DJaGaRoV Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Здравейте, колеги! След доста дълъг престой в бокса, преди няколко месеца оправих колата и я подкарах отново. Първоначално не искаше да загрява (вдигаше до 75-80 градуса, връщаше до 65-70, после отново качваше малко температурата и т.н.). Преди 2 седмици мина пълно обслужване и заедно с него смених и термостат. Тръгнах да пътувам с нея и ми се появи следния проблем - в повечето време си държи 90 градуса, но от време на време вдига до 98-99 градуса и след минутка връща пак на 90 и този цикъл се повтаря, повтаря, повтаря...Чух мнения, че това е от термостата, но не било проблем за този двигател, нямало какво да му стане, да си карам така. Но все пак, тая кола я имаме от 8-9 години и никога досега не е покачвала и градус над 90, а също така и термостата е чисто нов и не ми се иска да вярвам, че е дефектен и, че проблема идва от него, защото пак трябва да се играе упражнението със свалянето на цялата предница, заради един термостат.. Моля, за съвет от ваша страна какъв друг може да бъде проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Пробвал ли си да ги гледаш градусите на климатроника? Да не е проблема в отчитането?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Виж да не са изхвърлили кората под двигатела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaGaRoV Публикувано 2 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 И климатроника е ОК и кората е там. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да не е от виско съединителя, особено, ако колата е попришпорена по време на изкачване. Аз с миналото 2.5 го имах това и се оказа от там и замърсен радиатор. Редактирано 3 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 не става дума дали е ок или не, а на него от сервизното меню да видиш температурата на 58 канал.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Провери си температурния датчик с ВАГ-Ком. На напълно изстинала кола (да не е палена поне 18-24 часа) на един от първите канали изписва температура антифриз, датчик входящ въздух, външна температура и температура гориво. Всички трябва да са еднакви с разлика не повечече от 1-2 градуса. На мен два датчика - единия чисто нов уж оригинален правеше 10 градуса разлика и беше едно чудене и маене с месеци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) При мене е същото - при изкачване на баир достига 98-99 че дори и 101 градуса (ако е дълъг баира). Бях с неработещо виско,сега го смених ,но е още студено за да видя дали пак ще кача. Инъче сега си седи на 95-96 градуса. температурата я следя през 58 канал на климатроника Редактирано 4 Март 2014 от iavorianev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaGaRoV Публикувано 16 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Здравейте колеги! Най-сетне намерих време да я закача. На VAG-COM ми показа темп. на антифриза 17 градуса, а другите температури бяха +/- 1-2 градуса като не бях я палил 17-18 часа. На 58 канал ми даде 30 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване