Jump to content

Д2 2.5 ТДИ Не върви


Kiko-7

Recommended Posts

Здравейте колеги, ауди а8 д2 2.5 ТДИ 180 к.с. Имах проблем с гофрирания маркуч, който влиза в колектора ( къса се постояно, защото надува и опира в ролката) Направих маркуча временно докато намеря друг, и сега колата не иска да качва повече от 2500 оборота. Какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами възможно е, да е проблем в кутията напимер. Има ли разлика в изображението на символите за предавка на дисплея? Ще се наложи да я закачите с компютър, за да стане ясно какво се случва.



Може да е и електрониката на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Chassis Type: 4D - Audi A8 D2
Scan: 01,03,08,11,15,16,17,18,25,35,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77,02
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 4D2 907 401 A  
   Component:  2.5l/4VTEDC G000AG D05  
   Coding: 00016
   Shop #: WSC 02324
   00017059 130 106EC150_1.R75747252282
2 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
            38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent
Readiness: N/A

 

 

 

 

Това е което ми показва на диагностиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледай датчика на интеркулера, ако  откачен симптомите са абсолютно същите, това ограничение в оборотите при теб е от първата грешка G71, незнам как е при А8 но при А6 датчика е от долната дясна страна на радиатора като застанеш пред колата търсиш една черна букса с 4 или 5 пина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, и причината за невървенето е, че колата работи в някакъв авариен режим, защото не може да следи налягането в смук. колектор. MAP-овете по принцип не дефектират често, не знам как можеш да вземеш отнякъде друг за проба... Иначе ми се е случвало точно тези две грешки да ми дава, заедно с дебитомера, когато изгорях един бушон преди време. Провери за всеки случай всички бушони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като направих диагностика с ВАГ-КОМ се оказа МАП сензора прецакан, пробвах от Цар Симеон един който е 2ра употреба, но пак намира грешката и не иска да отвори турбото, слагам още два втора употреба които са от моргата в Нови Искър и пак показва грешката и колата не върви. Казаха ми, че и от 1.9 става колкото да се пробва, взех от А3 1.9 фейс, сложих сензора и колата проработи без проблем, дори изчисти грешката, също така и от пасат стана. Не ми се вярва и 3те датчика да са били прецакани. Някакви идеи защо може да става така? Дали ако купя чисто нов проблема ще изчезне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...