kaycata Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Колеги моля за съдействие от скоро карам 2.5 (180) коня и днес ми се случи нещо и сам се отчаял че е нещо много страшно, Значи сутринта колата си вървеше перфектно турбото си работеше всичко спирам на един магазин и кошмара започва.... запалвам колата в началото всичко е точно но след 2-рата минута забелязах че от зад пуши бял пушек и мирише на не изгоряла нафта,турбото сякаш спря да надува и колата стана от 180 коня на 10 коня работи мноого странно , и само да кажа не знам да ли има голямо значение но преди 5 дена сменях ролки и ремъци но нямаше никакви проблеми до днес моля за експертни мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 прегледайте всички вакуми и интейк маркучи след мафа , преди и след кулера също...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 27 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Aами гледах и не видях нищо нередно сичко изглежда нормално.обаче забелязах мехурчета след горивния филтър към гнп-то но не мога да си обясня какво общо има с турбото.утре ще вървя при майстора да не е забравил да стегне добре ролката на помпата и да е презкочила зъб. И от там да става тоя гад. Дано само не се окаже турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 30 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Проблема е решен след Диагностиката се установи че е турбо свалих го и перките мърдаха с около сантим сложих ново и колцата си запя ще пусна снимки на старото турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 T.e. е толкова голям аксиален луфт, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Ами значи имаше и аксиален и радиален. С две думи турбината беше тотален брак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Сигурно колата е полетяла след смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 ами не се удържа честно да кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване