chendov Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Здравейте, колеги! Имам проблем с турбото на А3, 1.9ТДИ, 90 к.с, 1997 г, AGR-мотор. При натоварване над 3500 оборота турбото изключва и вкарва колата в авариен режим. Гася двигателя, паля отново и проблемът изчезва, докато на я набримча пак с над 3500 оборота и пак забива турбото. ВАГ показва - твърде високо налягане. Някой да даде съвет къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Запекла геометрия, най често срещания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Здравей, същия проблем оправих миналата седмица.При мен имаше грешка за високо налягане на турбото.Оказа се скъсана мембрана на турбото. Тоест тази мембрана ти разтоварва турбото и като не може да разтовари вкарва колата в авариен режим. Тоест изпуска вакуманещо такова, извинявай но не съм супер наясно с нещата .Все пак отиди на диагностика и ще ти кажат.Поздрави,Ники Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Само дето AGR е без геометрия Клапан N75 може да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да бе, верно.. изобщо не прочетох кода на мотора. Редактирано 12 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване