andibgpz Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Здравейте колеги,Автомобилът е Ауди 80 1,8 моно с код на двигателя РМ /90 коня/.Проблемът е следния.Завътрам ключа на контакт,изчаквам помпата да качи тя си си чува ясно и отчетливо.След като спре завътам и принципно пали от раз,дори и зимата не е имало проблеми при много ниски температури,пробвал съм до -15/-20 градуса.Щом запали оставям 2-3 мин. да поработи,форсирам до 2000-2200RPM и минавам на газ.Напоследък обаче започна да се случва следното въртя и не пали.Когато се случи за първи път помислих ,че съм я задавил поизчаках малко,махнах въздушния филтър,запали и проблем нямаше и така няколко седмици без пробем палеше от раз,напоследък обаче се случва много често това упражнение за 1 седмица се случи 2 пъти.Единственото решение е да махна въздушния филтър.Притеснява ме подобно поведение,прецаквам и стартер и акумулатор.Имате ле идеи по въпроса,аз са съмнявам да не е или от изпарителя или от свещите.Блаодаря предварително!Андрей Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaloian_85 Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Щом палиш на бензин аз бих изключил изпарителя за виновник, провери си свещите, палеца и дистрибуторната капачка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 24, 2014 Author Report Share Posted June 24, 2014 (edited) Ок,тогава обяснете моля - каква е връзката между тоците и въздушния филтър.Понеже в момента , в който го махна пали от раз,даже моментално,без да върти повече от няколко оборота и следващите паления нямат проблеми довато пак не се задави Edited June 24, 2014 by andibgpz Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro88 Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Смени въздушния филтър с нов....Твоя сигурно се е запушил много и затова като го махнеш се оправя Добре е да го смениш един филтър е десетина лева Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 24, 2014 Author Report Share Posted June 24, 2014 Ок,ще пробвам мерси.Само вмятам - Champion /някой ми каза че били по-рехави принципно/ e филтъра и видимо не изглежда зацапан.На 3000 км е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boney_M Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 И горивния филтър е хубаво да се смени, ако не е сменен! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 24, 2014 Author Report Share Posted June 24, 2014 Предвид факта че, карам на газ горивния би трябвало да е нов.Ще сменя и него ,ако не се оправи.Не се заяждам питам от аматьорско любопитство - той какво общо има,при положение ,че щом се махне въздушния,пали от раз - стигам до извода,че горивото като количество и налягане е добро. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 Смених въздушния ..... ще пиша ако има развитие,беше зацапан и падна доста прах при дисекцията.Дано няма ядове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaloian_85 Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 Иди да ти я регулират ( ценроват) Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 Кое да регулират и къде мога да отида? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaloian_85 Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 да ти регулират гориво въздушната смес, при някой газаджия Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 Ако знаете някой около студентски/симеоновско/дървеница , читав разбера се ,ще съм благодарен за инфото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro88 Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 Дава ли ти проблем след като смени филтъра Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 Ами като чели не - карах я малко от тогава 10ина км.Утре ще пътувам Сф-Благоевград и обратно,надявам се да няма проблеми.Ще пиша така или иначе ако има развитие по случая.П.П. Орентирал съм се и към нови свещи,дали имат връзка със случилото се нямам представа,но си им е веме за смяна на 50к+ са. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boney_M Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 Филтърчето в газовия клапан ако не си го сменял го смени! Свещите са на доста километри! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andibgpz Posted June 25, 2014 Author Report Share Posted June 25, 2014 (edited) Сменяно е,сменям го или на 5к или с маслото/на 10к/.Насочил съм се към NGK,чакам RAINO да ми върне отговор.А и ,за да не пускам нова тема ,да питам.Чета тук там ,че за газ било по-добре да не са три електродни свещите.Мойте са 3 електродни и нямам никакъв зор с газта.Каква е разликата ако може да обясни и съответно какво е влиянието на това колко електродни са спрямо газта или това са поредните митове и легенди от някой майстор. Edited June 25, 2014 by andibgpz Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladiav Posted February 2, 2015 Report Share Posted February 2, 2015 Колега,аз съм с NGK-три електродни и нямам никакъв проблем повече от три години. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now