TDIpwr Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Здравейте!Карам а4 б5 комби.Вози доста твърдо(като мина през дупка тропа стабилно).Возих се на други подобни коли и возията беше доста по-добра.Та въпроса ми е какви амортисьори да взема(с какви излиза от завода ?).Знам че маслените воазят по-меко,но май за тази кола са само газови.Друго от какво може да вози твърдо и през дупките да тропа(от зад тропа повече май..иначе носачите са на 6). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Първо огледайте хубаво цялото окачване, може само с тампони да се разминеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Какъв цвят са пружините? Някой да не е хакнал спортно окачване или е подготвил комбито за товарене с двойнодействащи амортисьори. Редактирано 6 Май 2014 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDIpwr Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Не е от пружините.амортисьори са някакви ментави.Кажете ми кои да си взема.Искам да вози меко.От завода с какви излиза ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 От автърмаркетите няма вече маслени. И всички газови отзад са малък ужас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Аз съм с маслени от зад пак на авант и мога ти кажа че не седи изобщо на пътя като има неравности и мисля да си взема газови. Сменил съм тампоните на моста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odlo Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Добре дошъл в моят кошмар В момента се справяме с колега от форума с този проблем. Щом отпред носачите са ти наред (аз смених почти цялото окачване), проблемите ти са три отзад. Аз в момента оправям и цялта задница едновремено. 1. Тампони на задният мост;2. Горни тампони на пружините;3. Амортисьори Всичко в момента го сменям. Утре и тампоните на задният мост, но дотук разликата е от тук до небето. Преди като минех през дупка ми падаше флашката от радиото можеш да си представиш, както е било, а хората отзад неможеха да спят от друсане. Всяко камъче се осещаше, всяка неравност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odlo Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 Благодарение на колегата Petkovm сега колата ми вози като АУДИ Ако имаш въпроси за осъществяването на процедурата можеш да питаш него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 ще ползвам темата на колегата. Някакво мнение да ми дадете, спортно окачване или да пробвам с пружини само на а3-та. Искам да добия една идея по-добра стабилност и също така визия Определено в момента ми идва доста височка...Доста се колебая кое от двете, с окачването всеки ми казва ще ти изпадат пломбите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване