Jump to content

АУДИ 80 1,8 се дави при старт.


andibgpz

Recommended Posts

Здравейте колеги,
Автомобилът е Ауди 80 1,8 моно  с код на двигателя РМ /90 коня/.Проблемът е следния.Завътрам ключа на контакт,изчаквам помпата да качи тя си си чува ясно и отчетливо.След като спре завътам и принципно пали от раз,дори и зимата не е имало проблеми при много ниски температури,пробвал съм до -15/-20 градуса.Щом запали оставям 2-3 мин. да поработи,форсирам до 2000-2200RPM и минавам на газ.Напоследък обаче започна да се случва следното въртя и не пали.Когато се случи за първи път помислих ,че съм я задавил поизчаках малко,махнах въздушния филтър,запали и проблем нямаше и така няколко седмици без пробем палеше от раз,напоследък обаче се случва много често това упражнение за 1 седмица се случи 2 пъти.Единственото решение е да махна въздушния филтър.Притеснява ме подобно поведение,прецаквам и стартер и акумулатор.Имате ле идеи по въпроса,аз са съмнявам да не е или от изпарителя или от свещите.

Блаодаря предварително!

Андрей

Link to comment
Share on other sites

Ок,тогава обяснете моля - каква е връзката между тоците и въздушния филтър.Понеже в момента , в който го махна пали от раз,даже моментално,без да върти повече от няколко оборота и следващите паления нямат проблеми довато пак не се задави :)

Edited by andibgpz
Link to comment
Share on other sites

Смени въздушния филтър с нов....Твоя сигурно се е запушил много и затова като го махнеш се оправя :) Добре е да го смениш един филтър е десетина лева :)

Link to comment
Share on other sites

Ок,ще пробвам мерси.Само вмятам - Champion /някой ми каза че били по-рехави принципно/ e филтъра и видимо не изглежда зацапан.На 3000 км е.

Link to comment
Share on other sites

Предвид факта че, карам на газ горивния би трябвало да е нов.Ще сменя и него ,ако не се оправи.Не се заяждам питам от аматьорско любопитство - той какво общо има,при положение ,че щом се махне въздушния,пали от раз - стигам до извода,че горивото като количество и налягане е добро.

Link to comment
Share on other sites

Ами като чели не - карах я малко от тогава 10ина км.Утре ще пътувам Сф-Благоевград и обратно,надявам се да няма проблеми.Ще пиша така или иначе ако има развитие по случая.
П.П. Орентирал съм се и към нови свещи,дали имат връзка със случилото се нямам представа,но си им е веме за смяна на 50к+ са.

Link to comment
Share on other sites

Сменяно е,сменям го или на 5к или с маслото/на 10к/.Насочил съм се към NGK,чакам RAINO да ми върне отговор.А и ,за да не пускам нова тема ,да питам.Чета тук там ,че за газ било по-добре да не са три електродни свещите.Мойте са 3 електродни и нямам никакъв зор с газта.Каква е разликата ако може да обясни и съответно какво е влиянието на това колко електродни са спрямо газта или това са поредните митове и легенди от някой майстор.

Edited by andibgpz
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...