2.3NG Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Здравейте!Нов съм във форума.Вчера се сдобих с гореспоменатия екземпляр от 1990 година.А именно - Ауди 90 2.3 НГ.Проблема е следния.Трудно палене - трябва да дам на контакт поне 3 пъти и да изчакам бензиновата помпа(чува се) и тогава да опитам да запаля.Колата пали но докато е студена държи обороти от порядъка на 500-600 и не работи добре.Не е отзивчива.След като загрее колата държи нормални обороти около 900-950(според оборотомера) и всичко е наред.Та въпроса ми е...Какво може да причини този проблем?Колата е с маханичен ижекцион,ако това има значение.Поздрави,Йордан!Благодаря предварително! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKG Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 Провери датчика на главата, под входа на парното,БЯЛ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3NG Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 Появи се и друго.Освен,че не държи нормални обороти и сякаш работи на 4,а не на 5 цилиндъра.Сега изобщо ги губи и гасне ако не ги поддържаш с педала на газта.Утре сутрин тръгвам от най-лекото - свещи и оттам-нататък по веригата,докъдето стигна.Ще проверя и датчика на колегата JKG и ще пиша има ли резултати.Благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKG Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 (edited) провери също и всички маркучи, вакуумни, всмукателни(гофрето), на стъпковия мотор, да няма някъде скъсано, на Ст.Мотор провери и маркуча между колекторите има навика от жегата да се стопява,провери и картерната вентилация ,под гофрето е на пласмасова сглобка, внимавай като го махаш да не я счупишпосле токовата част(свещи,делко,палец,капачка)ПП: имаш ли ГАЗ ???? Edited June 13, 2014 by JKG Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3NG Posted June 13, 2014 Author Report Share Posted June 13, 2014 Не колата няма газова уредба и според човека,от който я купих никога не е помирисвала газ,но днес я качих на канал да я огледам отдолу за ръжди,кръпки и други чудеса и видях,че дъното на багажника е дупчено,което ме навежда на мисълта ,че там е имало нещо(може би газова бутилка и тръби,но не мога да съм сигурен).Утре ще кажа какво е положението.А някой би ли ме светнал...как са като обслужване тези коли?Цени и т.н.(офтопик е и най-вероятно са се писали хиляди мнения по този въпрос,но все пак...)Благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guner25 Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 (edited) Виж да не смуче от някаде въздух.При мен под 900об не е падала.Провери и ст.моторче,намери и пробвай с др.Подръжката е евтина,сменяш кунсумативи и газ. Edited June 15, 2014 by guner25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3NG Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 Установихме,че има проблем с детонационния датчик(благодарение на колегата JKG) - когато откачим датчика компютъра влиза в авариен режим и колата пали от половин оборот (нямам контролна лампа за аварийния режим,но така ми го обясниха).Имаше 1 спукан маркуч и 2 хлабави скоби,които бяха оправени,но резултат никакъв.Ако не се оправи след смяна на датчика ще търсим проблема в датчика на 6тата дюза,след това ст.моторче и т.н.По ред на номерата.Когато има развитие по въпроса ще пиша,за да не изненада някой колега като мен (който и идея си няма какво става "там" под капака на двигателя.)Благодаря за съветите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now