Jump to content

Проблем с горене а масло - 1.8 АДР


kojota

Recommended Posts

Здравейте имам колата 2- ра година . Когато я купих имаше някакъв проблем - надуваше охладителната система , направих ремонт при препоръчан форумен майстор със шлайф на главата смяна на гумички на клапани и гарнитури. Като отидох да си я взема майсторите ме гледаха с тъжен поглед и ми казаха че след като са  сглобили отново надува и трябвало евентуално шлайф на блока или нов мотор  -  :lupe:  направо ми призля - платих си и си взех колата , след като сам си обезвъздуших охладителната система нещата потръгнаха . Но от тогава насам забелязах че колата гори масло и то доста по някога , и именно това е най странното примерно като я карам градско в София без климатроник засякох към 1 л на 2500 - 3000 км , но сега ходих на море и за 1200 км маслото беше на минимума ( бях го проверил и долял преди тръгване ) . Преди губеше масло от разни гарнитурки , които ми смениха в един сервиз и сега не съм забелзвал капки отдолу - гледах я и на един канал - имма омаслени места но не мисля че тече чак толкоз.Един майстор в провинцията ми каза че можело да е от маслени сегменти и че може да ми я разглоби да ги смени за 1000 + лв , но не дава гаранция че ще спре да губи  . . . това не мога да го коментирам!  

 

Въпросът ми е ако някой е имал подобни чудения да споделим тук евентуалните възможности за да видя какво да правя . 

 

Благодаря предварително на отзовалите се !

Редактирано от kojota
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Майстора" те е претупал....а тия габровски шеги за 1000 лв. и нагоре ремонт за сигменти забрави......Като ти свалиха главата, водачи на клапани гледани ли са? Само от тях може да губи толкова масло.....ако разхода ти е от неизправност в главата- гумички , клапани, водачи ще имаш масло по резбите на свещите.....ако е от сигменти маслото ти дори на по - малко от 1000 км, ще е много черно да речем....и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано маслото става черно бързо - поне това ми е направило впечатление - казваш сегменти , така ли . Другото е че не съм виждал кълбета дим за които други хора говорят при проблем с маслото, колата си върви нормално според мен . Въпросът е къде може някой по конкретно да ми каже - може да е това това и това , и всяко струва около толкова кинти да се прави . И вече се чудя при кой майстор да ходя защото лайфа на главата и смяната на гумичките ми ги прави наистина препоръчан майстор от форума . . . и сега не знам към кого евентуално да се обърна  - поне за консултация . Онзи ден се шегувах , че все едно карам двутактово ауди  :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич няма се плашиш и моита гори на 2-3 хиляди по литарче но аз имам избила гарнитура на главата ама ме марзи да я сменя тоа са стари коли не си струва да правиш такъв ремонт на такава барака доливаи си бичи си айляка и да не ти пука и аз в началото се притеснявах но вече и свикнах 35 хиляди км няма грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се плаша , въпросът е че аз съм направил ремонта с гарниурата на главата и гумички на клапаните ( или поне съм си го платил :) ) литър на 2- 3 хиляди го засичах преди да ходя до морето, но до там и обратно за 1200 км ми беше спаднало от максимума на минимума !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отваряш пак, нямаш друг избор.Освен ако не претръпнеш де и не си ходиш с маслото в джоба.

Вариантите ти са или водачи клапани(едни гумички не решават проблема, ако водачите са заминали), или маслени сегменти, или и двете. Някаква идейна възможност е да ти слзи от семеринг на колянов вал, но чак пък литър на 2-3000 км. щеше да видиш омасляването.За съжаление единствения съвет е да си я правиш сам.Ако не можеш(по разни причини) лошо.

Този съвет го давам от неприятен личен опит. Ето последно они ден свалях маска заради компресор на  климатика и ми призля от "наследството", кето са ми оставили два последователни "майсторски екипа" преди време, първите "оправяха" пробив в турбопътищата, вторите ми боядисваха броня, калници и преден капак.......Да е за първи път да оправям "майсторски" бакии.....не, затова - Прави си я сам.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лошото че вече сякаш не знам на кой да се доверя - майсторите станаха като лекарите - парите ги взимат независимо дали са свършили работа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...