Jump to content

помощ за к03с


dragstage

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам малък проблем. Смених си турбото от к03-011 с к03-053 от 180 коня, колата е ауди а3 1.8Т AGU. Преди това беше мапвана на 1.5 налягане, 193 коня 325Нм. След смяната на турбото усещам, че вече нетръгва както преди, дърпа си стабилно, гледам бууст не вдига повече от 1 бар, а старото правеше пик 1.5-6 .  Съществената разлика идва когато колата мине 4 000 оборито и тогава вече нялягането се качва на 1.5 . Смених N75 valve промяната беше нулева. Давайте акъл на какво се дължи това. Гледам, че отива да беднее като вдигне над 4 000 оборота и 1.5 налягане  с това турбо, но това е друг въпрос, ще оправим софта след като реша този проблем. Моля за компететни мнения с които да решим проблема. Някаде бях гледал по Спомен, че к03с не се управлява от Н75 а от Н85. Възможно ли е там да е проблема :)  Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спец, но да не би да не и стига гориво... пробвайте да и обогатите смесите или пък да и забодеш и дюзи от 180то коня.. Отново казвам, че не съм специалист, но по моята логика трябва да е това :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема не е решен, изобщо немога да сложа ръчен контролер, защото ще и объркам смесите в различните обороти. Помагайте :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, нещо не ми е вариянт с този ръчен контролер, давай други предположения да видим защо тази кола не двига повече от 0.9б а след 4,500 си отива на 1.5 .

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С един такъв ръчен контролер(бензинов регулатор ако не се лъжа) мисля, че ще оправиш нещата... или поне опитай :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, днес махнах маркуча който от Н75 отива в гейта само за проба, и колата се оправи почна да си надува без проблем и върви . Според мен набеждаваме Н75 който е версия J и вероятно това не е клапана с който това турбо трябва да върви. Давайте предложения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение, коя версия е. Провери маркучите, които отиват към Н75. Провери му и буксата. Имам един клапан(Н75) мога да ти го дам за проба.

На това налягане според мен трябва да изкара повече коне. Чипа от къде е?

 

 П.П. venkYYY, щом не разбиташ нещо, по-добре не коментирай, че написа много глупости.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами маркучите са проверени, имам два Н75 версия Ж сменях, чипа е от Маднес . За което не считам, че още трябва да им се обаждам за помощ.



п.с. На теста с Ваг Ком соленоид Н75 работи, без Н75 надува на макс. Интересна работа, апък не ми се прави с ръчен бууст контролер

Редактирано от dragstage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

в смисъл какво трябва да се направи, натягах гейта до край, филма е същия. Само не ми казвай, че трябва да сменям гейт. В краен случей ще направя това, което ти ми каза, ще сложа този клапан http://racing-mania.com/browse/product/id/681/Buust+Kontrol%D0%B5r+Rach%D0%B5n+Turbosmart След Н75 защото е с два щуцера. Но не ми се иска все още :) нека потърсим проблема още малко

Редактирано от dragstage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на скоро имах същия проблем, оставих си колата в един сервиз за смяна на гарнитура на турбото. Отивам да я вземам колата не надува повече от 0,5 а мине ли 4 000 оборота и си надува повече, и аз като теб какво ли не пробвах, един ми вика че блоу офа бил заминал, друг ми вика гейта, трети ми вика N75, и още кви ли не щуротии и каде ли не ходих и не разбраха от кво е , на диагностиката нищо не изписа (и ще ти кажа защо) и сам реших да пробвам като заменях всичко в което се съмняваха по сервизите и накрая излезе че е клапан N75,  на ваг кома не го засече защото механично се е развалил клапана, а не електрониката му да е бъгнала, и смених клапана и се оправи колата :) дано и при теб да е от това, защото по това което си описал беше същото и при мен :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагай кранчето след н75 за да не го премахваш да ти го записва као грешка и си натегни колкото искаш да ти надуша и не се занимаваи с глупости :)

Редактирано от D-M@X
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще направя, но няма от този на турбосмарт. Той ми е удачен защото е с два щуцера. И щом казваш че няма да беднее значи ще сам ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...