Jump to content

Проблем при работа на бензин на 1.8S RU


Fotaje

Recommended Posts

Здравейте колеги, от 2 години карам на газ, но винаги държа и бензин в резервоара. 
Поне веднъж месечно карам 40-50 км на бензин. От известно време обаче започна все по-силно да се изразява един проблем:
В началото докато карах на бензин, натискам газта обаче колата не ускорява на момента а след 1,2 сек започва. Както и превключването на скоростите ставаше много трудно. 
Мислех, че е от центровката на колата. 
От 2 седмици като опитам да паля на бензин, все едно работя на 3 цилиндъра, колата направо си гасне сама, изобщо не държи обороти. 
На газ започнаха също да падат оборотите. Сякаш се е задръстила по някакъв начин. 
Изчистих въздушния филтър, проверих свещите и не мога да открия причина.
Ще помоля, колегите които са имали проблем от подобно естество да ми обърнат внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

1: Не работи ускорителната помпа или не отваря втора камера.

2: Как и защо - Той се сменя

3: Как и какво установи, кабелите в какво състояние са? Дистрибуторна капачка? Работи ли "аванса" на делкото

И най-накрая!!! Ако не ти стигат силите да се справиш сам, търси кадърен майстор, който добре е запознат с карбураторите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

 
Проблемът не беше в нито едно от посочените предположения. Обяснявам:
Започнах да следя работата по всички системи, горивната, охладителната, изпускателната. Имах един стар проблем, изчезваше ми антифриза от време на време. Мислех че е време да сменям помпата, но когато свалих решетката видях изкривения радиатор. Предишния собственик е бил не много интелигентен и при слагането на радиатора го е осуквал. напред-назад за да влезе и е скъсал тампоните, които го подпират отдолу (които носят 50% от тежестта му). Тогава при каране през каквито и да е дупки (В северозапада има много) всеки път радиатора се блъска в носещата греда и се криви откъдето и е протякъл. След протичането обезвъздушаването на системата вече става трудно, губи се флуид, двигателът започва да се товари. Особено при палене, когато вискозитета на всички течностти е най-голям. 
Закупих си нов радиатор (полски), тампони, хубав антифриз и от първото палене двигателя заработи като нов. Обезвъздуших и сега си карам на 90 градуса,
Мога да бъда полезен на всеки, които се интересува с детайли по подмяната (избор на тампони, първо обезвъздушаване след нов радиатор и т.н.)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за 1.8 SF моторът, то карбураторът е Keihin-1. Той има две смесителни камери с падащ поток. Състой се от:
- въздушна клапа с ръчно управление ( където трябва да е и регулиращият винт)

- две камери с пневмозадвижване, със специално устройство на вторичната камера( за автоматично затваряне на вторичната камера при студен двигател).
-мембранна ускорителна помпа, задвижвана от вал, действащ на първичната камера.

- обогатител при пълно натоварване с пневматично управление на първичната камера

-затварящ електроклапан на веригата за празен ход

Като предварителното подгряване в смукателния колектор се осигурява от електрически нагревател ( от сорта на о,25 до 0,5 W ).Той се захранва чрез реле, управлявано от термоконтакт на двигателя ( нормално затворен под 55 градуса и се отваря при над 65 градуса ). Освен това карбураторът има пневматично устройство, което се управлява от електроклапан. Предназначението му е да задържа връщането на дроселната клапа в положение на празен ход, когато оборотите паднат под 1800. Точно тази функция се изпълнява от електронен блок, който отчита режима на работа на двигателя.

 

Регулировъчните параметри на този карбуратор са:

Диаметър на дифузиора,мм : 20(първа) 26(втора) камера
Главен жиглиор: 110 (първа) 150 (втора)
Въздушен жиглиор на главната дозираща система с емулсионна тръбичка, мм: 90 (първа) 120 (втора)
Горивен жиглиор на празен ход: 52 (само първа има такъв)
Въздушен жиглиор на празен ход, диаметър, мм: 115 ( отново само първа )

Диаметър на игления клапан на поплавъка, мм: 2,5 (първа)
Диаметър на разпръсквача на помпата, мм : 0,45 (първа)

Клапан на икономайзъра, диаметър, мм : 50

Контролни данни 

Обороти на празен ход при запалване: 3200+- 200 об/мин
Количество впръскано гориво, см3 за 1 ход на помпата: 0,78 +-12
Хлабина на въздушната клапа, мм: 4,6 +-0,15

Честота на въртене в режим на празен ход: 900+-50 об/мин

Или казано накратко имаш си регулиращ винт за празен ход.

post-79791-0-76408400-1409169522_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...