MPAK Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Здравейте колеги, имам А3 Sportback Quattro 2.0TFSI 2006-та година. Дайте някакви предположения на какво може да се дължи следния ефект - разхода ми сравнен с други колеги с такъв двигател и купе е доста висок а вървежа на автомобила също не е както трябва, имам чувството че са ми умрели 50-60 кончета. Първото за което се сещам сякаш е дебитомер, но искам да видя и вашите предположения. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Първото нещо, което може да ти спести доста търсене и време е диагностиката. Според мен тръгни от там и после пиши, какво е изкочило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Чувал ли си за сина на Гошо карбуратора, Дидо? Той е човека има Ауди програма и ги разбира, не се мъчи, ще ти реши проблема! Дори има такава А3-ка само че 3.2 бензин куатро автомат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 17 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Чух че имал А3 3.2, но не го познавам. В такъв случай, въпроса е как да се свържа с него и да видя дали ще се навие да я погледне мойта бангия. Щото иначе трябва да я карам във Варна понеже в Добрич не знам някой да се занимава с AUDI-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Е къв ти е проблема само кажи на лични ще ти дам телефона и местонахождението на сервиза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 17 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Давай на лично и да се уговоря с човека, ако оправим работата ще почерпя после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 2.0 TFSI страдат от проблеми с изпускателния клапан на турбото. Има по-нов модел под различен номер, който решава проблема веднъж за винаги. Това обаче е първото, което ми хрумва, а причините може да са много - без диагностика е безсмислено да се гадае, както писаха и колегите.Стискам палци да се реши лесно и бързо проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване