andibgpz Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Здравейте колеги,Автомобилът е Ауди 80 1,8 моно с код на двигателя РМ /90 коня/.Проблемът е следния.Завътрам ключа на контакт,изчаквам помпата да качи тя си си чува ясно и отчетливо.След като спре завътам и принципно пали от раз,дори и зимата не е имало проблеми при много ниски температури,пробвал съм до -15/-20 градуса.Щом запали оставям 2-3 мин. да поработи,форсирам до 2000-2200RPM и минавам на газ.Напоследък обаче започна да се случва следното въртя и не пали.Когато се случи за първи път помислих ,че съм я задавил поизчаках малко,махнах въздушния филтър,запали и проблем нямаше и така няколко седмици без пробем палеше от раз,напоследък обаче се случва много често това упражнение за 1 седмица се случи 2 пъти.Единственото решение е да махна въздушния филтър.Притеснява ме подобно поведение,прецаквам и стартер и акумулатор.Имате ле идеи по въпроса,аз са съмнявам да не е или от изпарителя или от свещите.Блаодаря предварително!Андрей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Щом палиш на бензин аз бих изключил изпарителя за виновник, провери си свещите, палеца и дистрибуторната капачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 24 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 (Редактирано) Ок,тогава обяснете моля - каква е връзката между тоците и въздушния филтър.Понеже в момента , в който го махна пали от раз,даже моментално,без да върти повече от няколко оборота и следващите паления нямат проблеми довато пак не се задави Редактирано 24 Юни 2014 от andibgpz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Смени въздушния филтър с нов....Твоя сигурно се е запушил много и затова като го махнеш се оправя Добре е да го смениш един филтър е десетина лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 24 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Ок,ще пробвам мерси.Само вмятам - Champion /някой ми каза че били по-рехави принципно/ e филтъра и видимо не изглежда зацапан.На 3000 км е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 И горивния филтър е хубаво да се смени, ако не е сменен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 24 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Предвид факта че, карам на газ горивния би трябвало да е нов.Ще сменя и него ,ако не се оправи.Не се заяждам питам от аматьорско любопитство - той какво общо има,при положение ,че щом се махне въздушния,пали от раз - стигам до извода,че горивото като количество и налягане е добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Смених въздушния ..... ще пиша ако има развитие,беше зацапан и падна доста прах при дисекцията.Дано няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Иди да ти я регулират ( ценроват) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Кое да регулират и къде мога да отида? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 да ти регулират гориво въздушната смес, при някой газаджия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Ако знаете някой около студентски/симеоновско/дървеница , читав разбера се ,ще съм благодарен за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Дава ли ти проблем след като смени филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Ами като чели не - карах я малко от тогава 10ина км.Утре ще пътувам Сф-Благоевград и обратно,надявам се да няма проблеми.Ще пиша така или иначе ако има развитие по случая.П.П. Орентирал съм се и към нови свещи,дали имат връзка със случилото се нямам представа,но си им е веме за смяна на 50к+ са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Филтърчето в газовия клапан ако не си го сменял го смени! Свещите са на доста километри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andibgpz Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 (Редактирано) Сменяно е,сменям го или на 5к или с маслото/на 10к/.Насочил съм се към NGK,чакам RAINO да ми върне отговор.А и ,за да не пускам нова тема ,да питам.Чета тук там ,че за газ било по-добре да не са три електродни свещите.Мойте са 3 електродни и нямам никакъв зор с газта.Каква е разликата ако може да обясни и съответно какво е влиянието на това колко електродни са спрямо газта или това са поредните митове и легенди от някой майстор. Редактирано 25 Юни 2014 от andibgpz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladiav Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Колега,аз съм с NGK-три електродни и нямам никакъв проблем повече от три години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване