marshon Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Наскоро се сдобих с това Ауди. Баща ми го е карал близо 10 години и тия обороти все така са играели. Мен обаче това много ме дразни и съм сигурен, че има решение на проблема. Въпросът е, че не знам от къде идва цялата работа и за това Ви моля за помощ. Видео Същото това играене на оборотите го прави, само че постоянно, когато съм на свободна и колата се движи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 А кода на ДВГ случайно да знаеш на VAG-COM закачана ли е колата и тези 900 оборота ми се видят малко за бензин, има ли гас какво е сменяно малко повече подробности може ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marshon Публикувано 23 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Кода на двигателя е ADR074037. Понеже не съм запознат с вашите съкращения на всички неща, но предполагам, че VAG-COM трябва да означава някаква диагностика. Ако е така, мисля че не е закачана. Колата има ГИ, но проблема не идва от там, защото и преди да се сложи газта оборотите са играели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Значи е добре да се провери за грешки точно с тази програма. и да се видят данните на дебитомера може с адаптация да се оправи успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marshon Публикувано 23 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 А ще можеш ли да обясниш как точно става цялата работа, защото и идея си нямам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 И аз имам същия проблем преди време се появяваше само когато съм откачал акумулатора и след това след около 200 тина км се оправяше но от няколко месеца проблема стана постоянен намислил съм да почиствам дросела когато намеря време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Почистване на дросела.Оглед на всички вакуумни маркучи.Преглед на тръбата и маркуча от картерната вентилация преди дросела.Дебитомера засега не го пипай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 +1 Това са детските болежки на този двигател.Отделно може и свещи да смениш,ако не са сменяни скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marshon Публикувано 24 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Благодаря за информацията колеги. Тези дни ще се опитам сам да си почистя дросела. Дано да не оплескам нещата Мисля, че всичко идва от нея. Ще пиша какви са резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan.Mihnev Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 и аз съм на това мнение дросел маркучи , тройник има един пластмасов много скапана част ефтина също така зад двигателя се намира в горната му част семни си и него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 (Редактирано) Колега, тази "много скапана част ефтина също така зад двигателя", всъщност е извесният пето**йник и има отношение към охладителната система.Ако не губи антифриз защо да си отваря работа.Иначе, да, има много евтини (8-10 лв. на Топран), но не се лъжете - изработката и издръжливостта не са добри. Оригинален от Порше (кожодери ) е 34 лв.Но стига с тези съвети тип "добре е да се смени и ...".По тази логика е добре да се смени цялата кола с нова и в следващите 3-4-5 години може и нищо да не се налага да се пипа, ама тука започваме другата тема - парите и т.н. PS: колега marshon, за почистване на дросела си купи спрей за почистване на карбуратори. Редактирано 24 Август 2014 от SoftMaster Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy86 Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Към автора на темата играещите обороти и при мен се появиха вчера но откачах акумулатора и след 100км се оправиха при теб щом играя постоянно както казват колетиге провери си картерната вентилация и виж колата с vag-com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване