Jump to content

Изтече ми маслото!


Zeifod

Recommended Posts

Помагайте момчета - изтече ми почти цялото масло на колата. Преди няколко дни забелязах малък теч от една конзола на която е закачен масленият филтър (метален блок, с 2 датчика, към които е закачен масленият филтър и 2 тръби от охладителната система). Първото нещо което проверих след като видях теча беше нивото на маслото - не беше мръднало. На следващия ден го проверих пак и пак беше в норма. След 2-3 дена вдигнах сондата пак... и шок! Масло почти не беше останало!!!... А вечерта трябваше да пътувам към Боровец! Добре че го видях... Както и да е... Запалих двигателя, и наблюдавах конзолата докато форсирах - при високи обороти, се образуваха две "рекички" по блока на двигателя - сериозен теч! Дайте акъл от къде може да тече. Има ли конзолата някаква гарнитура която може да е заминала? Забелязах че леглото на единя дачки е също сериозно омаслено - може ли да тече от него? Споделете опит ако някой се е сблъсквал с нещо такова, ясно е че следващата спирка е сервиза, но все пак... :flehan:

Редактирано от Zeifod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте момчета - изтече ми почти цялото масло на колата. Преди няколко дни забелязах малък теч от една конзола на която е закачен масленият филтър (метален блок, с 2 датчика, към които е закачен масленият филтър и 2 тръби от охладителната система). Първото нещо което проверих след като видях теча беше нивото на маслото - не беше мръднало. На следващия ден го проверих пак и пак беше в норма. След 2-3 дена вдигнах сондата пак... и шок! Масло почти не беше останало!!!... А вечерта трябваше да пътувам към Боровец! Добре че го видях... Както и да е... Запалих двигателя, и наблюдавах конзолата докато форсирах - при високи обороти, се образуваха две "рекички" по блока на двигателя - сериозен теч! Дайте акъл от къде може да тече. Има ли конзолата някаква гарнитура която може да е заминала? Забелязах че леглото на единя дачки е също сериозно омаслено - може ли да тече от него? Споделете опит ако някой се е сблъсквал с нещо такова, ясно е че следващата спирка е сервиза, но все пак... :flehan:

колега първо какъв е двигателя и модела

понеже си мисля че е АБК теча идва от радиатора за охлаждане на маслото които в случая е воден и от там са онези траби за водата за които пишеш та между радиатора иконзолата на двигатемя ане между радиатора и филтара има един кръгъл опръстенс две малки уиенца та тои се втърдява с годините и от там тече цената му е 6лв. и се сменя като свалиш филтара и на оста на която се завива филтара има една гаика отвеваш я и вадиш радиаторва а опръстена ще го видиш

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е АЦЕ, предположих че се подразбира от подписа. Дано да си прав за пръстена и да се окаже наистина толкова малък проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е АЦЕ, предположих че се подразбира от подписа. Дано да си прав за пръстена и да се окаже наистина толкова малък проблема.

тои е еднакав и дори за сеат-ww

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да помогна и аз!

Значи имах почти същи проблем ( с изключение на бързото изтичане на маслото ). При мене изтичаше доста по-бавно.

Моята е 80-ка и не знам дали има нещо общо с А6 но все пак.

Тая джаджа по описание е същата като моята, и до колкото разбрах от там мина антифриз, който охлажда маслото. При мен беше спукано и маслото се смесваше с антифриза. В резулатат на което отливника ми беше пълен с масло. Купих ноа конзола ( както и казваш ти, аз също не знам как е точно ) на стойност 150лв. чисто нова, и проблема изчезна ( имасихас :hilezh: ) За уплатнения и дума не е ставало!

Успех с отстраняването на проблема, че си е кофти наистина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти? Искаше ми се да я запаля (буквално) и ритуално да танцувам гол около нея... Както и да е...

Масло в антифриза беше второто нещо което проверих - слава богу нямаше такова нещо, така че съм склонен да мисля че е гарнитура или някакво уплътнение. Ще видим в сервиза. Проблема е че в момента съм зле финансово и колата ми виси в гаража, а ще трябва да сменям и маслото и филтъра предполагам, въпреки че са на по 3-4 хил. км., и става една.... :hilezh: Ще пиша като го отстраня. Мерси за мнението все пак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа ...

Значи за филтъра ( масления ) не е задължително, а за маслото със сигурност НЕ! На мене в часност ми смениха масления щото стария бил затегнат много и почнал да се огъва и чупи .. та сложили нов. Маслото няма да падне и капка ако се направи както трябва ... моите хора го направиха така ( да ги похваля и аз ).

