dragstage Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Здравейте колеги, имам малък проблем. Смених си турбото от к03-011 с к03-053 от 180 коня, колата е ауди а3 1.8Т AGU. Преди това беше мапвана на 1.5 налягане, 193 коня 325Нм. След смяната на турбото усещам, че вече нетръгва както преди, дърпа си стабилно, гледам бууст не вдига повече от 1 бар, а старото правеше пик 1.5-6 . Съществената разлика идва когато колата мине 4 000 оборито и тогава вече нялягането се качва на 1.5 . Смених N75 valve промяната беше нулева. Давайте акъл на какво се дължи това. Гледам, че отива да беднее като вдигне над 4 000 оборота и 1.5 налягане с това турбо, но това е друг въпрос, ще оправим софта след като реша този проблем. Моля за компететни мнения с които да решим проблема. Някаде бях гледал по Спомен, че к03с не се управлява от Н75 а от Н85. Възможно ли е там да е проблема Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Не съм спец, но да не би да не и стига гориво... пробвайте да и обогатите смесите или пък да и забодеш и дюзи от 180то коня.. Отново казвам, че не съм специалист, но по моята логика трябва да е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Оправи ли проблема колега? От какво излезе ако си го оправил, че ми стана интересно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Сложи си един бууст контролер (тип кранче) след н75 и си го направи колко искаш да надува ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragstage Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 проблема не е решен, изобщо немога да сложа ръчен контролер, защото ще и объркам смесите в различните обороти. Помагайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Няма как да ? объркаш смесите ,защото 1.8т ги следи по дебитомер а не по Мап! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragstage Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 колега, нещо не ми е вариянт с този ръчен контролер, давай други предположения да видим защо тази кола не двига повече от 0.9б а след 4,500 си отива на 1.5 .Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 С един такъв ръчен контролер(бензинов регулатор ако не се лъжа) мисля, че ще оправиш нещата... или поне опитай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragstage Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 колеги, днес махнах маркуча който от Н75 отива в гейта само за проба, и колата се оправи почна да си надува без проблем и върви . Според мен набеждаваме Н75 който е версия J и вероятно това не е клапана с който това турбо трябва да върви. Давайте предложения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 (Редактирано) Няма значение, коя версия е. Провери маркучите, които отиват към Н75. Провери му и буксата. Имам един клапан(Н75) мога да ти го дам за проба.На това налягане според мен трябва да изкара повече коне. Чипа от къде е? П.П. venkYYY, щом не разбиташ нещо, по-добре не коментирай, че написа много глупости. Редактирано 9 Април 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragstage Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 (Редактирано) ами маркучите са проверени, имам два Н75 версия Ж сменях, чипа е от Маднес . За което не считам, че още трябва да им се обаждам за помощ.п.с. На теста с Ваг Ком соленоид Н75 работи, без Н75 надува на макс. Интересна работа, апък не ми се прави с ръчен бууст контролер Редактирано 9 Април 2014 от dragstage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 А помислил ли си за това че може новата ти турбина да е с по хлабав гейт не търси проблема в н75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragstage Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 (Редактирано) в смисъл какво трябва да се направи, натягах гейта до край, филма е същия. Само не ми казвай, че трябва да сменям гейт. В краен случей ще направя това, което ти ми каза, ще сложа този клапан http://racing-mania.com/browse/product/id/681/Buust+Kontrol%D0%B5r+Rach%D0%B5n+Turbosmart След Н75 защото е с два щуцера. Но не ми се иска все още нека потърсим проблема още малко Редактирано 9 Април 2014 от dragstage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Колега на скоро имах същия проблем, оставих си колата в един сервиз за смяна на гарнитура на турбото. Отивам да я вземам колата не надува повече от 0,5 а мине ли 4 000 оборота и си надува повече, и аз като теб какво ли не пробвах, един ми вика че блоу офа бил заминал, друг ми вика гейта, трети ми вика N75, и още кви ли не щуротии и каде ли не ходих и не разбраха от кво е , на диагностиката нищо не изписа (и ще ти кажа защо) и сам реших да пробвам като заменях всичко в което се съмняваха по сервизите и накрая излезе че е клапан N75, на ваг кома не го засече защото механично се е развалил клапана, а не електрониката му да е бъгнала, и смених клапана и се оправи колата дано и при теб да е от това, защото по това което си описал беше същото и при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 (Редактирано) слагай кранчето след н75 за да не го премахваш да ти го записва као грешка и си натегни колкото искаш да ти надуша и не се занимаваи с глупости Редактирано 11 Април 2014 от D-M@X Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragstage Публикувано 11 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Така ще направя, но няма от този на турбосмарт. Той ми е удачен защото е с два щуцера. И щом казваш че няма да беднее значи ще сам ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 слагай кранчето след н75 ... Последователно или успоредно на N75? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edelweiss Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 последователно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 А за това какво ще кажете: http://forums.audiworld.com/showpost.php?p=13285925&postcount=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Е така де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Последно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 така,така :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Значи така: Редактирано 14 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuri_3556 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Колега оправи ли си проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване