whores Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Здравейте , имам джанти 19-ки от А8 , с външен борд малко са одраскани по краищата , също така и около капачките са олюпени незнам защо , моля някой който е боядисвал джaнтите си да сподели мнение къде си вършат работата , за пари не съм много стиснат но не ми се дават 500-600 лв за боя , благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Сподели от кой град си, за да могат колегите да те насочат към точен човек или фирма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whores Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whores Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Фирма Торнадо боядисаха моите по начин който надмина очакванията ми, за 18 инчови цената беше 52лв. на бр. tornado-bg.net Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Тези от Стрелча с рефлекторите също рекламират,че боядисват,че даже и хромират. Не ми се търси темата им,но интересното за мен,казаха,че могат и да запълват драскотини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
practa Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Как къде сядаш пред блока с една кутия боя и почваш да цапаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Фирма Торнадо боядисаха моите по начин който надмина очакванията ми, за 18 инчови цената беше 52лв. на бр. tornado-bg.netАз не бих рискувал с прахово боядисване. Мненията са различни, имаше една тема на Вертер, до колкото помня беше пръскал едната джанта прахово и последствието беше: минал през дупка с двете джанти предната - ОК, задната (прахово боядисвана) доста крива.Виж и тая тема: http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=8267Аз бих ги боядисал стадартно, вече има много здрави лакове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Дали се поема същият риск и при изправяне на алуминиевите джанти ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Аз пък тествах в катастрофа прахово боядисана джанта и дори не се обели боята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 (Редактирано) За качеството на боята няма спор, но...Така като чета по въпроса общо взето мненията са, че тая температура влияе отрицателно, но не на всички джанти. Ясно е, че всяка джанта се произвежда от различна алуминиева сплав и съответно влиянието на температурата е различно при различните джанти (при праховото се печат на около 200гр.) Всеки си преценя риска, лично на мен ми е супер досадно постоянното изправяне на джанти и аз не бих рискувал особено с 19ки, които ще се карат с не най-високите гуми. Дали се поема същият риск и при изправяне на алуминиевите джанти ?Най-вероятно има риск, но тогава първо рискът е неизбежен, и второ дори сплавта да си прмени структурата, то се случва на изправяното място и в непосредствена близост до него. Шансът да удариш два пъти джантата на същото място не е равен на шанса да я удариш където и да е другаде. Редактирано 28 Май 2014 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Ударихме се с около 120км сумарна скорост челно, джанта в джанта. Джантата се подби, но не се спука и дори не мръдна боята- това ако е по- крехка структура, здраве му кажи: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 (Редактирано) Супер, значи си ги заздравил с праховото. Сериозно по темата: Никой не твърди, че стават крехки, напротив - омекват. Ако си забелязал оригиналните джанти са по-здрави, доста по-твърди но и логично по-крехки от нашумелите реплики, гумаджиите 100% предпочитат да изправят например Маргелски китайчета, защото се моделират като пластелин, но е отвратително да се кара с меки джанти и ниски гуми. Въпросното омекване се наблюдава при печене на 200гр и пак да кажа не при всички сплави. Редактирано 29 Май 2014 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Имам две жданти, които са оригинални и са претърпели птп (сериозно), а нараняванията им са... ожулен борд.Едната джанта е от Б4 - Другата е от А3 И двете са Speedline Друг случай е сцепването на ждантата от удара, но се вижда, че материала не е мек а по- скоро "як" (твърд). Кривенето е много рядко, поради начина на изработка и използвания материал.При меките сплави, логично няма нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 ... Кривенето е много рядко, поради начина на изработка и използвания материал. При меките сплави, логично няма нищо общо.Това искам да кажа и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Информативно за резултата, който се постига при прахово.Една прясна от днес :Подобри се визията на резервната.Джантата е оригинална стоманена.Преди праховото, бе обработена на песъкоструй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Колеги, къде и за колко пари мога да освежа 4 17-ки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване