boris6 Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Здравейте колеги, от скоро се сдобих с А3 1997 година, с турбо от С3-ка и чип(слагани в Германия), налягането е надуто до 0,9 и исках да попитам, може ли още малко да се надуе без да ,,фърли'' нещо. Скоростната кутия до колкото разбрах е стабилна и държи, така че някой ако е патил моля да сподели . И още едно въпросче, понеже колата има уреди и показва температурата на маслото и налягането, като я настъпа 5-6 пъти стабилно, маслото загрява до 120-125 градуса, а от 120 до 150 градуса е в червената скала. Попринцип маслото е на 7000 километра и не е сменяно година и половина може би като го сменя няма да загрява толко, но се пак и това да питам на какво се дължи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Не знам дали са нормални тези температури на маслото, никога не съм се интересувал от това, но е хубаво да се сменя маслото всяка година дори да не е достигнало километрите пробег които му дават. Просто започва да си губи качествата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Ако си със стандартен K03 турбо можеш да повишиш налягането до 1.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Както е написал колегата е с турбо от S3, което е К04 и това му е заводското налягане 0.9 бара при S3(най-вероятно чипа с който е сега, съдейки по налягането което прави е или сток за S3 или много близък като стойности до оригиналния за S3). Ако са сложени и дюзи от S3(380сс), а не си с оригиналните(240сс) може да се вдигне налягането до около 1.4-1.5 бара, но ще е добре да се помисли и за челен кулер, защото ако колата е с оригиналния малък кулер може да има проблеми с жегата след 1-2 по-сериозни раздавания на газ, защото както е добре известно К04-ките са сравнително малки турбини и правят доста сериозна жега.За маслото не мога да дам конкретен отговор, понеже все още нямам уред, който да измерва температурата му, но по-добре го смени за да си спокоен и виж тогава пак какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boris6 Публикувано 9 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Мерси за изчерпателния отговор колега, ще смена маслото и ще видим какво става.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6markozavar Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Температурата на маслото ти зависи от самото масло ,минералните кипват по лесно ,синтетичните по малко ,от опит го казвам ,имах на времето голф ГТИ с минерлано масло температурата стигаше 125 127 грауса ,сложих му полусинтетика падна на 115 -117 това са стойности при нормално каране леко към динамично .Относно налягането ,аз съм с К03 и съм на 1,2 бара ,стандартен кулер .слагай хубаво масло и надувай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване