Fotaje Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Здравейте колеги, от 2 години карам на газ, но винаги държа и бензин в резервоара. Поне веднъж месечно карам 40-50 км на бензин. От известно време обаче започна все по-силно да се изразява един проблем:В началото докато карах на бензин, натискам газта обаче колата не ускорява на момента а след 1,2 сек започва. Както и превключването на скоростите ставаше много трудно. Мислех, че е от центровката на колата. От 2 седмици като опитам да паля на бензин, все едно работя на 3 цилиндъра, колата направо си гасне сама, изобщо не държи обороти. На газ започнаха също да падат оборотите. Сякаш се е задръстила по някакъв начин. Изчистих въздушния филтър, проверих свещите и не мога да открия причина.Ще помоля, колегите които са имали проблем от подобно естество да ми обърнат внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 1 Август 2014 Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!1: Не работи ускорителната помпа или не отваря втора камера.2: Как и защо - Той се сменя3: Как и какво установи, кабелите в какво състояние са? Дистрибуторна капачка? Работи ли "аванса" на делкотоИ най-накрая!!! Ако не ти стигат силите да се справиш сам, търси кадърен майстор, който добре е запознат с карбураторите. Редактирано 1 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Проблемът не беше в нито едно от посочените предположения. Обяснявам:Започнах да следя работата по всички системи, горивната, охладителната, изпускателната. Имах един стар проблем, изчезваше ми антифриза от време на време. Мислех че е време да сменям помпата, но когато свалих решетката видях изкривения радиатор. Предишния собственик е бил не много интелигентен и при слагането на радиатора го е осуквал. напред-назад за да влезе и е скъсал тампоните, които го подпират отдолу (които носят 50% от тежестта му). Тогава при каране през каквито и да е дупки (В северозапада има много) всеки път радиатора се блъска в носещата греда и се криви откъдето и е протякъл. След протичането обезвъздушаването на системата вече става трудно, губи се флуид, двигателът започва да се товари. Особено при палене, когато вискозитета на всички течностти е най-голям. Закупих си нов радиатор (полски), тампони, хубав антифриз и от първото палене двигателя заработи като нов. Обезвъздуших и сега си карам на 90 градуса,Мога да бъда полезен на всеки, които се интересува с детайли по подмяната (избор на тампони, първо обезвъздушаване след нов радиатор и т.н.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Здравей колега, може ли да обясниш, ако знаеш как се регулират оборотите на празен ход на карбуратора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Ако говорим за 1.8 SF моторът, то карбураторът е Keihin-1. Той има две смесителни камери с падащ поток. Състой се от:- въздушна клапа с ръчно управление ( където трябва да е и регулиращият винт)- две камери с пневмозадвижване, със специално устройство на вторичната камера( за автоматично затваряне на вторичната камера при студен двигател).-мембранна ускорителна помпа, задвижвана от вал, действащ на първичната камера.- обогатител при пълно натоварване с пневматично управление на първичната камера-затварящ електроклапан на веригата за празен ходКато предварителното подгряване в смукателния колектор се осигурява от електрически нагревател ( от сорта на о,25 до 0,5 W ).Той се захранва чрез реле, управлявано от термоконтакт на двигателя ( нормално затворен под 55 градуса и се отваря при над 65 градуса ). Освен това карбураторът има пневматично устройство, което се управлява от електроклапан. Предназначението му е да задържа връщането на дроселната клапа в положение на празен ход, когато оборотите паднат под 1800. Точно тази функция се изпълнява от електронен блок, който отчита режима на работа на двигателя. Регулировъчните параметри на този карбуратор са:Диаметър на дифузиора,мм : 20(първа) 26(втора) камераГлавен жиглиор: 110 (първа) 150 (втора)Въздушен жиглиор на главната дозираща система с емулсионна тръбичка, мм: 90 (първа) 120 (втора)Горивен жиглиор на празен ход: 52 (само първа има такъв)Въздушен жиглиор на празен ход, диаметър, мм: 115 ( отново само първа )Диаметър на игления клапан на поплавъка, мм: 2,5 (първа)Диаметър на разпръсквача на помпата, мм : 0,45 (първа)Клапан на икономайзъра, диаметър, мм : 50Контролни данни Обороти на празен ход при запалване: 3200+- 200 об/минКоличество впръскано гориво, см3 за 1 ход на помпата: 0,78 +-12Хлабина на въздушната клапа, мм: 4,6 +-0,15Честота на въртене в режим на празен ход: 900+-50 об/минИли казано накратко имаш си регулиращ винт за празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 И аз я имам книгата, просто някой да ми обясни стъпка по стъпка как да го настроя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladiav Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Колега,само при Люси в Орландовци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване