Jump to content

Проблем с оборотите


marshon

Recommended Posts

Наскоро се сдобих с това Ауди. Баща ми го е карал близо 10 години и тия обороти все така са играели. Мен обаче това много ме дразни и съм сигурен, че има решение на проблема. Въпросът е, че не знам от къде идва цялата работа и за това Ви моля за помощ.

 

Видео

 

Същото това играене на оборотите го прави, само че постоянно, когато съм на свободна и колата се движи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кода на ДВГ случайно да знаеш на VAG-COM закачана ли е колата и тези 900 оборота ми се видят малко за бензин, има ли гас какво е сменяно малко повече подробности може ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода на двигателя е ADR074037. Понеже не съм запознат с вашите съкращения на всички неща, но предполагам, че VAG-COM трябва да означава някаква диагностика. Ако е така, мисля че не е закачана. 
Колата има ГИ, но проблема не идва от там, защото и преди да се сложи газта оборотите са играели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е добре да се провери за грешки точно с тази програма. и да се видят данните на дебитомера може с адаптация да се оправи успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем преди време се появяваше само когато съм откачал акумулатора и след това след около 200 тина км се оправяше но от няколко месеца проблема стана постоянен намислил съм да почиствам дросела когато намеря време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на дросела.

Оглед на всички вакуумни маркучи.

Преглед на тръбата и маркуча от картерната вентилация преди дросела.

Дебитомера засега не го пипай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колеги. Тези дни ще се опитам сам да си почистя дросела. Дано да не оплескам нещата :)
Мисля, че всичко идва от нея. Ще пиша какви са резултатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на това мнение дросел маркучи , тройник има един пластмасов много скапана част ефтина също така зад двигателя се намира в горната му част семни си и него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тази "много скапана част ефтина също така зад двигателя", всъщност е извесният пето**йник и има отношение към охладителната система.

Ако не губи антифриз защо да си отваря работа.

Иначе, да, има много евтини (8-10 лв. на Топран), но не се лъжете - изработката и издръжливостта не са добри. Оригинален от Порше (кожодери  :evil: ) е 34 лв.

Но стига с тези съвети тип "добре е да се смени и ...".

По тази логика е добре да се смени цялата кола с нова и в следващите 3-4-5 години може и нищо да не се налага да се пипа, ама тука започваме другата тема - парите и т.н.

 

PS: колега marshon, за почистване на дросела си купи спрей за почистване на карбуратори.

Редактирано от SoftMaster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата играещите обороти и при мен се появиха вчера но откачах акумулатора и след 100км се оправиха при теб щом играя постоянно както казват колетиге провери си картерната вентилация и виж колата с vag-com ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...