fantamaniaka Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Здравейтепред мен имам 2 коли Ауди А6 Ц5 с еднакви двигатели 1.8 Т с еднакви ЕКУ-та.Закупих си тунинг файл за това ЕКУ.Сложих го и на двете коли , и следва разликата.Според един и същи бууст метър едната кола надува до 1 бар пик а едната до 0.7 пикКое преди на 2-рата кола да надуе както първата?И да върви като нея.. И двете коли нямат грешки в ECU-то ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 (Редактирано) Какъв е кода на двигателя? Гледал ли си на Ваг-Ком исканите стойности на бууста? Редактирано 26 Април 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 26 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 при бензиновите двигатели не знам на кой канал е МАП-а Това е номера на ЕКУ-то ECU 4B0907557B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Какъв е кода на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Моделите с жило на дроселовата клапа нямат МАП сензор и независимо от чипа надуват колкото надуят! Вероятна причина пукнато маркуче на вакума, умекнала пружина на гейта или прословутата болка с цепнатини по топлата част на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 То заради това се правят интервенции при 100% изправност,че после болят джобовете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 То за цепната топла част и с чип и без чип все тая. Даже ако не е фатална дупката чипа дава още 40-50к километра сравнително нормално налягане. Забрваих да пиша и още една позната, но по малка болка - мъркуча с клапанчето от входящия колекотр към DV-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 обърнах внимание че на едната вакума на празен ход пада до -0,5. Това не е ли малко ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Малко е - значи пропуска някъде из мъркучите. На рпазен ход мисля беше -0.8 -1. Дебитомера мисля трябваше да дава над 3.5 на рпазен ход. Редактирано 28 Април 2014 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване