Jump to content

ADR - пали и гасне. Не е Имобилайзер


benzinovfen

Recommended Posts

.....може рейката на газовия инжекцион да изпуска по малко газ и така да дави мотора.Ходих при един газаджия и тои ми каза .че е възможно това да стане не изпуска газ по малко и така да дави мотора.

Имах проблем със скъсана мембрана на редуктора/дупчица около 1мм./ и в следствие от това единствения проблем, който имах е, че палеше по-трудно от нормалното. Стартера въртеше два пъти повече от нормалното, но след запалване нямаше други дертове. Описания от автора на темата проблем се е проявявал и при мен, но за 2г.-3г. няколко пъти и то не гасне колата, а започва да претриса, все едно работи на 3 цилиндъра.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз се включа по темата. С колегата над мен,сме си писали за този проблем,но нямах време да споделя какво стана при мен. Първо имам газово ловато и ако карам на газ,като изгася няма палене. Върти няколко пъти докато запали и ако подам газ,веднага пали. проблема го реших засега като изключих вакумния мъркуч който излиза от изпарителя и се включва във тройника за вакумите.Изглежда изпуска клапана за високо налягане на изпарителя. А проблема със паленето и гасненето,го реших като почистих дроселовата клапа както е описано в темата http://passat-b5.ru/showthread.php?t=146275

 

Смених мъркуча за картерната вентилация, смених клапанчето на бензиновата рейка  от кола която не е карана на газ, смених дебитомера също от кола която не е карана на газ и проблема изчезна. Кое от всичко това  помогна не зная,но колата се оправи и пали от раз,без да забива (а дебитомера се самоадаптира както в тази тема  http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92080&highlight=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8)

 

И не на последно място смених свещите . Аз карам със BERU TX1 (четери полюсни) . Колата дава добър разход и вече забравих за този проблем. Надявам се да съм помогнал на някого 

Всички тези работи на веднъж ли ги смени или 1 по 1 , да се опитам да ги изключа малко по малко нещата

при мен го имаше същия проблем и се оказа че е от горивната помпа и след известно време изгоря погледни я и иди да е замерят дали прави налягане както трябва

Колега и при тебе ли гаснеше така!Какви симптомим имаше като я закара на сервиз?И знаеш ли каква помпа ти сложиха?

Та това е проблемът. Паля си я и започвам да чистя стъклата от лед и след 10-15 сек гасне... Това го прави по 2-3 пъти и след това си пали нормално.

Съмнявам се в имабилайзера, защото неговия "ефект" се появява 2-3 сек след палене и мига лампата му.

Да опиша по подробно:

Отключвам, влизам и паля. Пали си нормално ,държи си 1200+- об/м и след 10 сек оборотите падат рязко с треперене на мотора, все едно не стига гориво или съм запушил възд. филтър с ръка.

Има гориво - 15лтр.,има искра...

Изключвам и горивната помпа, защото по ред на мислене, ако е от нея , ще го прави всеки път...

Нямам ваг-ком подръка в момен та.

помогнете моля...

Моята прави абсолютно същото!Ужас много изнервя това.Днес бях пак до сервиз,гледаха я с bosch comp. и се оказа че дродела прави проблем.Оставих им е но след като е взех пак същото.Незнам вече къде да търся проблема.

Редактирано от Pacho85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето използвах метода проба грешка.тези коли вече са доста стари и на повечето майстори не им се занимава. Ако имаш газово което не е ново започни от там. Втория заподозрян е дебитомера,дросел клапа,температурен датчик, инжектори и свещи. Дано да намериш свестен майстор,в противен случай ще си я правиш сам и ще се молиш да стане колкото се може по евтино.

Ако не купуваш нов дебитомер,гледай да е от някоя англичанка с малък пробег и да не е карана на газ. По нагоре съм постнал две теми, прочети ги.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пробваи със откачване буксите на компа и след това ги включи внимателно. При окисляване на буксите компа се шашка и си прави каквото си иска.

Пробваи със откачване буксите на компа и след това ги включи внимателно. При окисляване на буксите компа се шашка и си прави каквото си иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, непосредствено след адаптация с Вагкома пробвал ли си дали става така с разтрисането и гасненето?  

Пробвай и следното ( аз го правя при топъл двигател ) - натисни педала на газта до край и след това дай на контакт (без да палиш). Задръж така 15-20 сек. и го отпусни. Почакай още примерно около минута стоейки на контакт- би трябвало поне в началото да се чува леко бръмчене от дросела и да влезе в режим на само адаптация.  На друго място съм чел да се остави 3 мин на контакт без да се пипа педала изобщо, но аз го направих по горния начин - колата заработи все едно съм дал basic setting с ваг-кома. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз имах същия проблем с гасненето. Все едно е имобилайзер. Още ,като я взех. Оказа се много смешен проблем. Плюсовата клема на акумулатора не беше затегната а само сложена отгоре. След запалване мотора заработваше малко .Угасваше имобилайзера и след 3-4 сек. колата гаснеше. Побърка ме на плажа на Варна. Накрая стегнах клемата и вече 5 та година не го е правила това.... :)

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...