Jump to content

А6 4F - VAGCOM & FSI ГИ


bachev

Recommended Posts

Здравейте,

 

1. Искам да попитам ако си взема A6 4F, какъв VAGCOM кабел ми трябва. Имам този за C5 + software, но не знам дали е същия. Ако ми трябва друг - откъде да се сдобия с него?

 

2. Ако си взема 3.2 FSI - мога ли да сложа газов инжекцион?

 

3. Има ли нещо, което да ме притеснява около покупката на 4F и какъв мотор бихте препоръчали?

 

П.С.

Извинявам се ако не съм уцелил форума :) Знам че има форум за ГИ, но въпросите ми са повече от 1 :)

 

Поздрави,

Бачев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

1. Искам да попитам ако си взема A6 4F, какъв VAGCOM кабел ми трябва. Имам този за C5 + software, но не знам дали е същия. Ако ми трябва друг - откъде да се сдобия с него?

 

2. Ако си взема 3.2 FSI - мога ли да сложа газов инжекцион?

 

3. Има ли нещо, което да ме притеснява около покупката на 4F и какъв мотор бихте препоръчали?

 

П.С.

Извинявам се ако не съм уцелил форума :) Знам че има форум за ГИ, но въпросите ми са повече от 1 :)

 

Поздрави,

Бачев

1.Кабела и софтуеъра ще ти свършат работа.

 

2. Можеш да сложиш газов инжекцион, но подаването на газ и бензин става едновременно. Без подаване на бензин не става защото дюзите се охлаждат от него и биха прегрели. Съотношението на подаване на газ/бензин е приблизително 3:1 , но за по-точна информация се насочи към професионалист.

 

3. За този мотор повече инфо можеш да получиш от колегата ITOLEV - той шофира такава машина и ще ти даде повече инфо.

 

Поздрави

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инвестицията в ГИ на FSI мотор е безсмислена. Първо както каза колега TMAX ще гориш и газ и бензин, от там икономията намалява доста. Пирмерно ако моята харчи 16/100 бензин, твоята ще харчи 5 бензин и някво количество газ. примерно поне 7-8 литра или нещо такова нямам идея точно как седят нещата. Самата инсталация на ГИ на този мотор е скъпа и сложна. Да не говорим, че тук няма човек който може да ти каже как се държи колата след такова нещо и какви ефекти има. Разхода на гориво при  4F не е фактор. Има поне 1000 други неща който са от 500+ които могат да изкачат по едно на месец средно. Все пак са дърти кокошарници. Аз ходих да гледам една 4.2 FSI 2011, но за жалостн не беше особено добре сглобена след като се е изръсила от едно малко мостче и се отказах. Така, че живот и здраве 4G някой ден. Ако си се насочил към бензинова кола гледай 3.2 и 4.2  но да са FSI а не ония недоносените. 4.2 е по-добрия вариант, горе долу харчи същото но е 350 коня. Нещата които могат да те притесняват при тези коли са много и няма шанс да обърнеш вниемание на всичко, най-добре е да се види колата поне в Ауди, и след това при някой от форума който се занимава с такава дейност за да може ако има проблем да бъде диагностициран по-лесно.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Доста ясен отговор. Благодаря!

Друг въпрос - обадих се на телефона за тази кола: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11378324222421618&f1=details&slink=5ue0yh

и господина отсреща ми разправя, че не бил FSI двигателя, аз не знам за 3.2i, а и Wikipedia не знае. Възможно ли е това да има чист бензинов 3.2i, но не FSI?

Поздрави,

Бачев

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Доколкото знам има 3.0 от първите години на 4F. 3.2 не FSI не съм чувал и аз. Грешка, няма такъв, сега проверих.

2.4 и 4.2 (не FSI) стават за газ, имам приятел с такава.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Всъщност по документи има 3.0, но в mobile.de не намирам нито една, което е все едно да няма. :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

 

 

2. Можеш да сложиш газов инжекцион, но подаването на газ и бензин става едновременно. Без подаване на бензин не става защото дюзите се охлаждат от него и биха прегрели. Съотношението на подаване на газ/бензин е приблизително 3:1 , но за по-точна информация се насочи към професионалист.

 

 

Първо съотношението не е вярно, зависи от марката ГИ и дали е градско/извънградско. И се движи някъде около 15% бензин.

Второ отдавна има течна фаза при която се заменят бензиновите инжектори и газта се впръсква в течен вид, при минус 40. Демек все едно си си добавил един голям междинен охладител. Радваш се на повишена мощност и по голям вървеж. И за течната фаза няма настройки, ползват се бензиновите времена без коефициенти.

Инвестицията в ГИ на FSI мотор е безсмислена. Първо както каза колега TMAX ще гориш и газ и бензин, от там икономията намалява доста. Пирмерно ако моята харчи 16/100 бензин, твоята ще харчи 5 бензин и някво количество газ. примерно поне 7-8 литра или нещо такова нямам идея точно как седят нещата. Самата инсталация на ГИ на този мотор е скъпа и сложна. Да не говорим, че тук няма човек който може да ти каже как се държи колата след такова нещо и какви ефекти има. Разхода на гориво при  4F не е фактор. Има поне 1000 други неща който са от 500+ които могат да изкачат по едно на месец средно. Все пак са дърти кокошарници. Аз ходих да гледам една 4.2 FSI 2011, но за жалостн не беше особено добре сглобена след като се е изръсила от едно малко мостче и се отказах. Така, че живот и здраве 4G някой ден. Ако си се насочил към бензинова кола гледай 3.2 и 4.2  но да са FSI а не ония недоносените. 4.2 е по-добрия вариант, горе долу харчи същото но е 350 коня. Нещата които могат да те притесняват при тези коли са много и няма шанс да обърнеш вниемание на всичко, най-добре е да се види колата поне в Ауди, и след това при някой от форума който се занимава с такава дейност за да може ако има проблем да бъде диагностициран по-лесно.

Предлагам неразбиращите лаици като тебе да не пишат неща за които си нямат и грам представа. Първо се информирай и после се излагай като кифладжия.

Няма нито една вярна дума в поста ти, просто чист хейт на някой с акъл на 10 годишен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

deniTDI itolev е прав...Нападаш го без да си карал достатъчно дълго такава кола :) Аз имам 100к км на такъв кош и знам какво може да те изненада...За мен е абсолютно безсмислено на кола за 13-15-17 бона да слагаш течна фаза, която е супер скъпа и избиването граничи с нулата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...