Jump to content

Къде да си боядисам джантите?


Recommended Posts

Здравейте , имам джанти 19-ки от А8 , с външен борд малко са одраскани по краищата , също така и около капачките са олюпени незнам защо , моля някой който е боядисвал джaнтите си да сподели мнение къде си вършат работата , за пари не съм много стиснат но не ми се дават 500-600 лв за боя , благодаря.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирма Торнадо боядисаха моите по начин който надмина очакванията ми,  за 18 инчови цената беше 52лв. на бр. tornado-bg.net

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от Стрелча с рефлекторите също рекламират,че боядисват,че даже и хромират. Не ми се търси темата им,но интересното за мен,казаха,че могат и да запълват драскотини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Фирма Торнадо боядисаха моите по начин който надмина очакванията ми,  за 18 инчови цената беше 52лв. на бр. tornado-bg.net

Аз не бих рискувал с прахово боядисване. Мненията са различни, имаше една тема на Вертер, до колкото помня беше пръскал едната джанта прахово и последствието беше: минал през дупка с двете джанти предната - ОК, задната (прахово боядисвана) доста крива.

Виж и тая тема: http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=8267

Аз бих ги боядисал стадартно, вече има много здрави лакове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За качеството на боята няма спор, но...Така като чета по въпроса общо взето мненията са, че тая температура влияе отрицателно, но не на всички джанти. Ясно е, че всяка джанта се произвежда от различна алуминиева сплав и съответно влиянието на температурата е различно при различните джанти (при праховото се печат на около 200гр.)

Всеки си преценя риска, лично на мен ми е супер досадно постоянното изправяне на джанти и аз не бих рискувал особено с 19ки, които ще се карат с не най-високите гуми.

 

Дали се поема същият риск и при изправяне на алуминиевите джанти ?

Най-вероятно има риск, но тогава първо рискът е неизбежен, и второ дори сплавта да си прмени структурата, то се случва на изправяното място и в непосредствена близост до него. Шансът да удариш два пъти джантата на същото място не е равен на шанса да я удариш където и да е другаде. Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударихме се с около 120км сумарна скорост челно, джанта в джанта. Джантата се подби, но не се спука и дори не мръдна боята- това ако е по- крехка структура, здраве му кажи:

 

148641_452007383615_7060016_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, значи си ги заздравил с праховото.

Сериозно по темата: Никой не твърди, че стават крехки, напротив - омекват. Ако си забелязал оригиналните джанти са по-здрави, доста по-твърди но и логично по-крехки от нашумелите реплики, гумаджиите 100% предпочитат да изправят например Маргелски китайчета, защото се моделират като пластелин, но е отвратително да се кара с меки джанти и ниски гуми. Въпросното омекване се наблюдава при печене на 200гр и пак да кажа не при всички сплави.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам две жданти, които са оригинални и са претърпели птп (сериозно), а нараняванията им са... ожулен борд.
Едната джанта е от Б4 - speedline.JPG







Другата е от А3               !BcHwmJg!2k~$(KGrHqMH-DsEqvByOk3fBKzIonK



И двете са  Speedline
 

Друг случай е сцепването на ждантата от удара, но се вижда, че материала не е мек а по- скоро "як" (твърд). Кривенето е много рядко, поради начина на изработка и използвания материал.
При меките сплави, логично няма нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Кривенето е много рядко, поради начина на изработка и използвания материал.

При меките сплави, логично няма нищо общо.

Това искам да кажа и аз.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информативно за резултата, който се постига при прахово.
Една прясна от днес :

7360174O.jpg
7360173A.jpg

Подобри се визията на резервната.
Джантата е оригинална стоманена.
Преди праховото, бе обработена на песъкоструй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...