donadonybg Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 (Редактирано) За смяна на късите особено откъм страната на шофьора няма място затова задължително се сваля фара.Не знам за какво толкова ревете че се сваля целият фар.Операцията е супер лесна.Фара се държи на четири болта като тези които са в долната част на фара само се разхлабват с отвертка Т30 с удължител а горните се отвиват докрай! Вадиш куплунга за кабелите и си готов!После по обратният ред и нито ще се обелиш нито ще загубиш време и ядове!Ето ви отвертката .В Практикер я има и е по евтина! http://gamateh.com/product/9598/otvertka-t30-300-mm-71630030.html Редактирано 6 Февруари 2019 от donadonybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 (Редактирано) При Б7 няма нужда да се сваля фара, защото тогава трябва да се сваля и бронята. Виж тези 2 поста: При Б6 казваш че свалянето на фара не е проблем изобщо. Редактирано 6 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 По принцип колегата е прав и при Б6 точно така се сваля фара. Нужни са 3-5 мин на фар. Само не ми е ясно защо изведнъж изкопахте тази тема от преди 5 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 Пестим битове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване