v1ppers0nn Публикувано 20 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 Здравейте, скоро си купих А4 Б7 и когато загрее доста върти докато запали. Винаги пали ама върти 5 6 секенди. От какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola Dimitrov Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 имах същия проблем благодарение на този сайт се оправиха нещата.пробвай преди да запалиш да включиш фаровете и тогава палиш,при мен така се оправиха нещата.дано и ти да се разминеш с най-малкото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 (Редактирано) Хубаво де, но тази В7-ца каккъв мАтор има, че така само със шарен боб може да помогнем... Редактирано 21 Юли 2014 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 АЗ боб хвърлих и мога да хвана бас, че е 2.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0nn Публикувано 21 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Да 2.0 тди... и на фарове е така.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Акумулатор? Може и от него ако е слаб..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0nn Публикувано 21 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Хм... други мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakitoB7 Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Замерете помпата за високо налягане (tandem) дали прави достатъчно налягане при старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 (Редактирано) Колега,аз този проблем го имам от поне година и повече и досега никой не е могъл да открие от какво е.Сменил съм бензинова помпа,свещи,нов акумулатор,чистене на дросел,правил съм куп експерименти и няма полза.Студена пали лесно,топла трудно,това е! Редактирано 21 Юли 2014 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0nn Публикувано 22 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Да, и при мен е така. Студена пали за няма и секунда. Топла за 5-6 секунди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakitoB7 Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Колега от тук трудно ще ти оправат колата.Закарваш я при някопй читав майстор,мерите компресия,налягане на маслото и както ти казах горе налягането на помпата.По този начин на 99% сам ще си отговориш на въпроса защо пали трудно.Успех с намирането на читав майтор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 мдааа ....това с читавия майстор е меко казано мисия невъзможна.Ако имате някой конкретен добър диагностика (защото трябва човека да има желание и нерви да си поиграе)споделете.....иначе сме само в сферата на добрите пожелания от които май никой няма нужда . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване