по-еластични и лягат по-точно...
  11. Здравейте, проблема е не само при Ауди. При връзките на маркучите по охладителната система, там където стягам маркуча със скоби към метал(алумин - около термостата на АВК) (желязо - тръбичката около делкото...) и други подобни връзки зимата често почва да прокапва при много ниски температури. Преди време когато съм сменял антифриз почистих и намазах с малко грес тръбите но след година -две пак почва да сълзи и колкото и да натягам скобата не спира теча. Някой знае ли как да спра това сълзене, давайте съвети .
  12. Провери ли ' куплунга на датчика на хол на делкото ' ?
  13. Извади буксата на датчика на хол който е на делкото отстрани виж дали нещо не е клеясало, че в неделя попаднах на клеясала букса (внимавай да не счупиш нещо, че е на кофти място). Друг вариант е да пробваш да запалиш с извадена букса на дебитомера (кутията на въздушния филтър).