Jump to content

Турбо за Audi A4 B6 1.8T BFB


Apoc

Recommended Posts

Здравейте колеги , преди два месеца си взех автомобила и най-накрая влезе за обслужване.Понеже имах шумове откъм турбото го свалихме и се установи , че виновника е паричката (westgate) на турбото , а и има много луфтове в оста на турбото.Понеже мисля да го сменям с какво бихте ме посъветвали да го направя.Двоумя се м/у BTS Turbo или второупотребно (гледам , че колегата dominator продава такова).Просто това ми е първата турбо кола и BTS нищо не ми говори , а ново оригинално е много пари.Какво бихте ме посъветвали??Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиране + уейст втора ръка според мен е по-добър вариянт.

Зависи, в какво състояние ще се окаже турбината, като я разглобите разбира се.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам просто кой вариант да избера , а те са 3 според мен.

1. Взимам си оригинална за 1500 лв.

2. BTS за 1030 лв.

3.Второупотребна за 400 лв.

Като вариант 1 ми се струват просто много , а и вече съм много назаде откъм части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 4.

Рециклираш си твоята турбина щом не е тотална щета за 500-600лв. максимум и става като нова.Ремонтите комплекти са по 150-200лв. за ККК турбините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да правят,дори някои модели са си с гарет оригинално от завода(за тди са масово такива).

Специално за А4 бензин май оригинално повечето са с ККК 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...