ivelin_1976 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) .....може рейката на газовия инжекцион да изпуска по малко газ и така да дави мотора.Ходих при един газаджия и тои ми каза .че е възможно това да стане не изпуска газ по малко и така да дави мотора.Имах проблем със скъсана мембрана на редуктора/дупчица около 1мм./ и в следствие от това единствения проблем, който имах е, че палеше по-трудно от нормалното. Стартера въртеше два пъти повече от нормалното, но след запалване нямаше други дертове. Описания от автора на темата проблем се е проявявал и при мен, но за 2г.-3г. няколко пъти и то не гасне колата, а започва да претриса, все едно работи на 3 цилиндъра. Редактирано 10 Февруари 2014 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacho85 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Нека и аз се включа по темата. С колегата над мен,сме си писали за този проблем,но нямах време да споделя какво стана при мен. Първо имам газово ловато и ако карам на газ,като изгася няма палене. Върти няколко пъти докато запали и ако подам газ,веднага пали. проблема го реших засега като изключих вакумния мъркуч който излиза от изпарителя и се включва във тройника за вакумите.Изглежда изпуска клапана за високо налягане на изпарителя. А проблема със паленето и гасненето,го реших като почистих дроселовата клапа както е описано в темата http://passat-b5.ru/showthread.php?t=146275 Смених мъркуча за картерната вентилация, смених клапанчето на бензиновата рейка от кола която не е карана на газ, смених дебитомера също от кола която не е карана на газ и проблема изчезна. Кое от всичко това помогна не зная,но колата се оправи и пали от раз,без да забива (а дебитомера се самоадаптира както в тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92080&highlight=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8) И не на последно място смених свещите . Аз карам със BERU TX1 (четери полюсни) . Колата дава добър разход и вече забравих за този проблем. Надявам се да съм помогнал на някого Всички тези работи на веднъж ли ги смени или 1 по 1 , да се опитам да ги изключа малко по малко нещатапри мен го имаше същия проблем и се оказа че е от горивната помпа и след известно време изгоря погледни я и иди да е замерят дали прави налягане както трябваКолега и при тебе ли гаснеше така!Какви симптомим имаше като я закара на сервиз?И знаеш ли каква помпа ти сложиха?Та това е проблемът. Паля си я и започвам да чистя стъклата от лед и след 10-15 сек гасне... Това го прави по 2-3 пъти и след това си пали нормално.Съмнявам се в имабилайзера, защото неговия "ефект" се появява 2-3 сек след палене и мига лампата му.Да опиша по подробно:Отключвам, влизам и паля. Пали си нормално ,държи си 1200+- об/м и след 10 сек оборотите падат рязко с треперене на мотора, все едно не стига гориво или съм запушил възд. филтър с ръка.Има гориво - 15лтр.,има искра...Изключвам и горивната помпа, защото по ред на мислене, ако е от нея , ще го прави всеки път...Нямам ваг-ком подръка в момен та.помогнете моля...Моята прави абсолютно същото!Ужас много изнервя това.Днес бях пак до сервиз,гледаха я с bosch comp. и се оказа че дродела прави проблем.Оставих им е но след като е взех пак същото.Незнам вече къде да търся проблема. Редактирано 10 Февруари 2014 от Pacho85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Общо взето използвах метода проба грешка.тези коли вече са доста стари и на повечето майстори не им се занимава. Ако имаш газово което не е ново започни от там. Втория заподозрян е дебитомера,дросел клапа,температурен датчик, инжектори и свещи. Дано да намериш свестен майстор,в противен случай ще си я правиш сам и ще се молиш да стане колкото се може по евтино. Ако не купуваш нов дебитомер,гледай да е от някоя англичанка с малък пробег и да не е карана на газ. По нагоре съм постнал две теми, прочети ги.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aldo Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Пробваи със откачване буксите на компа и след това ги включи внимателно. При окисляване на буксите компа се шашка и си прави каквото си иска. Пробваи със откачване буксите на компа и след това ги включи внимателно. При окисляване на буксите компа се шашка и си прави каквото си иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 2 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Не искам да й отварям кутията на компа... уплътненията ще цъфнат...Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Колега, непосредствено след адаптация с Вагкома пробвал ли си дали става така с разтрисането и гасненето? Пробвай и следното ( аз го правя при топъл двигател ) - натисни педала на газта до край и след това дай на контакт (без да палиш). Задръж така 15-20 сек. и го отпусни. Почакай още примерно около минута стоейки на контакт- би трябвало поне в началото да се чува леко бръмчене от дросела и да влезе в режим на само адаптация. На друго място съм чел да се остави 3 мин на контакт без да се пипа педала изобщо, но аз го направих по горния начин - колата заработи все едно съм дал basic setting с ваг-кома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacho85 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Колеги моят проблем се оправи след смяна на свещи.Сложих ngk 3 полюсни и прекъсването и гасненето изчезна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Аз имах същия проблем с гасненето. Все едно е имобилайзер. Още ,като я взех. Оказа се много смешен проблем. Плюсовата клема на акумулатора не беше затегната а само сложена отгоре. След запалване мотора заработваше малко .Угасваше имобилайзера и след 3-4 сек. колата гаснеше. Побърка ме на плажа на Варна. Накрая стегнах клемата и вече 5 та година не го е правила това.... Редактирано 10 Март 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване