Jump to content

A4 B5 1.9TDI afn 110k.s перки


Crazytonio

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам едно,две питания относно перките на радиаторите. Прочетох много теми ама не можах да схвана нещо. Най-вероятно вината е моя ама хайде карай. Въпросът ми е следния.  На колко градуса трябва да се пусне ел. перката. и Другият ми въпрос е някой може ли да ми обясни принципа на работа на тия перки. Едната знам че тръгва на едно с двигателя ама другата малко ми е като тъмна Индия. Извинявам се за глупавите въпроси ама никои не се родил научен  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя щом не ти тръгва значи нямаш и климатик това доста често срещан проблем да изгаря тая перка. А колкото до другата тя е на виско съединител. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното колеги, е че климатроника работи безотказно, кеф ти студено, кеф ти топло, квото ти душа иска . А най интересното е че така съм купил колата а чак снощи ми направи впечатление и се позаинтересувах. Явно щото си работи и не съм обърнал внимание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална работа на перките: Виско перката се върти при запалване на двигателя, но ако веднага я барнеш с ръка трябва да може да я задържиш, ако неможе значи има проблем ( при мен се оказа прецакан термостат). При загрял двигател трябва да се върти все по-силно с вдигане на оборотите " както се вика да Фучи", ако не го прави значи има проблем. Ел. перката трябва да се включва винаги при включване на климатроника ( климатика ) или при прекомерно загряла охладителна течност ( около110 градуса мисля че беше), ако не се включва значи има проблем. 

Започни с проверка на датчика, като подадеш директен ток, ако перката завърти значи има проблем по датчиците, ако НЕ значи е изгоряла. Хубавото е че 2ра ръка са евтини, но незнам как стоят нещата при смяната, най-вероятно доста работи трябва да се разглобят за да се свали самата перка. 

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката лесно се маха, повечко игра има кабела и докато разкачиш. Канал или подемник и махане на кората под мотора.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Вентилатора се сваля като го завъртиш обратно на часовниковата стрелка и излиза,Държи се на 3 щипки,поне при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги! И аз има същия проблем с перката на климатика / ауди а4/б5 /. Ако някой е свалял или подавал директно ток към перката може ли да ми да де по-подробно инфо или да прати снимки ако има. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...