Crazytonio Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Здравейте колеги. Имам едно,две питания относно перките на радиаторите. Прочетох много теми ама не можах да схвана нещо. Най-вероятно вината е моя ама хайде карай. Въпросът ми е следния. На колко градуса трябва да се пусне ел. перката. и Другият ми въпрос е някой може ли да ми обясни принципа на работа на тия перки. Едната знам че тръгва на едно с двигателя ама другата малко ми е като тъмна Индия. Извинявам се за глупавите въпроси ама никои не се родил научен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Ел. перка ти е за климатика и тръгва като го пуснеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Е да ама не не тръгва никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Еми като изгори така прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Тя щом не ти тръгва значи нямаш и климатик това доста често срещан проблем да изгаря тая перка. А колкото до другата тя е на виско съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Интересното колеги, е че климатроника работи безотказно, кеф ти студено, кеф ти топло, квото ти душа иска . А най интересното е че така съм купил колата а чак снощи ми направи впечатление и се позаинтересувах. Явно щото си работи и не съм обърнал внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Нормална работа на перките: Виско перката се върти при запалване на двигателя, но ако веднага я барнеш с ръка трябва да може да я задържиш, ако неможе значи има проблем ( при мен се оказа прецакан термостат). При загрял двигател трябва да се върти все по-силно с вдигане на оборотите " както се вика да Фучи", ако не го прави значи има проблем. Ел. перката трябва да се включва винаги при включване на климатроника ( климатика ) или при прекомерно загряла охладителна течност ( около110 градуса мисля че беше), ако не се включва значи има проблем. Започни с проверка на датчика, като подадеш директен ток, ако перката завърти значи има проблем по датчиците, ако НЕ значи е изгоряла. Хубавото е че 2ра ръка са евтини, но незнам как стоят нещата при смяната, най-вероятно доста работи трябва да се разглобят за да се свали самата перка. Редактирано 18 Май 2014 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Цяла рапидка се развърта Под волана има бушон Редактирано 18 Май 2014 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Перката лесно се маха, повечко игра има кабела и докато разкачиш. Канал или подемник и махане на кората под мотора. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Благодаря Ви колеги . Ама да попитам какъв ток трябва да и пусна на тая перка че да я чекна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 12 волта е буксата се намира под една черна пластмаса до казанчето на хидравликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Вентилатора се сваля като го завъртиш обратно на часовниковата стрелка и излиза,Държи се на 3 щипки,поне при мен е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Здравейте колеги! И аз има същия проблем с перката на климатика / ауди а4/б5 /. Ако някой е свалял или подавал директно ток към перката може ли да ми да де по-подробно инфо или да прати снимки ако има. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване