guner25

Members
  • Content Count

    279
  • Joined

  • Last visited

About guner25

  • Rank
    User
  • Birthday 10/22/1987

Друго

  • Kaра
    coupe NG

Персонална информация

  • Gender
    Male
  1. Настройка или на най-големия ментак съм попаднал.Незнам но от БРЦ съм доволен поне аз,вече 5 години.Всеки сам си решава все пак.
  2. Волтран само недей ,че преди да сменя с сегашния,предишния собсвеник беше сложил този буклук.Разход на пари като на бензин,при условие че газста беше 1лв.Не вървеше и оборотите бяха както си изкат.На никой не препоръчвам изпарител волтрон ! Успех
  3. Мембраните си смени,не случайно БРЦ струва по-скъпо.Но евтиното излиза скъпо.Сам си преценяваш аз нов БРЦ изпарител от 2009г.до сега не съм го пипал мн.съм доволен.Избила ми е и за още 100 такива изпарителя с карането на газ
  4. Ако нямаш треперения на скорости над 60км/h във волана,освен лагер няма какво да е.
  5. От този модел ли ти е таблото?Ако отчита правилно,зареждаш 35лт.и гледаш стрелката дали показва реално литрите.Много относително показват,наклони и др.Важното е да е над червената зона,Моята е с такова табло и с 5лт.е на 1вата бяла стрелка на равно и почти на червено при голямо изкачване.
  6. Имали гориво гори,нямали и като стои,хич не гори.Колите си горят щом ги стартираш.Тва си е лукс,все пак? не всеки може да го има.
  7. Истината е,че някой ^майстори^развалят а не оправят,двигателите.И после главоболий,и наливаш само пари.И се питаш защо ли си взех,пък аз най-редкия,най-проблемния двигател.Въпреки ,че са много надеждни и здрави
  8. Много запазен,без заварявания.Оказа се,че дето го земах.този капак на моето Vito 2.2CDI не съвпадат изводите за картерните газове,и полужението на капачката.Както ще видите,тя е на средата и не съвпада както е оригиналния капак.Продавам го за 140лв.Като ще видите че е много здрав и запазен.Тел. за връзка 0895394675
  9. Може и да смуче от някаде въздух.Смени въздушен и горивен филтър,като за начало.ако е само на бензин също е от значение?смени и пробвай?
  10. За 80км.повечето градско май към 12/100км. съм на газ.Зареждам от различни бензиностанции.Има и отсечки и за над120км/h след града.Не може да спадне тва животно на 10 и тва е
  11. При мен и аз,да споделя между 90-100градуса е по-табло.Обаче заради жегите ли,когато е над 90гр.и я загася,след 1 мин.почва да върти перката мн.слабо около 1мин..Без да е на контакт,ако се опитам да я запаля спира тази степен?Иначе само една висока степен имам когато работи мотора,не е ли странно?
  12. Откарай я на майстор,и ще се оправи!Не винаги е толкова скъпо,но всеки сам си решава.дали да плаща.
  13. Нищо няма да стане,на двигателя ако откачиш(външните ремъци,на динамото и на хидравликата)За да провериш само,дали има шум,не да караш така.Те нямат белези,ако и без ремъци има този шум вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки
  14. Динамато (лагерите)или хидравликата(помпата) ако имаш.Откачи ремаците и ще разбереш дали е от тях.Успех
  15. И аз така предполагах въпреки,че светят (чисти са) и са на 5000км.