Kiko-7 Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Здравейте колеги, ауди а8 д2 2.5 ТДИ 180 к.с. Имах проблем с гофрирания маркуч, който влиза в колектора ( къса се постояно, защото надува и опира в ролката) Направих маркуча временно докато намеря друг, и сега колата не иска да качва повече от 2500 оборота. Какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Автомат ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko-7 Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Да, забравих да напиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Ами възможно е, да е проблем в кутията напимер. Има ли разлика в изображението на символите за предавка на дисплея? Ще се наложи да я закачите с компютър, за да стане ясно какво се случва.Може да е и електрониката на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko-7 Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Скоростите ги сменям на типтроник, а попринцип на място като давам газ, пак не иска да качва над 2500 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko-7 Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Chassis Type: 4D - Audi A8 D2Scan: 01,03,08,11,15,16,17,18,25,35,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77,02 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4D2 907 401 A Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05 Coding: 00016 Shop #: WSC 02324 00017059 130 106EC150_1.R757472522822 Faults Found:00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - IntermittentReadiness: N/A Това е което ми показва на диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 прегледай датчика на интеркулера, ако откачен симптомите са абсолютно същите, това ограничение в оборотите при теб е от първата грешка G71, незнам как е при А8 но при А6 датчика е от долната дясна страна на радиатора като застанеш пред колата търсиш една черна букса с 4 или 5 пина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko-7 Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 За това ли говориш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Точно това е, и причината за невървенето е, че колата работи в някакъв авариен режим, защото не може да следи налягането в смук. колектор. MAP-овете по принцип не дефектират често, не знам как можеш да вземеш отнякъде друг за проба... Иначе ми се е случвало точно тези две грешки да ми дава, заедно с дебитомера, когато изгорях един бушон преди време. Провери за всеки случай всички бушони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko-7 Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Проблема беше в мап-а, сега всичко е окей . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko-7 Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Колеги като направих диагностика с ВАГ-КОМ се оказа МАП сензора прецакан, пробвах от Цар Симеон един който е 2ра употреба, но пак намира грешката и не иска да отвори турбото, слагам още два втора употреба които са от моргата в Нови Искър и пак показва грешката и колата не върви. Казаха ми, че и от 1.9 става колкото да се пробва, взех от А3 1.9 фейс, сложих сензора и колата проработи без проблем, дори изчисти грешката, също така и от пасат стана. Не ми се вярва и 3те датчика да са били прецакани. Някакви идеи защо може да става така? Дали ако купя чисто нов проблема ще изчезне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мхаил Вйнов Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Ми ти втора употреба си имаш и на твоята кола, так че варианта е ясен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване