Jump to content

Hondo

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Hondo

  • Рожден ден 4.04.1982

Друго

  • Kaра
    C5

Персонална информация

  • Локация
    София

Hondo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, при ускорение в обороти около 1500-2000 се чува вероятно от радиаторчето на парното звук наподобяващ запълване на тръбички с вода и мехурчета въздух. Обезвъздушавал съм системата и не излиза никакъв въздух от маркуча влизащ в радиаторчето при акумулатора. Този звук се чува не всеки път но често. Колата е A6 C5 1.9TDI AVF
  2. При BF Goodrich и Kleber разликата ми се струва, че е само в надписите :). Карал съм няколко сезона с Kleber. Имат много добро сцепление но има нещо което ме кара да се колебая при следващото закупуване на гуми – когато карам с по висока скорост 100+ усещам леко вибриране на волана. И се чудя дали е от баланса на гумите. Когато смених с летни Continental вибрациите ги нямаше а баланса е правен при един и същи човек. Някой имал ли е подобно наблюдение при Klebera?
  3. Hondo

    Спирачки

    Не са обезвъздушили както трябва според мен има въздух в системата
  4. Hondo

    С климатик грее

    Нали не ври и не изхвърля антифриз?
  5. Hondo

    Проблем с паленето

    И аз точно това се чудех дали помпата трябва да сработва при контакт защото при мен не е така. Смених помпата преди няколко месеца и от тогава колата пали по трудно. Не се поддържа налягане на горивото при наработещ двигател. Ще трябва да търся друга помпа. Иначе за реле на запалителната система при теб виж под волана като свалиш кората първото реле от ляво (1) трябва да е, а това най- вдясно е за горивната помпа.
  6. Малко да се надъха колегата и да се стреми към подобен резултат от това клипче :
  7. Аз имах подобен проблем с газовата превключваше на газ щом подам на контакт и при завъртане на ключа превключваше пак на бензин по този начин мисля че нещо се задавяше и не искаше да пали
  8. Аз малко късно се включвам в темата но може да съм от полза на други колеги. При мен също гривната беше доста ръждясала и с чука не помръдваше. Взех цялата главина и я сложих върху газовия котлон за няколко минути и докато е гореща с метална пръчка през отвора за болтовете на главината излезе с 1 лек удар на чука и веднага докато е гореща гривната я слагаш на новата главина – влиза без никакво удряне пасна идеално а като се охлади стегна.
  9. Hondo

    Мнение за носачи Беса?

    В комплекта с носачите нямаш ли болтове? Взимаш един малък шлаиф и режеш болта който опира в планката след това новия болт се вкарва от другата страна през дупката в гредата както вече ти писах. Болта който държи шарнирите на горните ако си развил гайката можеш да пробваш с една по яка отверка да разтвориш съвсем леко прорезите. И действай внимателно с хубави ръкавици
  10. Hondo

    Мнение за носачи Беса?

    Режеш болта за да го изкараш а новия го вкарваш от другата страна без нищо да повдигаш и без да сваляш планката. Прегледай има и други клипчета как се прави.
  11. Hondo

    Мнение за носачи Беса?

    Преди 2 години на моята сам ги сменях оказа се, че е още с оригиналните на 220к. Болтовете бяха доста ръждясали и се наложи и рязане с шлаифа . Ако нямаш хубави инструменти и не си правил подобно нещо преди си е мъка отне ми 2 дни. п.п Много е важно правилния монтаж (т.е да се стягат при натоварено положение) на новите носачи за това колко време ще ти изкарат.
  12. Е това е: 80 лева за 2 часа работа Ако беше отишъл с Opel вероятно щяха да ти вземат 40
  13. Моя акумулатор също е EXIDE обслужваем все още е в гаранция но ако колата е в престой 1 седмица и напрежението пада под 12.4V а зимата не бях палил колата 2 седмици и падна под 12V (11.8V) дори и с откачени клеми от колата. Знам, че не е нормално и му проверих щампата за дата на производство оказа се, че са ми продали акумулатор на 8 години. Там от където го взех отказват да го сменят – наред бил.
  14. Hondo

    Няколко въпроса за А4

    Относно 2ра точка мога да кажа, че пренареждане на ОБД буксата едва ли ще те спаси. Моята когато се бяха опитвали да я крадат бяха разбили патрона на контактния ключ за даване на контакт от клемореда и бяха използвали емулатор за имобилайзера. Това което ме спаси беше допълнителен имобилайзер на алармата. Имай предвид, че тези коли се крадат доста - за части. Съветвам те да не я оставяш без каско.
  15. Колегата Leo е пуснал страхотна тема за това в рубриката направи си сам: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=79305&hl=%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B0
×
×
  • Create New...