За паричките те разбирам перфектно ... но все пак си трябва ако искаш всичко да е ОК!

Аз са трябва май да дам около 400лв. за некво ла*но ... ако имаш некви идеи виж тва http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=15934

Пак Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако потърсиш малко из темите за масло щеше да видиш че и аз имах същият проблем-това метално тяло с двете изходящи тръби/за масло и антифриз/...самота тяло има гарнитура помежду му и самият двигател. почти 100% тази е проблемната гарнитура....ако не намериш гарнитурата/трудна за намиране иначе 6лв./, си купи това метално тяло/комплект с гарнитурата-50лв./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, следейки постовете ти откакто си я взел си мисля, че е по-добре да се отървеш от нея, докато не си затънал тотално и да се чудиш каво да правиш.Гледам наля доста пари и е добре да спреш, защото явно оправия няма:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адски си прав - без да искам да звучи като оплакване (защото вината в крайна сметка си е изцяло моя), но стигнах до същия извод около 2 месеца след като я взех. За съжаление! Най-тъпото е, че това ми е първият автомобил и го взех с огромен мерак, знаете как е, а случих на някаква невероятна кочина, поради редица причини. И сега съм в някакъв ужасен омагьосън кръг - нито мога да я продам в това състояние, нито времето е подходящо, нито пък ми се наливат пари в няква бездънна яма... така че много голям избор нямам, освен да се опитам да я стегна що годе и да я засиля. Пак повтарям - не искам да звучи като циврене, просто споделям челен опит, дано някой се поучи и не мине по същия път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 мес. имах подобен проблем - изтичаше масло от датчика за високо налягане на маслото. Не ми е познат твоя двигател, но "Забелязах че леглото на единя дачки е също сериозно омаслено - може ли да тече от него? " ми звучи по същия начин. От форума информацията беше, че е нещо обикновено да стане така, т.е. преди да и драснеш клечката или да купуваш скъпи неща може би си заслужава да си смениш първо датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно да е от там... Датчика е с бяла шапчица отгоре, предполагам става въпрос за същия. До него има още един, но мисля че той е за темп. на маслото, доста по малък е. Но все пак теча е доста сериозен, може да е нещо комплексно. Тези дни ще долея масло, ще я запаля и ще се опитам да видя откъде тече - единственият проблем е, че блока е много забутан под кабели и тръби и не се вижда много ясно. Би ли ми казал колко струваше твоят датчик, просто ориентировачно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при мен датчика за високо налягане е бял. Струва ~ 4,50 лв. в Ауто Плюс. За да го отвиеш ще ти трябва дълга вложка (не си спомням размера, но не става от ключ за свещи). Успех!

P.S. Използвай огледалце да погледнеш "кариеса"

Редактирано от jolobg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, споко! Хич не му се шашкай на този дерт. Аз прочетох за такъв проблем във форуми разни и си смених О-пръстенчето профилактично, което е между тялото в което тече антифриза и стойката, на която то седи завито. Мисля, че цената на О-пръстенчето беше между 3 и 5 кинта и от маслото ще ти изтекат около 50-100 грама, докато се развива филтъра. Това тяло е алуминието и е бая кухо и трябва да се внимава със затягането му после, а това става мисля с камък 27 (дълъг), който аз си купих специално за процедурата щото съм голяма мания. Двигателчето е огън и пак ти казвам да не му се шашкаш! :respekt:

Редактирано от turbogti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление обаче, след доста навиране и зверене, останових че теча не е от там :respekt:, там е сухо . Маслото тече от основата на стойката, там където е закрепена за двигателя, значи предполагам че е гарнитурата... обаче с масло се пълни и една вдлъбнатина, точно под датчика за високо налягане (която се пада по високо от гарнитурата)... незнам, просто не мога да му хвана спатиите. Надявам се да не се е спукала самата стойка - каквото и да е, ще се разбере в сервиза. Ако е гарнитура бих могъл и сам да я сменя, ама е на толкова забутано място цялата джаджа че не ми се захваща, да не стане по голяма беля.

Редактирано от Zeifod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Реших проблема най-накрая! Теча се оказа САМО от датчика за налягане на маслото - направо не можах да повярвам. Бях се подготвил за големи мизерии, но да чукна на дърво, беше малкия дявол. Та да знаете - видите ли теч, колкото и малък да е, веднага проверявайте, защото от датчик за 5(пет) лева изтече масло за 50, да не говорим какво още можеше да стане ако не го бях видял. Айде Cheers! :D:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...