Jump to content

Ауди А3(по-високо налягане и чип)


boris6

Recommended Posts

Здравейте колеги, 
от скоро се сдобих с А3 1997 година, с турбо от С3-ка и чип(слагани в Германия), налягането е надуто до 0,9 и исках да попитам, може ли още малко да се надуе без да ,,фърли'' нещо. Скоростната кутия до колкото разбрах е стабилна и държи, така че някой ако е патил моля да сподели :).

 



И още едно въпросче, понеже колата има уреди и показва температурата на маслото и налягането, като я настъпа 5-6 пъти  стабилно, маслото загрява до 120-125 градуса, а от 120 до 150 градуса е в червената скала. Попринцип маслото е на 7000 километра и не е сменяно година и половина може би като го сменя няма да загрява толко, но се пак и това да питам на какво се дължи ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са нормални тези температури на маслото, никога не съм се интересувал от това, но е хубаво да се сменя маслото всяка година дори да не е достигнало километрите пробег които му дават. Просто започва да си губи качествата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е написал колегата е с турбо от S3, което е К04 и това му е заводското налягане 0.9 бара при S3(най-вероятно чипа с който е сега, съдейки по налягането което прави е или сток за S3 или много близък като стойности до оригиналния за S3). Ако са сложени и дюзи от S3(380сс), а не си с оригиналните(240сс) може да се вдигне налягането до около 1.4-1.5 бара, но ще е добре да се помисли и за челен кулер, защото ако колата е с оригиналния малък кулер може да има проблеми с жегата след 1-2 по-сериозни раздавания на газ, защото както е добре известно К04-ките са сравнително малки турбини и правят доста сериозна жега.

За маслото не мога да дам конкретен отговор, понеже все още нямам уред, който да измерва температурата му, но по-добре го смени за да си спокоен и виж тогава пак какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Температурата на маслото ти зависи от самото масло ,минералните кипват по лесно ,синтетичните по малко ,от опит го казвам ,имах на времето голф ГТИ с минерлано масло температурата стигаше 125 127 грауса ,сложих му полусинтетика падна на 115 -117 това са стойности при нормално каране леко към динамично .Относно налягането ,аз  съм с К03 и съм на 1,2 бара ,стандартен кулер .слагай хубаво масло и надувай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...